Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Carisma] Evoscan i kabel VAG KKL-USB /Nie ELM327/
Autor Wiadomość
ciapekm 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2019
Posty: 28
Skąd: okolice Złotoryi
Wysłany: 01-03-2019, 15:21   

Widzę, że mogłem dołączyć do tego tematu, zamiast pisząc nowy :)
Pomoże ktoś w tym temacie: https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=107704
?
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10699
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 09-04-2019, 08:38   

Panowie,
Czy podgląd AFR jest prawidłowy w evoscan? Mogę na tym bazować ustawiając LPG w OpenLoop...
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 09-04-2019, 09:46   

Raczej bez fizycznej sondy szerokopasmowej takim wyliczeniom bym nie ufał. Niektórzy bazują na napięciu sondy, jest o tym ciekawy temat na LPG-Forum, jak znajdę to podeślę link.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10699
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 09-04-2019, 12:17   

Na wykresie jak dodaje gazu na postoju coś tam pokazuje....

Chodzi mi o to ze mam podlane trochę i korekty LFT= -7 a SFT= -7,
I testowałem i miałem jakby zamułe na LPG przy około 195km/h. Niestety nie nagrywalem parametów...
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 09-04-2019, 14:13   

Sterowniki LPG, jak się je reguluje za pomocą automatycznych algorytmów czyli mapki czy suwaki w Techu, zakres OL przeważnie delikatnie przelewają obliczając dawkę na podstawie ustawienia CL. Jeśli CL masz celowo przelane to i w OL będzie przelane ale w Twoim przypadku będzie bardziej przelane bo i CL masz przelane.
Osobiście nie pamiętam by tu na forum ktoś poruszał temat parametru AFR w Evoscanie, sam osobiście też tego nie sprawdzałem ale jak wiem, na podstawie odczytu z sondy zwykłej czyli 1V będzie to niezbyt dokładne dlatego też i producenci aut nie korzystają z takich sond w zakresie OL tylko dla tego zakresu tworzą sztywne mapy wtrysku.

[ Dodano: 09-04-2019, 17:37 ]
https://lpg-forum.pl/afr-prawidlowy-sklad-mieszanki-t1256.html
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10699
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 09-04-2019, 20:45   

Oki. Obniżam i zobaczę co i jak. Nie mam celowo podlane. Ustawiłem i jeździłem sobie cały zbiornik. Sprawdziłem i widze co jest.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
boch 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Gru 2020
Posty: 1
Skąd: Poland
Wysłany: 30-12-2020, 12:35   

Koledzy, ogromna prośba. Carisma 1.9 90KM rocznik 99. Czym się połączyć żeby zrobić logi doładowania? Auto jeździ jak wolnossak. Żadnego kopa.
 
 
thefirm 
Forumowicz

Auto: Cari 1,8 GDI '00
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 140
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 03-02-2021, 11:58   

Czy dowolne złącze ELM 327 latające na allegro już od 10zł (z bluetooth) zadziała w Cari 1,8 GDI 2000r?
Chciałbym usunąć, sprawdzić błąd poduszki i ogólnie mieć w razie wu:)

Dzięki za info,
 
 
MichciuGT 
Mitsumaniak

Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 15 Kwi 2014
Posty: 1012
Skąd: Marki
Wysłany: 03-02-2021, 13:12   

elm 327 nie zadziała w carismach przed drugim liftem (srebrny znaczek, przyciemnione przednie lampy), czyli w 2000r nie będzie działać, błędy silnika i abs możesz sprawdzić zwierając odpowiednie piny w gnieździe obd, parametry silnika odczytasz evoscanem + interfejsem vag kkl na odpowiednim układzie, do błędów poduszek powietrznych trzeba użyć już lepszego sprzętu np. dedykowanego mut do diagnostyki mitsubishi (serwisy aso + niektóre serwisy które specjalizują się w miśkach mogą mieć)
_________________
2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
Życie jest ładne póki nie dotyka się go.
 
 
koniszua 
Forumowicz
koniszua

Auto: mitsubishi carisma 1.6 98r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Gru 2017
Posty: 40
Skąd: Kamienna
Wysłany: 24-07-2021, 00:41   

Mam kabelek na FTDI mam evoskana i mam problem...
Evoscan łączy się z kompem auta jednak tylko na włączonym zapłonie bez odpalenia silnika
po odpaleniu przestaje się łączyć ciągle jest "reconekt" jak mam to rozwiązać ktoś coś w temacie?
PS. Mój kabelek na evoscanie skasował mi błędy! Miałem 2... 11 sonda (mam uwaloną do wymiany:|) i 54 immobilizer (ciekawe nigdy go nie miałem :O) mam 0 błędów teraz bez odpinania aku... jak to zrobił nie wiem próbowałem tylko odczyty zrobić! :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.