Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Carisma] Programowanie pilota.
Autor Wiadomość
vinvato00 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi ASX 1.8 DID 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Paź 2013
Posty: 53
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 19-05-2014, 13:35   

niestety tamtej aukcji już nie ma ale znalazłem jeden pilot TRW chyba, wyglada tak samo ale pisze ze od galanta to nie wiem, no i trche drozszy -> http://allegro.pl/pilot-c...4252145155.html

a tą instrukcje mówiłem że znalazłem ten temat na elektrodzie xd i też nie działa :/

ale mam jeszcze inne pytanie -> czy jest możliwym zaprogramowanie jakiegoś całkiem innego pilota do Carismy? znalazłem w domu 2 całkiem nowe piloty, chyba od jakiegoś uniwersalnego alarmu czy zamka centralnego, z 4 przyciskami (na otwieranie i zamykanie też są) ?????

[ Dodano: 19-05-2014, 13:36 ]
albo chociaż jakiegoś pilota od innego mitsubishi np Colta czy Galanta?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 19-05-2014, 14:52   

Tylko oryginalne ale czy nie łatwiej i często taniej kupić nowy uniwersalny sterownik z nowymi dwoma pilotami, za 50 - 100zł kupi się już dobry sprzęt. Przeważnie wszystkie takie sterowniki mają funkcje kanału dodatkowego którym można wysterować np. otwieranie bagażnika czy inną tego typu funkcję. Są też z funkcja immobilisera którą można np. odciąć pompę paliwa. A taki stary sprzęt to jak widać często loteria czy zadziała czy nie i ile w ogóle podziała. Jak u mnie padnie pilot, to na pewno kupie taki uniwersalny sterownik a nie będę się bawił naprawą starego zestawu.
 
 
vinvato00 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi ASX 1.8 DID 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Paź 2013
Posty: 53
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 19-05-2014, 15:14   

oczywiście myślałem o czymś takim ale wszyscy znajomi którzy coś takiego mieli mi odradzali

[ Dodano: 19-05-2014, 15:15 ]
a oryginalnego pilota np od galanta czy colta by dało rade zaprogramować do carismy wie ktoś??
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 19-05-2014, 16:29   

Bo pewnie montowali najtańszą chińszczyznę. Zamontowałem już kilku znajomym takie uniwersalne zestawy i jak na razie wszystko ok, najstarszy działa już 6 albo 7 lat.
 
 
Batmanikus 
Mitsumaniak
CHORY ALE NATCHNIONY


Auto: Galant VIII / C5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 01 Sie 2013
Posty: 530
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 19-05-2014, 17:09   

Mój pilot całkiem odmówił posłuszeństwa ale kupiłem takie czarne gumki przewodzące prąd - stare ściąłem, nowe przykleiłem na silikon i pilot działa jak nowy. Już nie (jeśli w ogóle) z 30 cm ale nawet i z czterech metrów.

Gdyby nie to to bym kupił taki zestaw: allegro.pl/sterownik-centralnego-zamka-na-pilota-markowy-rtx-i4190416022.html
_________________
www.mOTO-batman.pl - moje przygody nie tylko z motocyklem ;)

Mitsubishi Galant VIII 2.0 LPG (2017-...)
Citroen C5 X Break 2.0 LPG (2016-...)
Chrysler Neon II 2.0 SE LPG (2015-2018)
VW Polo II Coupe LPG (2015-2015†)
Mitsubishi Carisma II 1.6 LPG (2013-2016)
Yamaha TDM 900 (2011-2018 :[ )
Yamaha XJ 600 N (2009-2011)
Opel Vectra A 1.6 (2008-...)
Jawa TS 350 (2008-2009)
 
 
 
vinvato00 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi ASX 1.8 DID 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Paź 2013
Posty: 53
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 19-05-2014, 17:31   

w pilocie który kupiłem gumki są jak nowe wiec raczej nie w tym problem, a ten sam sterownik z pilotami jak długo podziała? bo nawet mi sie takie rozwiązanie podoba
 
 
Batmanikus 
Mitsumaniak
CHORY ALE NATCHNIONY


Auto: Galant VIII / C5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 01 Sie 2013
Posty: 530
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 19-05-2014, 17:35   

Ale te gumki się nie ścierają, przynajmniej nie dosłownie, one tracą właściwości przewodzenia prądu. Zestaw naprawczy to takie coś http://sklep.avt.pl/zesta...00szt-klej.html
_________________
www.mOTO-batman.pl - moje przygody nie tylko z motocyklem ;)

Mitsubishi Galant VIII 2.0 LPG (2017-...)
Citroen C5 X Break 2.0 LPG (2016-...)
Chrysler Neon II 2.0 SE LPG (2015-2018)
VW Polo II Coupe LPG (2015-2015†)
Mitsubishi Carisma II 1.6 LPG (2013-2016)
Yamaha TDM 900 (2011-2018 :[ )
Yamaha XJ 600 N (2009-2011)
Opel Vectra A 1.6 (2008-...)
Jawa TS 350 (2008-2009)
 
 
 
Centosz 
Forumowicz

Auto: Carisma 1,9 DiD '00r.
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Kwi 2009
Posty: 426
Skąd: Szczecin
Wysłany: 19-05-2014, 18:52   

Kiedyś jak nie było zestawów naprawczych od spodu tych gumek przyklejałem sreberko.Reanimowałem kalkulator i o dziwo działał. :mrgreen:

vinvato00 w tym starym pilocie co masz jak naciskasz przyciski to dioda się świeci?Mi przy wymianie baterii dopiero za 3 razem udało się zaprogramować.Jak już "domykałem" pilota to wcisnąłem przycisk UNLOCK.Oczywiście wszystko robiłem siedząc w zamkniętym aucie.
 
 
 
vinvato00 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi ASX 1.8 DID 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Paź 2013
Posty: 53
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 19-05-2014, 19:31   

właściwie obie płytki działają (tz świecą sie diody przy wciskaniu przyciskow) tylko że w starym pilocie ta guma cała z przyciskami była w opłakanym stanie i tylko sie świeciło jak wciskałem unlock, ale jak przekładam przyciski z nowego pilota na tą płytke ze starego to też oba działają, ale żadnej płytki zaprogramować dalej nie moge..
 
 
piwomojepaliwo 
Forumowicz

Auto: Cari GDI1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2014
Posty: 34
Skąd: Gorzow wlkp.
Wysłany: 27-06-2014, 22:04   

Kupiłem piloty, na weekend sprobuje zaprogramować.

Na alegro czy innych serwisach próżno szukać samego pilota. Nie ma, a jak jest to rupcie za 70-100 zł.

Aby kupić dobrze pilota radzę wam poszukać stacyjek do carismy.

Dlaczego stacyjek? Bo w stacyjce zawsze jest kluczyk, a przy kluczyku zawsze jest pilot. Dzwonisz do sprzedającego, negocjujesz cenę i sposób wysyłki i masz. Tak kupiłem dwa piloty u jednego sprzedającego ;)

[ Dodano: 30-06-2014, 21:35 ]
Pilot zaprogramowany. Oba piloty w sumie. Sa w dużo lepszym stanie technicznym jak mój stary. Podzialala ta instrukcja z forum elektrody do carismy przed 99.
_________________


Mój Miśkowaty
 
 
Drapichrust 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 177
Skąd: Jasło
Wysłany: 16-09-2014, 20:20   

Witam,
chciałem zapytać po co jest trzeci przycisk w pilocie? Można go jakoś zaprogramować?
Na obudowie nie ma wyjścia na trzeci przycisk. Ale po zwarciu dróg, dioda świeci więc chyba można coś z tym zrobić?
 
 
 
Kamilio2406 
Mitsumaniak
Pasja to życie


Auto: Carisma II 1.6 Avance z NAVI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Cze 2014
Posty: 44
Skąd: Kielce
Wysłany: 16-01-2015, 23:22   

Witam serdecznie wszystkich. Ja dołączam se do tematu. Jestem niezbyt doświadczony w tych sprawach ponieważ swoją piękną Carisme II 1,6 16V z 2000 roku (DA0) mam od niedawna. Stąd moje pytanie. Zakupiłem Carismę, w której był tylko jeden kluczyk zapasowy (brak serwisowego) oraz brak pilotów do centralki. Wyczytałem, że w Carismach jedne centralki były jedynie na kluczyk a inne na pilota. Jak sprawdzić czy dana centralka fabryczna to ta, która powinna mieć pilota a która ich nie ma? Jakie piloty ewentualnie trzeba zakupić by działały z moim autkiem?
_________________
Kamilio2406
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 17-01-2015, 07:26   

Jeśli nawet masz centralny z pilota to zamiast kupować i programować stare piloty lepiej kupić jakiś uniwersalny sterownik z nowymi pilotami, kosztuje około 50 - 100zł i go podłączyć. Tu masz temat co i jak http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=16485
Dodatkowy kluczyk dorobisz u każdego tego typu fachowca, ja w Lublinie z taki klucz płaciłem 210zł.
 
 
Kamilio2406 
Mitsumaniak
Pasja to życie


Auto: Carisma II 1.6 Avance z NAVI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Cze 2014
Posty: 44
Skąd: Kielce
Wysłany: 17-01-2015, 09:11   

Tak zgadza się bo u mnie wyląduje uniwersalny sterownik. Zakupiłem nawet ostatnio autoalarm ICBM-7071, który ma sporo opcji. Co do dorabiania kluczyków u mnie dorabia jeden konkretniejszy fachowiec i kasuje 270zł. Nurtują mnie jednak pytania i bardziej dla własnej wiedzy chciałbym wiedzieć w jakim miejscu domyślnie montowano w Carismach II fabryczne centralki? Jakie były wersje i po czym to w zasadzie poznać nie mając pilotów bo np: handlarz powie, że ostały zagubione a okaże się, że oryginalnie nie mogło być centralnego na pilot? Po numerze seryjnym można to rozpoznać jakoś? W jakich Carismach o jakim wyposażeniu montowano centralki jedynie z kluczyków a gdzie na pilota? Jakie były standardowe piloty i czy np: piloty pochodzące załóżmy z Colta da się zaprogramować w Carismie? Ma ktoś z was może rozpiskę lub jakieś katalogi najlepiej od autoryzowanego serwisu? :-)
_________________
Kamilio2406
 
 
vinvato00 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi ASX 1.8 DID 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Paź 2013
Posty: 53
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 02-03-2015, 22:46   

trochę odświeżę, bo przetestowałem nowy sposób który się w tym wątku jeszcze nie pojawił, a który mi polecił znajomy który pracował kiedyś w serwisie Mitsu ;) mianowicie:

1. wsiąść do auta, nie ryglować drzwi ani nic, po prostu wsiąść i włożyć kluczyk do stacyjki, na razie nie przekręcać
2. w OBW połączyć zwykłym kabelkiem choćby od audio pin 1 z masą (ja jako mase wykorzystałem najbliższą śrubkę w tamtych okolicach ;) )
3. przełączyć raz kluczyk na ACC i z powrotem na OFF, drzwi powinny się wtedy same zamknąć i otworzyć
4. nacisnąć raz obojętnie który przycisk na pilocie, akcja z drzwiami powinna się powtórzyć
5. wyciągnąć kabelek

pilot zakodowany ;) mowa oczywiście o oryginalnym pilocie TRW. wiem że sposób troche skomplikowany ale u mnie nic innego nie zadziałało tylko to. może się komuś to przyda ;) pozdro.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.