Lancer C68A GTi |
Autor |
Wiadomość |
R-Man
Forumowicz

Auto: '86 Ford Sierra RS2300
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Sie 2010 Posty: 204 Skąd: Wyspa Sobieszewska
|
Wysłany: 12-08-2011, 09:36
|
|
|
LEWY, Oczywiście wszystko można dogadać
Dzwoń pod 518-626-455, będzie zniżka dla mitsumaniaka |
_________________ Były:
90' Lancer GTi 16v 4G63 C68A
90' Lancer GTi 16v 4G67 C68A
92' Lancer 1.5 4G15 C62A
93' Lancer 1.6 4G92 C66A |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 12-08-2011, 11:35
|
|
|
Pany, dalej na PW co do malowania, oka? |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
LEWY
Mitsumaniak

Auto: LANCER EVO II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 516 Skąd: Prabuty/Gdynia
|
Wysłany: 12-08-2011, 12:25
|
|
|
oka! |
_________________
 |
|
|
|
 |
R-Man
Forumowicz

Auto: '86 Ford Sierra RS2300
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Sie 2010 Posty: 204 Skąd: Wyspa Sobieszewska
|
Wysłany: 24-01-2012, 22:27
|
|
|
Z małą pomocą RodZ Factory wytargałem pasożyta z budy
Następnie niestety musieliśmy zrezygnować z warsztatu w Nowym Porcie, i znów musiałem targać C68 z powrotem do domu
Obecnie wyprułem całą budę. Zostały mi tylko szyby do wycięcia, a tak to całe auto zostało ogołocone z wygłuszeń, przewodów, kabli, i tym podobnych rzeczy.
Buda będzie robiona od podstaw, całość piaskowana, spawana, konserwowana i dopiero lakierowana. Niedługo zanoszę części zawieszenia do malowania proszkowego
Znów się zmieniła koncepcja, choć fascynacja tym modelem Mitsubishi się nie zmienia
Generalnie auto będzie odbudowane na oryginał, bez wybebeszonych wnętrz itp. Wnętrze będę musiał zdobyć oryginalne od GTi, z wyjątkiem przednich foteli, bo na ich miejsce wlecą jakieś kubły lepsze. Posadzić go na gwincie i wstępnie na felgach Zender Sport ładnie spolerowanych. Coś jak to, tylko z białymi kierunkami z obrysówkami
Co do tyłu to porzuciłem wizję robienia C69A, wydaje mi się że powrót do tyłu C68A będzie lepszą opcją
Póki co wciąż powoli brnę z nim do przodu. |
|
|
|
 |
filll
Mitsumaniak

Auto: Galant EA3->5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Lis 2007 Posty: 241 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-01-2012, 23:02
|
|
|
Miło popatrzeć jak Lancerek powoli odzyskuje młodość Tył C68 to słuszny wybór! |
_________________
 |
|
|
|
 |
macieekg
Mitsumaniak

Auto: Colt CAO 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 377 Skąd: Głosków k. Piaseczna
|
Wysłany: 24-01-2012, 23:28
|
|
|
Takie fele jak na focie miał chyba rosomak w swoim czerwonym diabolo, super są |
_________________ Live to ride, ride to live by
Mitsubishi Colt CAO 1.6 16v |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 25-01-2012, 01:51
|
|
|
macieekg napisał/a: | Takie fele jak na focie miał chyba rosomak w swoim czerwonym diabolo, super są |
dokładnie, a białego jak kupiłem to tez miał takie felgi
Co do tyłu to taki jak był własnie w Diablo bym zrobił... |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
R-Man
Forumowicz

Auto: '86 Ford Sierra RS2300
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Sie 2010 Posty: 204 Skąd: Wyspa Sobieszewska
|
Wysłany: 08-10-2013, 11:21
|
|
|
Auto żyje, projekt nie upadł. Powoli kończę budę |
_________________ Były:
90' Lancer GTi 16v 4G63 C68A
90' Lancer GTi 16v 4G67 C68A
92' Lancer 1.5 4G15 C62A
93' Lancer 1.6 4G92 C66A |
|
|
|
 |
Seiji
Mitsumaniak WRRRR PSSST

Auto: CN9A 4G63T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2013 Posty: 387 Skąd: Sosnowiec
|
|
|
|
 |
|