 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
był sobie colt. |
Autor |
Wiadomość |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 16-01-2013, 12:01
|
|
|
koszmarek napisał/a: | Założyliśmy sprzęt od Krzyżaka | tarcze macie nowe - może z 2tkm miały zrobione, klocki też przyzwoite i mocne (Akebono)
całość mogła się zastać, bo nie była używana od prawie roku
mam nadzieję, że piasty wyjęliście ze zwrotnicy, bo wydaje mi się, że jeden uszczelniacz łożyska się domagał wymiany
no i na koniec - niestety C52 ma ogólnie słabe hamulce - do czego by nie porównać, to będzie słabo... |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 17-01-2013, 21:54
|
|
|
No właśnie ciekawostką jest to, że na poprzednim zestawie hamulcowym stawał dęba, z tym, że trzęsło niesamowicie. Po wrzuceniu Twojego na początku hamował bardzo opornie i tępo. Po wyczyszczeniu z choroby sierocej (rocznej) jest nieco lepiej, ale nadal nie to. Mam wrażenie, że problem jest z tylnym hamulcem, bo szczęki niestety nie pasowały, więc wsadziłem tylko bębny, które może są jakoś inaczej ułożone, albo coś. Niestety nie mam czasu za dużo na dłubanie
Reszta działa bez zarzutu, chociaż myślałem, że po wymianie półosiek zniknie taki dziwny dźwięk przy przyspieszaniu, ale może ten typ tak ma |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 18-01-2013, 08:48
|
|
|
Maretzky85 napisał/a: | dziwny dźwięk przy przyspieszaniu | może łożysko wałka sprzęgłowego - w swojej skrzyni zmieniałem, bo terkotało i buczało mocno
Maretzky85 napisał/a: | na poprzednim zestawie hamulcowym stawał dęba | to może warto stare tarcze przetoczyć?
ew. te, które teraz macie są niedotarte, bo przejechały naprawdę niewiele - jedna jest oryginalna z wyprzedaży magazynowych, druga to - niestety - jakiś JC, ale w pudełku mogło być coś naprawdę spoko
powiem tak - u mnie na tarczach TRW (poprzednie) oraz klockach ferodo premier było jeszcze gorzej - po zmianie na klocki akebono się poprawiło, ale one zmasakrowały tarcze TRW i dlatego zmieniłem
ale odkąd pamiętam, to Colt hamował słabo - po przesiadce z któregoś z Gali, miałem czasem strach w oczach - depczę hamulec a wciąż niebezpiecznie się zbliżam
bębny są oryginalne, były toczone 3x (w sensie 3 przebiegi) przed założeniem - ale na jednym widać przebarwienia od czystej stali, więc ten może lekko bić (twardszy materiał ścierny) |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 18-01-2013, 19:14
|
|
|
Z tym łożyskiem możliwe, chociaż brzmiało przegubowo, ale jak u Ciebie nie występowało, to musi być coś u mnie
Z hamulcami jeszcze zawalczę, bo klocki już powoli topnieją
JCo do toczenia tarcz to jestem raczej sceptycznie nastawiony. Po pewnym czasie mogłoby wrócić. Chociaż z drugiej strony colt nie jeździ powyżej 80 na godzinę i nie przyspiesza na tyle dynamicznie, żeby hamowanie mogło hamulce zagrzać
Szczerze mówiąc to nie wiem czy jeszcze je mam |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
koszmarek
pure energy :-) ciotka koszmarek

Auto: Focus MK1
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 4 razy Dołączyła: 05 Kwi 2008 Posty: 4805 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-02-2013, 19:23
|
|
|
Zdjęć nie ma, i jakiś czas nie będzie BO ciotkolot jest tak brudny, że aż boli jak się patrzy. Ale spoko, przyjdzie cieplejszy weekend(i wolny) i go wypucuję.
Na razie poszedł w odstawkę, bo galant wrócił od lakiernika i na razie nim Marek jeździ.
Ja odliczam dni do wsiądnięcia do colta i pojechania nim w końcu do pracy. jeszcze ze trzy tygodnie, góra miesiąc, tak myślę. No i trzeba to wspomaganie ogarnąć, wrzuciłam już temat na [kupię] . |
_________________ Jestem absolutnie bardzo rozgadanym i wszędobylskim stworzeniem |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 24-02-2013, 16:40
|
|
|
koszmarek, hehe to ja ci zrobie fote i wrzuce będąc przy okazji w SMM..;-)
byłem ,widziałem..wcale nie takie brudny.. |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
koszmarek
pure energy :-) ciotka koszmarek

Auto: Focus MK1
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 4 razy Dołączyła: 05 Kwi 2008 Posty: 4805 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-02-2013, 17:18
|
|
|
przeokropnie MARIAN !!! A w środku jest warstwa ochronna
Na razie priorytet to to nieszczęsne wspomaganie :/ coraz częściej się obawiam, że nie ma szans na dostanie "używki"... |
_________________ Jestem absolutnie bardzo rozgadanym i wszędobylskim stworzeniem |
|
|
|
 |
koszmarek
pure energy :-) ciotka koszmarek

Auto: Focus MK1
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 4 razy Dołączyła: 05 Kwi 2008 Posty: 4805 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-02-2013, 17:54
|
|
|
m6riano, pamiętaj o moim VR4 |
_________________ Jestem absolutnie bardzo rozgadanym i wszędobylskim stworzeniem |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 24-02-2013, 20:44
|
|
|
przeca zostawiłem...Marek ci nie przekazał? |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 24-02-2013, 20:57
|
|
|
Zapomniałem |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
koszmarek
pure energy :-) ciotka koszmarek

Auto: Focus MK1
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 4 razy Dołączyła: 05 Kwi 2008 Posty: 4805 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-02-2013, 21:00
|
|
|
m6riano napisał/a: | przeca zostawiłem...Marek ci nie przekazał? |
Maretzky85 napisał/a: | Zapomniałem |
no jak zwykle OK DZIĘKI ! |
_________________ Jestem absolutnie bardzo rozgadanym i wszędobylskim stworzeniem |
|
|
|
 |
koszmarek
pure energy :-) ciotka koszmarek

Auto: Focus MK1
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 4 razy Dołączyła: 05 Kwi 2008 Posty: 4805 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-03-2013, 10:28
|
|
|
Colciak nadal stojący pod warsztatem, czekający na swoją kolej na serwis. Nawet się nie burzy że czeka
Nie mniej nadal jest coś nie tak z tymi hamulcami, nie wiem czy nie łatwiej wymienić absolutnie całego kompletu i może wtedy się pozbyć problemu...
Do tego już bym chciała nim zacząć chociaż czasem do pracy jeździć, ale nadal uważam, że powinnam pojeździć z Markiem- w końcu długa przerwa.
Jest nadal brudny, czekam aż ta zima w końcu się przewali z Warszawy, żebym mogła go umyć, wypucować w środku i w końcu zrobić zdjęcia pięknych kanap od Tomusn
Chcę jeszcze wyczaić jakieś radyjko żeby co grało. Tylko takie z USB najlepiej, żeby pendrak z muzyką od Mariana odtworzyć
A i koszulkę już odebrałam i jest czudna |
_________________ Jestem absolutnie bardzo rozgadanym i wszędobylskim stworzeniem |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 27-03-2013, 12:54
|
|
|
koszmarek napisał/a: | nadal jest coś nie tak z tymi hamulcami | co konkretnie? może pomogę |
|
|
|
 |
koszmarek
pure energy :-) ciotka koszmarek

Auto: Focus MK1
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 4 razy Dołączyła: 05 Kwi 2008 Posty: 4805 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-03-2013, 13:47
|
|
|
Krzyzak, hamuje bardzo słabo (Marek jeździ i oceniał- bo ja nie mam porównania do niczego), może te zaciski są nie takie ? |
_________________ Jestem absolutnie bardzo rozgadanym i wszędobylskim stworzeniem |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 28-03-2013, 07:39
|
|
|
jak pisałem - Colt zawsze hamował słabo, od samego początku, do samego końca
między E32 a C52 jest przepaść w tej kwestii, a jak Marek ma E39 z 2 tłoczkami, to już kompletnie miazga jaj
na klockach Akebono i tak jest lepiej niż na innych |
|
|
|
 |
|
|