Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
był sobie colt.
Autor Wiadomość
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 16-01-2013, 12:01   

koszmarek napisał/a:
Założyliśmy sprzęt od Krzyżaka
tarcze macie nowe - może z 2tkm miały zrobione, klocki też przyzwoite i mocne (Akebono)
całość mogła się zastać, bo nie była używana od prawie roku
mam nadzieję, że piasty wyjęliście ze zwrotnicy, bo wydaje mi się, że jeden uszczelniacz łożyska się domagał wymiany
no i na koniec - niestety C52 ma ogólnie słabe hamulce - do czego by nie porównać, to będzie słabo...
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 17-01-2013, 21:54   

No właśnie ciekawostką jest to, że na poprzednim zestawie hamulcowym stawał dęba, z tym, że trzęsło niesamowicie. Po wrzuceniu Twojego na początku hamował bardzo opornie i tępo. Po wyczyszczeniu z choroby sierocej (rocznej) jest nieco lepiej, ale nadal nie to. Mam wrażenie, że problem jest z tylnym hamulcem, bo szczęki niestety nie pasowały, więc wsadziłem tylko bębny, które może są jakoś inaczej ułożone, albo coś. Niestety nie mam czasu za dużo na dłubanie :(
Reszta działa bez zarzutu, chociaż myślałem, że po wymianie półosiek zniknie taki dziwny dźwięk przy przyspieszaniu, ale może ten typ tak ma :P
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 18-01-2013, 08:48   

Maretzky85 napisał/a:
dziwny dźwięk przy przyspieszaniu
może łożysko wałka sprzęgłowego - w swojej skrzyni zmieniałem, bo terkotało i buczało mocno

Maretzky85 napisał/a:
na poprzednim zestawie hamulcowym stawał dęba
to może warto stare tarcze przetoczyć?
ew. te, które teraz macie są niedotarte, bo przejechały naprawdę niewiele - jedna jest oryginalna z wyprzedaży magazynowych, druga to - niestety - jakiś JC, ale w pudełku mogło być coś naprawdę spoko

powiem tak - u mnie na tarczach TRW (poprzednie) oraz klockach ferodo premier było jeszcze gorzej - po zmianie na klocki akebono się poprawiło, ale one zmasakrowały tarcze TRW i dlatego zmieniłem

ale odkąd pamiętam, to Colt hamował słabo - po przesiadce z któregoś z Gali, miałem czasem strach w oczach - depczę hamulec a wciąż niebezpiecznie się zbliżam :)

bębny są oryginalne, były toczone 3x (w sensie 3 przebiegi) przed założeniem - ale na jednym widać przebarwienia od czystej stali, więc ten może lekko bić (twardszy materiał ścierny)
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 18-01-2013, 19:14   

Z tym łożyskiem możliwe, chociaż brzmiało przegubowo, ale jak u Ciebie nie występowało, to musi być coś u mnie :)
Z hamulcami jeszcze zawalczę, bo klocki już powoli topnieją :P

JCo do toczenia tarcz to jestem raczej sceptycznie nastawiony. Po pewnym czasie mogłoby wrócić. Chociaż z drugiej strony colt nie jeździ powyżej 80 na godzinę i nie przyspiesza na tyle dynamicznie, żeby hamowanie mogło hamulce zagrzać :P
Szczerze mówiąc to nie wiem czy jeszcze je mam :P
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
koszmarek 
pure energy :-)
ciotka koszmarek


Auto: Focus MK1
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 05 Kwi 2008
Posty: 4805
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-02-2013, 19:23   

Zdjęć nie ma, i jakiś czas nie będzie BO ciotkolot jest tak brudny, że aż boli jak się patrzy. Ale spoko, przyjdzie cieplejszy weekend(i wolny) i go wypucuję.
Na razie poszedł w odstawkę, bo galant wrócił od lakiernika i na razie nim Marek jeździ.

Ja odliczam dni do wsiądnięcia do colta i pojechania nim w końcu do pracy. jeszcze ze trzy tygodnie, góra miesiąc, tak myślę. No i trzeba to wspomaganie ogarnąć, wrzuciłam już temat na [kupię] .
_________________
Jestem absolutnie bardzo rozgadanym i wszędobylskim stworzeniem :D
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 24-02-2013, 16:40   

koszmarek, hehe to ja ci zrobie fote i wrzuce będąc przy okazji w SMM..;-)
byłem ,widziałem..wcale nie takie brudny..
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
koszmarek 
pure energy :-)
ciotka koszmarek


Auto: Focus MK1
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 05 Kwi 2008
Posty: 4805
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-02-2013, 17:18   

przeokropnie MARIAN !!! A w środku jest warstwa ochronna :P

Na razie priorytet to to nieszczęsne wspomaganie :/ coraz częściej się obawiam, że nie ma szans na dostanie "używki"...
_________________
Jestem absolutnie bardzo rozgadanym i wszędobylskim stworzeniem :D
 
 
koszmarek 
pure energy :-)
ciotka koszmarek


Auto: Focus MK1
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 05 Kwi 2008
Posty: 4805
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-02-2013, 17:54   

m6riano, pamiętaj o moim VR4 :)
_________________
Jestem absolutnie bardzo rozgadanym i wszędobylskim stworzeniem :D
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 24-02-2013, 20:44   

przeca zostawiłem...Marek ci nie przekazał?
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 24-02-2013, 20:57   

Zapomniałem
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
koszmarek 
pure energy :-)
ciotka koszmarek


Auto: Focus MK1
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 05 Kwi 2008
Posty: 4805
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-02-2013, 21:00   

m6riano napisał/a:
przeca zostawiłem...Marek ci nie przekazał?
Maretzky85 napisał/a:
Zapomniałem


no jak zwykle :) OK DZIĘKI !
_________________
Jestem absolutnie bardzo rozgadanym i wszędobylskim stworzeniem :D
 
 
koszmarek 
pure energy :-)
ciotka koszmarek


Auto: Focus MK1
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 05 Kwi 2008
Posty: 4805
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-03-2013, 10:28   

Colciak nadal stojący pod warsztatem, czekający na swoją kolej na serwis. Nawet się nie burzy że czeka :)
Nie mniej nadal jest coś nie tak z tymi hamulcami, nie wiem czy nie łatwiej wymienić absolutnie całego kompletu i może wtedy się pozbyć problemu...
Do tego już bym chciała nim zacząć chociaż czasem do pracy jeździć, ale nadal uważam, że powinnam pojeździć z Markiem- w końcu długa przerwa.

Jest nadal brudny, czekam aż ta zima w końcu się przewali z Warszawy, żebym mogła go umyć, wypucować w środku i w końcu zrobić zdjęcia pięknych kanap od Tomusn :)

Chcę jeszcze wyczaić jakieś radyjko żeby co grało. Tylko takie z USB najlepiej, żeby pendrak z muzyką od Mariana odtworzyć :)

A i koszulkę już odebrałam i jest czudna :)
_________________
Jestem absolutnie bardzo rozgadanym i wszędobylskim stworzeniem :D
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 27-03-2013, 12:54   

koszmarek napisał/a:
nadal jest coś nie tak z tymi hamulcami
co konkretnie? może pomogę
 
 
koszmarek 
pure energy :-)
ciotka koszmarek


Auto: Focus MK1
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 05 Kwi 2008
Posty: 4805
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-03-2013, 13:47   

Krzyzak, hamuje bardzo słabo (Marek jeździ i oceniał- bo ja nie mam porównania do niczego), może te zaciski są nie takie ?
_________________
Jestem absolutnie bardzo rozgadanym i wszędobylskim stworzeniem :D
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 28-03-2013, 07:39   

jak pisałem - Colt zawsze hamował słabo, od samego początku, do samego końca
między E32 a C52 jest przepaść w tej kwestii, a jak Marek ma E39 z 2 tłoczkami, to już kompletnie miazga jaj
na klockach Akebono i tak jest lepiej niż na innych
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.