Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Hamownia zlotowa
Autor Wiadomość
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 08-09-2012, 19:03   

tomasek6, piękne krzywe na LPG

padnięte sprzęgło miałoby znaczenie dla wyników, tylko gdyby ślizgało

ja dzisiaj byłem w Czakramie, żeby obadać, czemu takie dobre wyniki na LPG, przy reduktorze obliczonym na 150 KM (podejrzewałem, że wspiera się na PB)
a tu się okazuje, że cała jazda to czyste LPG i nie ma dotrysku, bo wersja sterownika, którą mam nie ma takiej opcji
także miedź fi6 i reduktor na 150KM wyrabia spokojnie (przynajmniej w ofercie BRC)
przy okazji zmodziliśmy lekko mapę
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 09-09-2012, 10:33   

Morfi napisał/a:
no ja przy 102 koniach mam strate 26 KM i moim zdaniem to dużo. Szukam przyczyny.
straty nie są zależne od mocy wyjściowej silnika, tzn. nie ważne czy 1.6, 2.5l czy nawet 3.8l jeżeli napęd jest na jedną oś, to w tych wszystkich straty będą podobne, bo generowane są przez łożyska i przekładnie, druga sprawa to fakt, że straty są wprost proporcjonalne (prawie) do obrotów (szary wykres) te 26KM tracisz w punkcie maksymalnej mocy, który u Ciebie jest dość wysoko, zobacz że Galanty niżej osiągają moc max więc straty w tym punkcie są mniejsze, ale przy odcince i Cari i Gal mają po około 40KM strat.

Jeśli dalej uważasz, że masz duże straty, to sprawdź łożyska w przednich piastach, potem w skrzyni, potem zalej rzadszy olej do skrzyni i straty spadną :)
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 09-09-2012, 10:57   

ja się przyłączę do dyskusji mi w galu wyszło 150km i 234Nm w A/T ,chodzi mi dokładnie o Nm mam coś dłubnięte że tyle wyszło ,wszystkim wychodziło dużo mniej :?:
_________________
moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 09-09-2012, 11:02   

Cytat:
ja się przyłączę do dyskusji mi w galu wyszło 150km i 234Nm w A/T ,chodzi mi dokładnie o Nm mam coś dłubnięte że tyle wyszło ,wszystkim wychodziło dużo mniej
_________________


Mi też na A/T wyszło 227 Nm :wink:
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 09-09-2012, 11:13   

to jeszcze dorzucę Vmax 275kmh to już naprawdę czary
Tq 234Nm przy 1872 rpm już całkiem inaczej niż u wszystkich
_________________
moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 09-09-2012, 11:23   

radek79 napisał/a:
Tq 234Nm przy 1872 rpm już całkiem inaczej niż u wszystkich


Tutaj chodzi bardziej w którym momencie zapina sie konwerter .
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 09-09-2012, 11:41   

ale ta prędkość :mrgreen:
_________________
moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
 
 
 
Marcelinho 
Mitsumaniak
No Risk,No fun

Auto: Mazda 6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Kwi 2012
Posty: 587
Skąd: Łomianki/W-wa
Wysłany: 09-09-2012, 15:01   Mitsubishi Galant 2.4 GDI RalliArt

A był hamowany jakiś Galant 2.4 GDI???
_________________
BLACK STREET BANDIT

Galant 2.4 GDI RalliArt

 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 09-09-2012, 15:46   

Radek na którym biegu był hamowany?
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 09-09-2012, 17:56   

Cytat:
Radek na którym biegu był hamowany?

na 4
_________________
moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 09-09-2012, 18:19   

radek79 napisał/a:
Cytat:
Radek na którym biegu był hamowany?


na 4


U mnie na trzecim hamowali .
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 09-09-2012, 21:12   

radek79 napisał/a:
to jeszcze dorzucę Vmax 275kmh to już naprawdę czary


radek79 napisał/a:
na 4


To nie czary tylko 4 bieg z najwyższym przełożeniem, wyższym niż 5 bieg w MT. Teoretycznie, w próżni może się rozpędzić do tej prędkosći... lub na hamowni :)

radek79 napisał/a:
Tq 234Nm przy 1872 rpm już całkiem inaczej niż u wszystkich


Jak już wcześniej pisałem, hamowanie AT mija się z celem, bo nie ma możliwości pomiaru strat. a poza tym przełożenie nie jest stałe i w miarę napełniania konwertera się zmniejsza, co jest obserwowane na wykresie jako wzrost mocy i momentu. Jeśli chodzi o AT to w przypadku galanta możemy brać na poważnie wykres mocy na kołach powyżej 3k. Wtedy przełożenie jest już stałe. Ale tylko moc na kołach, bo podczas mierzenia strat skrzynia działa zupełnie inaczej co zaniża wartość mocy silnika.
 
 
glina 
Mitsumaniak


Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 455
Skąd: mam to wiedzieć?
Wysłany: 09-09-2012, 21:16   

a jak sie o silnik dba :) to w Cari 1.6 wykres wychodzi tak:
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 09-09-2012, 22:45   

glina, ładny wykres. ile straty na kołach ?
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
glina 
Mitsumaniak


Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 455
Skąd: mam to wiedzieć?
Wysłany: 10-09-2012, 08:39   

Morfi, zależy w którym momencie ;)
Strata na kołach to szara linia na dole
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.