[Carisma] Sposób na zmatowiałe reflektory |
Autor |
Wiadomość |
Havoc
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 304 Skąd: Bedford, UK
|
Wysłany: 12-10-2015, 10:28
|
|
|
No, Panowie, dyskusja w tym temacie fajna jak poczytać od początku.
Podpowiedzcie proszę coś zanim rozłupię reflektory na pół. To poniżej to zmatowiały czy mokry od środka reflektor?
 |
_________________ Obecnie: Carisma 1.6 '03
Odprawione ze służby: Galant EA2W 97' wściekły bordowy
Skasowana: Honda Concerto D16Z2 1.6 16V 93'
Był: Colt CA0 1.6 16V '92 x2
Był: Lancer 1.5 12V 4G15 C62A '90
 |
|
|
|
 |
MManiak
Forumowicz

Auto: Carisma 1.9 DID 102KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Kwi 2015 Posty: 350 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 12-10-2015, 14:36
|
|
|
Szczerze wygląda na zmatowiały, ale Carismy mają to do siebie, że reflektory lubią parować. U mnie jest tak z jednym, ale nie pamiętam po której stronie. Jeśli możesz to podrzuć fotkę z bliska. Myślę, że jakby parowały, to jesteś w stanie sam to stwierdzić, bo jak się dobrze przyjrzeć, widać niewielkie krople wody. Ja obstawiam jednak mat.
Tak swoją drogą to ładny egzemplarz. |
_________________ Mój poprzedni Misiek |
|
|
|
 |
Havoc
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 304 Skąd: Bedford, UK
|
Wysłany: 12-10-2015, 15:09
|
|
|
No właśnie, kropelek wody żadnych a wilgotno już się w UK zrobiło (lata nie zobaczę przez najbliższych 11m-cy ).
A egz. rzeczywiście się trafił fajny (wczoraj kupiony). Tylko w środku trochę gorzej, ale to już będzie jak się za temat o nim wezmę |
_________________ Obecnie: Carisma 1.6 '03
Odprawione ze służby: Galant EA2W 97' wściekły bordowy
Skasowana: Honda Concerto D16Z2 1.6 16V 93'
Był: Colt CA0 1.6 16V '92 x2
Był: Lancer 1.5 12V 4G15 C62A '90
 |
|
|
|
 |
MManiak
Forumowicz

Auto: Carisma 1.9 DID 102KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Kwi 2015 Posty: 350 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 12-10-2015, 15:25
|
|
|
Havoc napisał/a: | Tylko w środku trochę gorzej, ale to już będzie jak się za temat o nim wezmę |
A to w takim razie czekam z niecierpliwością. |
_________________ Mój poprzedni Misiek |
|
|
|
 |
Ziemba.
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.6 100KM 1998r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 441 Skąd: Okolice Grójca
|
Wysłany: 12-10-2015, 17:43
|
|
|
Havoc, wyjmij żarówki i spróbuj zwykłą suszarką delikatnie dosuszyć środek. Jeżeli pomoże to zaparowane, a jak nie to zmatowiałe. |
_________________ 03318/KMM
Cari 10.2013 - nadal
Banan/Cyrtryna 06.2017 - 11.2019
Ruda 03.2016 - 04.2017
Baśka 02.2017 - 03.2017
Pomogłem? Jeśli tak to się nie krępuj
http://www.pajacyk.pl/ |
|
|
|
 |
Havoc
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 304 Skąd: Bedford, UK
|
Wysłany: 12-10-2015, 23:13
|
|
|
Oo, nie wpadłem na to! Thx |
_________________ Obecnie: Carisma 1.6 '03
Odprawione ze służby: Galant EA2W 97' wściekły bordowy
Skasowana: Honda Concerto D16Z2 1.6 16V 93'
Był: Colt CA0 1.6 16V '92 x2
Był: Lancer 1.5 12V 4G15 C62A '90
 |
|
|
|
 |
JacekeR
Mitsumaniak
Auto: Nissan Qashkqai J10 2.0PB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 27 Cze 2011 Posty: 1426 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 13-10-2015, 14:43
|
|
|
Zmatowiałe na 100 % |
|
|
|
 |
Batmanikus
Mitsumaniak CHORY ALE NATCHNIONY

Auto: Galant VIII / C5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 01 Sie 2013 Posty: 530 Skąd: Trzcianka
|
Wysłany: 22-11-2015, 12:28
|
|
|
Moją polerkę + lakierem robiłem ponad rok temu. Do dzisiaj efekt jest ciągle taki sam - świetny. Właśnie jestem po ponownym takim zabiegu - tym razem w moim drugim samochodzie Chryslerze Neonie. Wrzuciłem to jako video i pdf
https://www.youtube.com/watch?v=p7hjXpg4VO4 |
_________________ www.mOTO-batman.pl - moje przygody nie tylko z motocyklem
Mitsubishi Galant VIII 2.0 LPG (2017-...)
Citroen C5 X Break 2.0 LPG (2016-...)
Chrysler Neon II 2.0 SE LPG (2015-2018)
VW Polo II Coupe LPG (2015-2015†)
Mitsubishi Carisma II 1.6 LPG (2013-2016)
Yamaha TDM 900 (2011-2018 :[ )
Yamaha XJ 600 N (2009-2011)
Opel Vectra A 1.6 (2008-...)
Jawa TS 350 (2008-2009) |
|
|
|
 |
benton66
Mitsumaniak
Auto: Carisma 1.8GDI 2000r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Lut 2014 Posty: 118 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 22-11-2015, 20:02
|
|
|
Od siebie dodam, że jedna puszka lakieru wystarcza na lampy w 3 samochodach. Lepiej bowiem, po otwarciu i wymieszaniu sprayu zużyć go od razu. Można więc bardzo zredukować koszta, składając się jeszcze z 2 kumplami na puszkę lakieru i umówić na wspólną polerkę. Można też przy okazji nieźle się bawić Zalecam jednak umiar, żeby równo położyć lakier |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 22-11-2015, 20:07
|
|
|
Batmanikus napisał/a: | Moją polerkę + lakierem robiłem ponad rok temu. Do dzisiaj efekt jest ciągle taki sam - świetny. |
Wrzuć fotkę |
|
|
|
 |
Havoc
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 304 Skąd: Bedford, UK
|
Wysłany: 02-12-2015, 21:00
|
|
|
Będę miał problem pewnie ze znalezieniem pomieszczenia +20*C w UK o tej porze roku, ale co tam, jest plan zakupowy na lakier.
Tylko pytanie z nadzieją że ktoś jeszcze ma puszkę lub kopię swojego zamówienia online lub faktury, cokolwiek. Lakierów Motip klar 2k są przynajmniej 3 rodzaje, w sensie 3 kody produktów producenta. Krótka piłka. Który kupić? Jest ktoś w stanie wygrzebać numer kupionego przez siebie lakieru? |
_________________ Obecnie: Carisma 1.6 '03
Odprawione ze służby: Galant EA2W 97' wściekły bordowy
Skasowana: Honda Concerto D16Z2 1.6 16V 93'
Był: Colt CA0 1.6 16V '92 x2
Był: Lancer 1.5 12V 4G15 C62A '90
 |
|
|
|
 |
benton66
Mitsumaniak
Auto: Carisma 1.8GDI 2000r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Lut 2014 Posty: 118 Skąd: Wielkopolska
|
|
|
|
 |
kielbasa
Nowy Forumowicz
Auto: Saab 9-5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Kwi 2017 Posty: 1 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-04-2017, 18:01
|
|
|
Czesc koledzy,
Dyskusja mnie zainteresowala i nie ukrywam, ze zalogowalem sie tylko po to, zeby podpytac o etapy takiej regeneracji, glownie kolegi MKM - jaka w takim razie przyjalby kolejnosc , jezeli oczywiscie to nie tajemnica zawodowa? Albo o jakies ogolne wskazowki co do etapow pracy?
Czy to np bedzie: polerowanie papierem na mokro najpierw 1500, nastepnie 2000 i np 6000, pozniej odtluszczenie i na to folia (3m) ? Czy moze jeszcze jakas warstwa ochronna przed jej naklejeniem ?
Osobiscie mnie nie przekonuje lakierowanie z jednego wzgledu - lakier jest cienki, przy duzych predkosciach, dzialaniu slonca i uderzaniu kamieni wydaje mi sie, ze bedzie odlazil na fragmentach i zolkl/matowil. |
|
|
|
 |
benton66
Mitsumaniak
Auto: Carisma 1.8GDI 2000r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Lut 2014 Posty: 118 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 25-04-2017, 18:49
|
|
|
Bzdura, u mnie po 2 zimach efekt pozostał nie zmieniony |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 26-04-2017, 19:34
|
|
|
Temat odkopany to pora na aktualizację
Jutro postaram się wkleić foty lamp.
benton66, dasz redę sfocić swoje? |
|
|
|
 |
|