Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: mkm
27-01-2014, 23:51
The Fart - Mała angielska historia motoryzacji by Swinks
Autor Wiadomość
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 09-12-2013, 19:28   

londolut napisał/a:
Nie przyklejaj tych płomieni na Landrynie!! :lol:

Żebyś wiedział! :mrgreen:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 09-12-2013, 19:30   

sveno napisał/a:
i już? Cały rozebrany? Nic z niego nie zostało poza płomieniami i tabliczką znamionową? :(
Lampy przednie też sprzedałeś?

I już... cichutko zszedł z tego padołu... :(

Płomienie mają swoją historię :wink:
Tabliczkę nosze sobie w portfelu.

Lampy się sprzedały natychmiastowo. Zresztą maska też.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 09-12-2013, 19:33   

Owczar napisał/a:
Szkoda, bo tyle pracy w niego włożyłeś...

Ale rozumiem, że na tapecie jest już jakiś następca, stąd taka decyzja? :)


Szkoda, pewnie gdybym trzymał w stocku to za kilka lat miałbym klasyka. Życie.
Za to chwile spędzone razem bezcenne.

Zastąpi go Landryna na ile mi Celina pozwoli to już inna sprawa.
Na razie ją tak zepsułem, że Celina już nie lubi nią jeździć, bo robi kangurki przy ruszaniu :mrgreen:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 09-12-2013, 20:14   

swinks_UK napisał/a:
londolut napisał/a:
Nie przyklejaj tych płomieni na Landrynie!! :lol:

Żebyś wiedział! :mrgreen:
:axe:

swinks_UK napisał/a:
Celina już nie lubi nią jeździć, bo robi kangurki przy ruszaniu
Sprzęgiełko? :badgrin:
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 09-12-2013, 20:50   

londolut napisał/a:

swinks_UK napisał/a:
Celina już nie lubi nią jeździć, bo robi kangurki przy ruszaniu
Sprzęgiełko? :badgrin:

Niezupełnie.
Sprzęgiełko już jest liche, ale pojawiła się znacznie większa przepustnica plus kolektor i teraz wystarczy lekkie muśnięcie gazu by Landryna wyrywała do przodu.
No i to razem powoduje, że albo silnik zadusisz albo zaryczysz nim jak idiota :mrgreen:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
jkrzysztof80 
Forumowicz
vrmaniak


Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 1127
Skąd: UK, West Midlands
Wysłany: 09-12-2013, 21:36   

swinks_UK, jak zobaczyłem twoje fotki to moj zaczął mi sie przypominac :(
_________________
LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 09-12-2013, 22:25   

Szkoda pięknego auta . Cieszę sie że miałem okazje w nim nieraz dłubać :wink:

Ps: Pamiętaj o gadzetach dla mnie :P
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 10-12-2013, 10:15   

swinks_UK napisał/a:
No i czas zaanonsować, że dnia 01.12.2013 Mitsubishi Galant VR4 oddał swe ostatnie tchnienie.

W moich rękach od 30.11.2007 służył dzielnie przez 6 lat

A co było bezpośrednią przyczyną.....?
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 10-12-2013, 10:42   

W zasadzie nic, albo inaczej mówiąc perspektywa wydania kilku angielskich tysi na dalsze podnoszenie mocy i inne mody. :|
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 10-12-2013, 10:43   

deejay napisał/a:

Ps: Pamiętaj o gadzetach dla mnie :P

Yymm... z tym może być kłopot :oops:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
madź 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany

Auto: Toyota Yaris
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 14 razy
Dołączyła: 14 Lut 2010
Posty: 535
Skąd: Katowice/Bytom
Wysłany: 10-12-2013, 19:39   

Jeszcze jakiś czas temu myślałam, że w klubie będzie coraz więcej VR-4. Rzeczywistość okazała się zupełnym przeciwieństwem... :shock:
Szkoda.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 10-12-2013, 19:49   

Skoro sa takie akcje że się złomuje samochody w UK,.... to tak sobie myślę że jest szansa żeby znaleść dawcę jakiegoś legnuma.... ale całego a jak widac jest problem, bo częsci idą jak świeże bułeczki:)
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 10-12-2013, 20:15   



Pierwsze VR4 o mocy 1 swinksa mechanicznego :D
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 10-12-2013, 20:28   

londolut napisał/a:
Obrazek

Pierwsze VR4 o mocy 1 swinksa mechanicznego :D

A może to silnik Swinks'a (nie mylić z Wankla) :badgrin:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 10-12-2013, 20:38   

swinks_UK napisał/a:
londolut napisał/a:
Nie przyklejaj tych płomieni na Landrynie!! :lol:

Żebyś wiedział! :mrgreen:
już myślałem że mi je faktycznie przyślesz :mrgreen: żeby takie fajne auto rozbierać. szkoda go ...
_________________
CA0
Galant II
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.