Zamknięty przez: mkm 27-01-2014, 23:51 |
The Fart - Mała angielska historia motoryzacji by Swinks |
Autor |
Wiadomość |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 09-12-2013, 19:28
|
|
|
londolut napisał/a: | Nie przyklejaj tych płomieni na Landrynie!! |
Żebyś wiedział! |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 09-12-2013, 19:30
|
|
|
sveno napisał/a: | i już? Cały rozebrany? Nic z niego nie zostało poza płomieniami i tabliczką znamionową?
Lampy przednie też sprzedałeś? |
I już... cichutko zszedł z tego padołu...
Płomienie mają swoją historię
Tabliczkę nosze sobie w portfelu.
Lampy się sprzedały natychmiastowo. Zresztą maska też. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 09-12-2013, 19:33
|
|
|
Owczar napisał/a: | Szkoda, bo tyle pracy w niego włożyłeś...
Ale rozumiem, że na tapecie jest już jakiś następca, stąd taka decyzja? |
Szkoda, pewnie gdybym trzymał w stocku to za kilka lat miałbym klasyka. Życie.
Za to chwile spędzone razem bezcenne.
Zastąpi go Landryna na ile mi Celina pozwoli to już inna sprawa.
Na razie ją tak zepsułem, że Celina już nie lubi nią jeździć, bo robi kangurki przy ruszaniu |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 09-12-2013, 20:14
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | londolut napisał/a: | Nie przyklejaj tych płomieni na Landrynie!! |
Żebyś wiedział! |
swinks_UK napisał/a: | Celina już nie lubi nią jeździć, bo robi kangurki przy ruszaniu | Sprzęgiełko? |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 09-12-2013, 20:50
|
|
|
londolut napisał/a: |
swinks_UK napisał/a: | Celina już nie lubi nią jeździć, bo robi kangurki przy ruszaniu | Sprzęgiełko? |
Niezupełnie.
Sprzęgiełko już jest liche, ale pojawiła się znacznie większa przepustnica plus kolektor i teraz wystarczy lekkie muśnięcie gazu by Landryna wyrywała do przodu.
No i to razem powoduje, że albo silnik zadusisz albo zaryczysz nim jak idiota |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
jkrzysztof80
Forumowicz vrmaniak

Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 1127 Skąd: UK, West Midlands
|
Wysłany: 09-12-2013, 21:36
|
|
|
swinks_UK, jak zobaczyłem twoje fotki to moj zaczął mi sie przypominac |
_________________ LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 09-12-2013, 22:25
|
|
|
Szkoda pięknego auta . Cieszę sie że miałem okazje w nim nieraz dłubać
Ps: Pamiętaj o gadzetach dla mnie |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 10-12-2013, 10:15
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | No i czas zaanonsować, że dnia 01.12.2013 Mitsubishi Galant VR4 oddał swe ostatnie tchnienie.
W moich rękach od 30.11.2007 służył dzielnie przez 6 lat |
A co było bezpośrednią przyczyną.....? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 10-12-2013, 10:42
|
|
|
W zasadzie nic, albo inaczej mówiąc perspektywa wydania kilku angielskich tysi na dalsze podnoszenie mocy i inne mody. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 10-12-2013, 10:43
|
|
|
deejay napisał/a: |
Ps: Pamiętaj o gadzetach dla mnie |
Yymm... z tym może być kłopot |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
madź
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany
Auto: Toyota Yaris
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 14 razy Dołączyła: 14 Lut 2010 Posty: 535 Skąd: Katowice/Bytom
|
Wysłany: 10-12-2013, 19:39
|
|
|
Jeszcze jakiś czas temu myślałam, że w klubie będzie coraz więcej VR-4. Rzeczywistość okazała się zupełnym przeciwieństwem...
Szkoda. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 10-12-2013, 19:49
|
|
|
Skoro sa takie akcje że się złomuje samochody w UK,.... to tak sobie myślę że jest szansa żeby znaleść dawcę jakiegoś legnuma.... ale całego a jak widac jest problem, bo częsci idą jak świeże bułeczki:) |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 10-12-2013, 20:15
|
|
|
Pierwsze VR4 o mocy 1 swinksa mechanicznego |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 10-12-2013, 20:28
|
|
|
londolut napisał/a: | Obrazek
Pierwsze VR4 o mocy 1 swinksa mechanicznego |
A może to silnik Swinks'a (nie mylić z Wankla) |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Jogurt
Mitsumaniak

Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 21 Wrz 2006 Posty: 2554 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 10-12-2013, 20:38
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | londolut napisał/a: | Nie przyklejaj tych płomieni na Landrynie!! |
Żebyś wiedział! | już myślałem że mi je faktycznie przyślesz żeby takie fajne auto rozbierać. szkoda go ... |
_________________ CA0
Galant II |
|
|
|
 |
|