Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Lancer 2.0 na gazie
Autor Wiadomość
MisiekNM974 
Forumowicz

Auto: Lancer 2.0 Sport combi 2004
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 90
Skąd: W-ch
Wysłany: 02-09-2007, 15:29   Lancer 2.0 na gazie

Witam wszystkich MitsuManiakow,

Niedawno zagazowalem mojego miska Sport 2.0 kombi 2004 sekwencyjnym Prinsem i chcialbym wiedziec ile powinien prawidlowo spalac. Czy ktos moze ma juz z tym jakies doswiadczenie?

Pozdrawiam
MisiekNM974
 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 02-09-2007, 16:07   

Dobra sekwencja wiec powinien jakieś +15% więcej...........
Pamiętaj żeby zawsze mieć rezerwę w baku i zasysać syfu z baku + regularna wymiana świec i filtrów (gazu + powietrza) no i nie wiem czy u Ciebie zawory juz hydrauliczne czy jeszcze dalej mechaniczne ustawiane........

Miłej jazdy :!: :!:
 
 
hiper2
[Usunięty]

Wysłany: 03-09-2007, 21:35   

Generalnie to pali jak smok ale jakby ci zależało na tym żeby mało palił to bys nie kupował 2000 ja przejechałem 60000km na gazie i było ok na mocy prawie nie traci ale do czasu . W moim misku wcieło 30 koni i nie wiem co sie stało w serwisie też nie mają pojecia może to przez gazownie :(

[ Dodano: 03-09-2007, 21:38 ]
Ja na zbiorniku 38 l robie 220-240 km ale ja mam ciężką noge :lol:
 
 
MisiekNM974 
Forumowicz

Auto: Lancer 2.0 Sport combi 2004
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 90
Skąd: W-ch
Wysłany: 04-09-2007, 08:19   

Pozdrawiam i z gory dzieki za informacje. Chcialem sie upewnic czy inne Lancery pala podobnie
Ja tez mam zbiornik 39l a wchodzi okolo 33 - 34 litry i tak spokojniutko przy 130km/h przejezdzam do 310 km. Przy 160 - 170 km/h wzial 13 litrow gazu.
Troche zaniepokoil mnie ten spadek mocy o 30KM. Kolega ktory montowal mi instalacje sam jezdzi, tylko Galantem 2.5 V6, i zrobil juz na LPG 80 tys km i nic sie nie dzieje. Ale to inny silnik i wszystko tam pewnie inaczej wyglada. Do mojego zalozono takze lubryfikacje wiec zawory i gniazda sa chronione przed wyzsza temperatura.
Prosilbym o informacje na jakiej jezdzisz instalacji.
 
 
Lancelot
[Usunięty]

Wysłany: 18-11-2007, 14:56   Gazik

Witam.
Jeźdze Lancerem z instalacją Landirenzo od kwietnia.
Ogólnie jest całkiem dobrze, przyśpieszenie i elastyczność podobne.
Do zbiornika wchodzi około 36 litrów i z takim pełnym bakiem przejeźdzam średnio 350 km.
Mam tylko nadzieję że nie będę miał rzadnych problemów w dalszej eksploatacji.
Szerokiej i równej drogi :)
 
 
Yellow 
Nowy Forumowicz
Antygazownik

Auto: Mitsubishi Lancer 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sie 2008
Posty: 16
Skąd: Kędzierzyn Koźle
Wysłany: 15-10-2008, 13:32   

Generalnie jestem przeciwnikiem gazowania tego auta.. nie wiem dlaczego.. może dlatego, że nie lubię gazu.. moim zdaniem zawsze człowiek powinien brać poprawkę na to, że może mieć problemy jak sobie sekwencyjny właduje do auta.. może i zaoszczedzisz na tankowaniu ale możesz dużo stracić na robocie tego.. i problemach z tym związanych.. generalnie mój mechanik powiedział mi, że od tego jak będzie jeździł na gazie zależy to jak zostanie to zamontowane, czyli im dokładniej tym lepiej wiadomo.. ale jak sam stwierdził, to grzech gazować lancera.. ja jestem tego samego zdania.. nikt nigdy nie będzie zadowolony do końca z gazu.. jak już ktoś chce gaz zakładać to polecam sprawdzony serwis.. albo kupno 1.6:P (wybrał bym 2 opcje)
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-10-2008, 13:46   

Yellow napisał/a:
to grzech gazować lancera.. ja jestem tego samego zdania.. nikt nigdy nie będzie zadowolony do końca z gazu.. jak już ktoś chce gaz zakładać to polecam sprawdzony serwis.. albo kupno 1.6

A niby co to jest Lancer 2.0? Świętość jakaś że na gazie nie może jeździć?
Ja jestem z gazu zadowolony na 100% tyle że mam założoną najdroższą instalację gazową czyli VSI Prins.
W maździe 626 2.5 V6 też miałem Prinsa i przez 50 000km nie miałem na co narzekać.
Jeździ tak samo więc po co przepłacać?
_________________

 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 15-10-2008, 14:06   

tomekrvf napisał/a:
Yellow napisał/a:
to grzech gazować lancera.. ja jestem tego samego zdania.. nikt nigdy nie będzie zadowolony do końca z gazu.. jak już ktoś chce gaz zakładać to polecam sprawdzony serwis.. albo kupno 1.6

A niby co to jest Lancer 2.0? Świętość jakaś że na gazie nie może jeździć?
Ja jestem z gazu zadowolony na 100% tyle że mam założoną najdroższą instalację gazową czyli VSI Prins.
W maździe 626 2.5 V6 też miałem Prinsa i przez 50 000km nie miałem na co narzekać.
Jeździ tak samo więc po co przepłacać?


Zgadzam się z przedmówcą. Mam dwa lancerki w gazie i w sumie zero problemów. Nigdy nie żałowałem założenia. Jedynie czego żałuje to to że zbyt długo czekałem z założeniem LPG.
_________________

 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 15-10-2008, 15:44   

Powiedział bym że akurat ten silnik z tego co widze to jest prosty jak budowa cepa (mam nadzieje że sie nikt nie obrazi) bo w wersji tej dla Evo (blok ponoc ten sam) to już zupełnie inna bajka, zmienne fazy rozrządu, wiecej czujników, turbina itd to zagazować no to nie dośc że problem to i tak wiele pewnie z tego nie wyjdzie tak samo jakies silnik gdzie sa bezposrednie wtryski do cylindrow tez bezsesem jest gaz bo zaplacilo sie za cos z czego musimy zrezygnos przy zasilaniu gazem. Tak że ten Lancer 2.0 jak widać po opiniach bardzo dobrze reaguje na gaz i jako jedyna marka daje mozliwość zainstalowania gazu gdzie w innych firmach Japońskich z miejsca sie traci gwarancje.

Krzychu
 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 15-10-2008, 15:44   

Yellow napisał/a:
zależy to jak zostanie to zamontowane, czyli im dokładniej tym lepiej
To jest kwintesencja tej rozmowy panowie. Nic więcej dodać :!:
A reszta to ju ż kwestia czy ktos lubi gaz w samochodzie czy nie. Ja mam drugiego miśka na lpg i nie moge jak narazie zlego słowa powiedzieć- i mam nadzieję że tak zostanie. :wink:
 
 
sekret_84 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2017
Posty: 27
Skąd: dąbrowa górnicza
Wysłany: 18-01-2017, 08:12   

co do bezpośredniego wtrysku to sa dobre instalacje gazowe
vialle tzn. z bezpośrednim wtryskiem gazy w formie płynnej przez wtryski fabryczne (benzynowe).
_________________
sekret
 
 
Carloss 
Forumowicz
insane


Auto: Lancer Sport, Kadett E, Astra
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sie 2015
Posty: 166
Skąd: TSK
Wysłany: 23-01-2017, 10:55   

Ja jestem zwolennikiem gazu, po kilkunastoletnich doświadczeniach z instalacją II generacji na śrubie, oraz z silniczkiem krokowym i emulatorem sondy na 8V silnikach Opla, NIGDY nie miałem z nimi żadnego problemu. Ale sekwencja to już całkiem inna historia, a z racji tej że mam ok. 2,5 km do pracy i że rzadko wypuszczam się poza miasto - do Mitsumi nie zamierzam jej zakładać. No chyba że kilkukrotnie stanieje VI gen. to wtedy śmiało :lol:
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.