 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
głośna praca silnika 1,9td 2000r kontrolka check |
Autor |
Wiadomość |
benny67
Nowy Forumowicz
Auto: carisma 1,9td clasic 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sty 2017 Posty: 12 Skąd: ruszów
|
Wysłany: 24-01-2017, 13:58 głośna praca silnika 1,9td 2000r kontrolka check
|
|
|
witam wszystkich,jestem tu nowy więc proszę o zrozumienie
mój problem jest taki - auto odpala od strzała al strasznie głośno klekocze
w czasie jazdy jak i postoju czasami zapala się kontrolka chek i silnik zaczyna dymić po chwili się wyłącz i jest ok
jeszcze jedno czasem podczas jazdy robi się cicho/klekot ustaje/ silnik ma moc itd z chwilę klekot powraca i następuje spadek mocy
nawet przy mocnej przygazówce nie dymi na czarno
proszę o jakieś rady |
_________________ benny67 |
|
|
|
 |
Hyzz [Usunięty]
|
Wysłany: 24-01-2017, 15:58
|
|
|
|
Ostatnio zmieniony przez 04-05-2017, 21:23, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 24-01-2017, 16:12
|
|
|
benny67 napisał/a: | w czasie jazdy jak i postoju czasami zapala się kontrolka chek i silnik zaczyna dymić po chwili się wyłącz i jest ok |
Musisz sprawdzic jaki jest błąd ,moze byc pompa przestawiacz kata wtrysku itp lub jakis czujnik
Hyzz napisał/a: | może klin na wale się zużywa ? przez takie coś zmienia się kat wtrysków a potem klekocze głośno. |
Mało realne |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
benny67
Nowy Forumowicz
Auto: carisma 1,9td clasic 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sty 2017 Posty: 12 Skąd: ruszów
|
Wysłany: 24-01-2017, 18:55
|
|
|
poszukam dobrego szpeca od silników i dam znać co jest dzięki za porady |
_________________ benny67 |
|
|
|
 |
Jaro1974
Mitsumaniak Outsilverman ;-)

Auto: O1 bez T, EA5W i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 20738 Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
|
Wysłany: 30-01-2017, 21:21
|
|
|
Sprawdź sobie wtyczkę od wtrysku sterującego (zazwyczaj jest to pierwszy wtryskiwacz od skrzyni biegów). Z Twojego opisu wychodzi że kostka jest albo uszkodzona albo ma słaby styk stąd pojawienie się tego głośnego klekotu i spadek mocy. Dodatkowo objawia się to zapaleniem check engine co zresztą też napisałeś. Ta kostka jest na dwa piny (czarna). Łatwo ją znaleźć ponieważ w tym silniku tylko jeden wtrysk posiada takową kostkę. Mam nadzieję że wyczerpująco napisałem i te informacje będą pomocne w rozwiązaniu problemu. |
_________________ Admirał Gwiezdnej Floty
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386
"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"
wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem "
ルブリン
 |
|
|
|
 |
|
|