Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Problemy z żarówkami,SRS,obrotami
Autor Wiadomość
Bonifacy93 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI LIFT 1999r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lut 2017
Posty: 37
Skąd: gdańsk
  Wysłany: 05-02-2017, 19:25   [Cari 1.8 GDI] Problemy z żarówkami,SRS,obrotami

Witam
Z góry napiszę,ze uzywalem szukajki,ale mało co konkretnego się dowiedziałem,tylko mam mętlik w głowie.

-Zaczne od SRS
błąd się ciągle pali,komputer nie pomógł,czy rozumiem,ze pomóc może tylko elektryk ?
-Falujące obroty,palący się check engine na zółto,samochód na luzie potrafi zgasnąć
-Problem z żarówkami,pół zegarów mi nie podświetla,nie podswietla mi się także przycisk ECO / "śnieżka" podswietla się tylko na czerwono,gdy jest wlączona dmuchawa,jest to tylko problem niby wizualny i nie duzy,lecz w nocy jednak drazni,tym bardziej,ze miałem więcej nie podświetlających się przyciskow,ale kupiłem nowe [od przeciwmgielnych i szyby podgrzewania] czy tu pomoze wymiana zarowki jak w zegarach,czy ten przycisk jest schowany w panelu i trzeba panel kupic caly nowy ?
Proszę także o opis jak z tymi zegarami sobie poradzić,bo w innym temacie zdjęcia wygasły
- czy jak zakupie przyciski do podgrzewania foteli,zamontuje je,to będzie dzialac ta funkcja,bo pod tunelem sprawdzałem mam pociągnięte kable i kostki
-kluczyk mam caly poniszczony,praktycznie bez obudowy,jest on z immobiliserem,czy jak kupie obudowę samą obudowę z allegro to będzie pasować ? czy to nie jest takie proste przez immo

i jeszcze pytanie na temat akumulatora,mam Boscha kilku letniego 52ah...czy wymiana na tego,ktory mi sugeruje wyszukiwarka - Boscha s5 77 ah 780 a za 330 zl to dobry pomysl ?
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21018
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 05-02-2017, 20:24   

Zacznij może od rocznika :wink: .

-SRS jaki błąd, czy był kasowany i powraca?
-falujące obroty jaki błąd?
-demontaż zegarów: w daszku masz 2 śrubki, odkręcasz je, opuszczasz kierownicę na dół, ciągniesz daszek w swoim kierunku, odkręcasz 3 śrubki i wyciągasz zegary.
-co do grzanych stołków: masz maty w nich? będziesz potrzebował jeszcze chyba przekaźnik
-co do kluczyka to zapodaj fotkę
-co do aku to instrukcja przewiduje do GDi: przedlift 63Ah, polift 55-63Ah
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Bonifacy93 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI LIFT 1999r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lut 2017
Posty: 37
Skąd: gdańsk
Wysłany: 05-02-2017, 20:42   

carisma przedlift 1998 r

-wyswietla sie na czerwono SRS i nie gasnie,podlaczony byl pod komputer i nie szlo go usunac.
-falujace obroty pokazuje sie check engine/moduł/silniczek,czy jak to sie jeszcze zwie,na żółto,przez komputer tez go nie szlo usunac.
-co do zegarow dziekuje,tak sprobuje.
-maty ? a co to jest ? mam tylko kable i pod siedzeniami sa kable podlaczone jakies, no w sumie racja to bym kupil tylko wciska sie go gdzie ten przekaznik ? w ktore gniazdo pod kierownicą
- 63 ha ok dzieki,a jakas firma ? pisze moze w instrukcji ? lub propozycje jakies

fotka kluczyka :
https://zapodaj.net/4d34739039ce5.jpg.html
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21018
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 05-02-2017, 21:03   

Bonifacy93 napisał/a:
-wyswietla sie na czerwono SRS i nie gasnie,podlaczony byl pod komputer i nie szlo go usunac.

Ale w ogóle komp się połączył ze sterownikiem?
Miski nie lubią współpracować z innymi kompami niż MUT.

Błąd silnika możesz wymrugać, info znajdziesz na forum.

Maty to taki element zamocowany w fotelu, który grzeje 4 litery i plecy :wink: .

Co do aku to poczytaj co ludzie kupują i polecają, niestety obecne aku to już nie ta jakość co kiedyś.
Co kupisz to i tak możesz kiepsko trafić.

Co do kluczyka, to ktoś na forum sobie ucho ukształtował za pomocą poxiliny.
Ewentualnie możesz podejść do zakładu dorabiającego kluczyki i może coś dobiorą z miejscem na pestkę immo.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.