[II gen 2.0 DID] Spadek mocy na ciepłym silniku |
Autor |
Wiadomość |
athorgal
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2014 Posty: 34 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-12-2016, 10:22 [II gen 2.0 DID] Spadek mocy na ciepłym silniku
|
|
|
Witam Formułowiczów
Mam od jakiegoś czasu problem z Misiaczkiem
Na zimnym silniku jest ok, czyli jeździ przyspiesza,
jak się jednak rozgrzeje to następuje spadek mocy i więcej jak 60 -70 nie można jechać
Nic nie wyświetla i nic nie sygnalizuje
silnik 2.0 D, rocznik 2010, przebieg 85000 km oryginalny
Może ktoś coś wie?
Pozdrawiam Adam |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 12-12-2016, 10:30
|
|
|
2010 i 85kkm oryginalnego przebiegu oznacza 14kkm rocznie czyli jazda wokół komina. Obstawiam zapchaną sadzą turbinę. Na początek jakiś dodatek do ON poprawiający wypalanie dpf i kilkaset km dobrej jazdy autostradą czyli pow. 4 tys. obrotów. I tak profilaktycznie co miesiąc jak nie pomoże za pierwszym razem to do mechanika na czyszczenie turbiny i profilaktyka co miesiąc |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
athorgal
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2014 Posty: 34 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-12-2016, 10:38
|
|
|
Ślicznie dziękuję za szybkie odp
Niestety ale tak właśnie się złożyło że mało autko jeździ:)
Jaki dodatek do ON polecasz? lub koledzy?
Pozdrawiam Adam |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 12-12-2016, 15:20
|
|
|
ja kiedyś lałem Castrol TDA. Ale przede wszystkim jeździłem głównie w trasach i dość ciężką nogą. Krótkie jazdy z oszczędzaniem silnika to w dieslu proszenie się o problemy z silnikiem. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Puzonik83
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0DID Instyle
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2014 Posty: 78 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: 12-12-2016, 19:14
|
|
|
Tego Castrola TDA już nie produkują, ale jest Liqui Moly Diesel Spulung, można to zastosować. |
|
|
|
 |
athorgal
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2014 Posty: 34 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-12-2016, 18:03
|
|
|
Witam Kolegów i Koleżanki po świątecznie
Samochód po diagnostyce
Okazuje się, że na 3 cylindrze świeca żarowa do wymiany czyli pozostałe profilaktycznie też:)
Dodatkowo również niestety turbina do wymiany:(
W ASO powiedzieli ze całość naprawy na oryginałach ok 11tysi
Jeśli na tych samych częściach i turbina Garetta tylko bez znaczka Misia:) to ok 6tysi
W obu wypadkach auto zastępcze gratis na czas naprawy:)
Pytanie do Was
Jaki warsztat polecacie w Wawie a najlepiej prawobrzeżna cześć Wawy- Targówek, Białołęka
Kogoś kto jest wart polecenia i zna się na Misiaczkach, oraz może wystawić rachunek-fakturę na to?
Z góry dziękuję
Pozdrawiam Adam |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 29-12-2016, 08:29
|
|
|
wszystko powyższe zrobi Ci każdy warsztat ogarniający dobrze VW. popatrz na forum VW, Skody, Seata - kogo polecają. Oryginał turbiny do 2.0DiD to ... Garett Wymianę świec żarowych w Outku robiłem w nieautoryzowanym warsztacie, który potrafił lepiej zdiagnozować Outka niż 2 różne ASO Mitsu. Koszt to było 180zł + świece chyba 240zł. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Moody
Forumowicz
Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Kwi 2015 Posty: 404 Skąd: Wielkopolska, PNT
|
Wysłany: 29-12-2016, 11:54
|
|
|
85tkm i ma moc gdy zimny a ciepły nie ? - Nim zdecydujesz się wymienić turbinę to oddaj obecną do przeglądu do kogoś kto się na tym zna. |
|
|
|
 |
jurellas
Forumowicz

Auto: outlander 2008 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Paź 2015 Posty: 100 Skąd: SBL
|
Wysłany: 29-12-2016, 17:14
|
|
|
Wymiana turbiny na pewno zbyteczna,wcześniejsi przedmówcy dobrze Ci radzą - trzeba oddać ją w dobre ręce i na stole wyczyścić,bo na profilaktyczne dodatki do paliwa już raczej jest za późno. |
_________________ 126p,Zastava,126p,Golf,126p,Wartburg,125p,Polonez,Taunus,Punto,Croma,Vectra,Astra,Frontera,Audi,Jimny,Outlander 1986-20015 Zabudowa miśka - http://forum.karawaning.p...-nasza-salonka/ |
|
|
|
 |
athorgal
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2014 Posty: 34 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-12-2016, 23:06
|
|
|
Dzięki śliczne za wasze uwagi.
Dlatego potrzebny ktoś kto się na tym zna i temat jest w stanie ogarnąć.
Do tej pory czyli przez te 6 ostatnich lat z autem nic po za przeglądami i wymiana klocków i tarcz oraz opon, nic się nie działo i było serwisowane w ASO, a ostatni rok w Norauto.
Nikogo nie mam od Misiaczka:).
Może możecie kogoś polecić?
Nawet na PW jeśli nie na forum, tylko Wawa lub bliska okolica:)
Pozdrawiam Adam |
|
|
|
 |
citroe
Nowy Forumowicz
Auto: O2 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lis 2014 Posty: 9 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-12-2016, 00:05
|
|
|
Wysłałem CI na PW |
|
|
|
 |
emil_d
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.0DID Intense+ 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 26 Wrz 2011 Posty: 248 Skąd: Stare Babice
|
Wysłany: 01-01-2017, 18:18
|
|
|
citroe napisał/a: | Wysłałem CI na PW |
Ja polecam Auto Kris - Krzysztof Woźniak - w zasadzie od 6-u lat serwisuję u niego mojego Outka. Niestety to Bemowo:
Krzysztof Woźniak
ul. Wroclawska 2c
tel. +48 693 337 114
PS. Wymiana wszystkich świec żarowych na NGK wraz z częściami - 340 pln. |
_________________
 |
|
|
|
 |
gryf
Nowy Forumowicz
Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2016 Posty: 13 Skąd: z daleka
|
Wysłany: 06-01-2017, 16:00
|
|
|
O ile to wina turbo to spróbuj palcem wcisnąć w dół dźwignię zmiany regulacji łopatek turbiny. Dźwignia znajduje się na turbinie od strony prawego koła (połączona z tzw. "sztangą gruszki podciśnienia") jeśli łopatki nie są mocno zapieczone istnieje spora szansa że poruszając dźwignią strącisz nagar i przez chwilę auto odzyska swój wigor. Jeśli już zapaliła ci się kontrolka silnika na desce rozdzielczej musisz ją "zgasić" kasując błędy. |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5364 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 07-01-2017, 07:50
|
|
|
Ogólnie sztangę się czyści jak auto jeździ małe dystanse i zamulone jest trochę. Ściągasz węża i powinieneś palcem ją ruszyć. Jak sama gładko opada to ok jak nie to ma nagary i trzeba wymyć benzyną ekstrakcyjną. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
athorgal
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2014 Posty: 34 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-02-2017, 00:15
|
|
|
Witam po przerwie
Na chwilę obecną jest tak.
Od ostatniego wpisu, auto było przegonione na trasie Warszawa-Łódź-Warszawa, 120-140 na piątym biegu.
Żadna anomalia opisana powyżej nie wystąpiła.
Potem byłem w drugim warsztacie ( najciemniej pod latarnią , okazało się że znajomy od wielu lat się specjalizuje w Mitsubishi:))
Sprawdzili na jeździe próbnej z kompem co i jak.
Do wymiany wyszło 3 świece żarowe tylko.
Wymienili w/g zaleceń
- 4 świece
- wiązkę
- uszczelkę pokrywy
Koszt z fakturą 1200zł.
Po wymianie auto przejechało z 1000km i jest wszystko w porządku.
Jeśli coś się zmieni na pewno opiszę.
Na razie jestem zadowolony i to bardzo.
Z początkowej diagnozy w ASO na kwotę ok 11 000zł w oryginałach ze znaczkiem:),
poprzez propozycje zrobienia tego w tym samym ASO bez znaczka na ok 5000-6000zł z autem zastępczym na czas naprawy gratis:),
wyszło 1200zl w zakładzie zaprzyjaźnionym.
Jednak gdyby nie Wasze tutaj sugestie i propozycje które spowodowały zatrzymanie prawie już umówionej wizyty w ASO to bym z wakacjami poleciał:)
Wniosek jest taki że trzeba rozmawiać i wymieniać się informacjami.
Bardzo Wam dziękuję i szerokości życzę.
Pozdrawiam Adam:) |
|
|
|
 |
|