 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[2.5 TD] Remont blacharski Pajero II - Na co zwrócić uwagę ? |
Autor |
Wiadomość |
sebo_runner
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi pajero 2 2.5 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Cze 2016 Posty: 30 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 26-03-2017, 17:43 [2.5 TD] Remont blacharski Pajero II - Na co zwrócić uwagę ?
|
|
|
Witam!
Jestem w trakcie napraw blacharskich Swojego Pajero tj. rama i buda . Będę ściągał kabinę , aby mieć dostęp do wszystkich miejsc odpowiednich . Na co zwrócić uwagę jak już wszystko będę miał na wierzchu ? Buda będzie szła od razu 2'' w górę . Wymiana olejów , likwiadacja luzów itp to wiem .
A tak z pytań to co to jest pod tylnym błotnikiem lewym jest taki mniejszy i większy pojemniczek zamontowany ? I z prawej też jest jakaś pompka do której wchodzą 3 przewody paliwowe . Zbiornik mam zdjęty . Pajero z blokadą z tyłu i skrzynią SS 2.5 TD 91 rok krótki .
Pozdro
Sebo |
|
|
|
 |
galeo1
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero 2,5TDI Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Paź 2015 Posty: 24 Skąd: Polska
|
Wysłany: 28-09-2017, 22:47
|
|
|
Te zbiorniczki to mogą być tzw. separatory paliwa, wg. niektórych ich brak nie ma większego znaczenia. Pzdr! Jary |
|
|
|
 |
U-96
Forumowicz
Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 06 Lip 2011 Posty: 260 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 29-09-2017, 23:08
|
|
|
Od razu zamów i zamontuj komplet poliuretanów -- zawias i buda
Wywal wszystkie stare gumy co do jednej ....
Przewody paliwowe i hamulcowe - nowe
Zaciski hamulcowe gruntowny przegląd / naprawa
Zbiornika paliwa - piaskownie i malowanie proszkowe (jeśli się nadaje)
Warto w zbiorniku sprawdzić ssak paliwa - lubi skorodować i potem problem z zapowietrzaniem układu pojawić się może...........
Przód - gruntowny przegląd łożysk
Radziłbym również zmienić śruby naciągowe drążków skrętnych na nowe
będą miały co trzymać przy lifcie .....
ps.
jak coś mi się jeszcze przypomni to napiszę ...
Pozdr. |
_________________ Artur |
|
|
|
 |
|
|