Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.5 TD] Remont blacharski Pajero II - Na co zwrócić uwagę ?
Autor Wiadomość
sebo_runner 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi pajero 2 2.5 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Cze 2016
Posty: 30
Skąd: Łomża
Wysłany: 26-03-2017, 17:43   [2.5 TD] Remont blacharski Pajero II - Na co zwrócić uwagę ?

Witam!
Jestem w trakcie napraw blacharskich Swojego Pajero tj. rama i buda . Będę ściągał kabinę , aby mieć dostęp do wszystkich miejsc odpowiednich . Na co zwrócić uwagę jak już wszystko będę miał na wierzchu ? Buda będzie szła od razu 2'' w górę . Wymiana olejów , likwiadacja luzów itp to wiem .

A tak z pytań to co to jest pod tylnym błotnikiem lewym jest taki mniejszy i większy pojemniczek zamontowany ? I z prawej też jest jakaś pompka do której wchodzą 3 przewody paliwowe . Zbiornik mam zdjęty . Pajero z blokadą z tyłu i skrzynią SS 2.5 TD 91 rok krótki .

Pozdro
Sebo
 
 
galeo1 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 2,5TDI Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Paź 2015
Posty: 24
Skąd: Polska
Wysłany: 28-09-2017, 22:47   

Te zbiorniczki to mogą być tzw. separatory paliwa, wg. niektórych ich brak nie ma większego znaczenia. Pzdr! Jary
 
 
U-96 
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 260
Skąd: Świdnik
Wysłany: 29-09-2017, 23:08   

Od razu zamów i zamontuj komplet poliuretanów -- zawias i buda
Wywal wszystkie stare gumy co do jednej ....
Przewody paliwowe i hamulcowe - nowe
Zaciski hamulcowe gruntowny przegląd / naprawa
Zbiornika paliwa - piaskownie i malowanie proszkowe (jeśli się nadaje)
Warto w zbiorniku sprawdzić ssak paliwa - lubi skorodować i potem problem z zapowietrzaniem układu pojawić się może...........
Przód - gruntowny przegląd łożysk

Radziłbym również zmienić śruby naciągowe drążków skrętnych na nowe
będą miały co trzymać przy lifcie .....

ps.
jak coś mi się jeszcze przypomni to napiszę ...

:mrgreen:

Pozdr.
_________________
Artur
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.