Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[ALL] Ciśnienie w oponach
Autor Wiadomość
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 16-03-2007, 10:25   [ALL] Ciśnienie w oponach

Panowie mam pytanko. W instrukcji wyczytalem, ze cisnienie w oponach, zarown z przodu jak i z tylu powinno wynosci 2,1 atmosfery. Kiedy moje autko stalo na zimowkach (175/70/13) zaniepokoilo mnie ze z przodu jest malo powietrza (wygladaly jak flaki). Pojechalem pod kompresor a ten mi wskazuje z tylu 2,1 a z przodu 2,4 :shock: Zostawilem jak bylo.
Nastepnego dnia pojechalem zmienic na letnie. Wulkanizator od razu powiedzial ze z przodu jest cos malo. Potem wywazyl mi letnie (195/50/15), spytal jakie ma byc cisnienie, to mu pokazuje instrukcje ze 2,1. Kola lekko podpompowal, zalozyl i napompowal dominalnych 2,1 atm a z przodu znow flaki. Mowie mu, ze na zimowkach wczoraj bylo to samo, to podpompowal do 2,4 i jest w miare, choc w porownaniu do tylu wyglada na sporo mniej powietrza.
Co moze sie dziac? Tez mieliscie cos takiego? Kumpel mowil mi, ze w swoim C5X pompuje z przodu na 2,5 atm.
Dodam ze moj colt to automat. Czy te dodatkowe 20kg skrzyni moga tak wplywac na rozklad masy? :roll:
Ostatnio zmieniony przez karolgt 18-10-2007, 00:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 16-03-2007, 10:37   

W standardowe opony pompujemy tak jak w instrukcji piszą, a w większe spokojnie można dołożyć 0,2-0,3 at. Chociaż 2,5 to już trochę dużo. To, że Twoje opony wyglądają jak "na flaku" może być spowodowane samą konstrukcją opony. Jej wyglądem. Najważniejsze, że nie bije kierownica, nie rzuca autem i chociaż wygląda, że jest mało powietrza to faktycznie jest tyle ile ma być. Kiedyś w białym Colcie miałem stare opony, z których już schodziło powietrze i na zewnątrz nie było widać ubytku powietrza, jednak w oponie było wtedy np. 1,2 atm. Wiedziałem, że jest mało, gdyż Colt nie miał wspomagania i wtedy nie szło ukręcić kierownicą na postoju. Dodatkowo występowały drgania kierownicy i nadwozia (bardzo duże) podczas jazdy.
 
 
kaeres
[Usunięty]

Wysłany: 16-03-2007, 12:13   

U mnie na zimowkach identycznie to wyglada.
Ktos mi nawet zwrocil uwage, ze mam kapcia.
Oczywiscie jest to zwiazane z temp. jaka panuje.
Nie za dobrze wplywa na zimowe ogumienie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.