Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Slady oleju patrz fotka Outek 2.2 DID 156PS
Autor Wiadomość
koniu12 
Forumowicz

Auto: Outek 2.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 84
Skąd: Miasto
Wysłany: 29-03-2017, 21:00   Slady oleju patrz fotka Outek 2.2 DID 156PS

Witam,

pod pokrywa, zaraz za silnikiem przebiega gruba rura a do niej wchodzi mala rurka.
Ta mala jest dosc luzno wsadzona i cala w oleju. Przez luz, olej dostaje sie na zewnatrz.
Czy ktos moze mi powiedziec co to jest ?



Pozdrowka
Adam
 
 
enea 
Forumowicz

Auto: focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lip 2016
Posty: 138
Skąd: Zg
Wysłany: 29-03-2017, 21:02   

ta mala rurka nie idzie przypadkiem z pokrywy zaworow ?
 
 
Aleksander1965 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 480
Skąd: Strzelce Opolskie
Wysłany: 29-03-2017, 21:19   

To kolego odma a olej idzie do dolotu turbiny w założeniu opary olejowe z pokrywy zaworów
_________________

 
 
koniu12 
Forumowicz

Auto: Outek 2.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 84
Skąd: Miasto
Wysłany: 29-03-2017, 21:30   

wiec nie ma sie czym martwic ?
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 29-03-2017, 21:33   

koniu12 napisał/a:
wiec nie ma sie czym martwic ?


W ciepłe dni nie, na zimę zdjąć przedmuchać umyć ekstrakcyjną i obserwować :)
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
koniu12 
Forumowicz

Auto: Outek 2.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 84
Skąd: Miasto
Wysłany: 29-03-2017, 21:41   

dzieki!
 
 
Moody 
Forumowicz

Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Kwi 2015
Posty: 403
Skąd: Wielkopolska, PNT
Wysłany: 02-04-2017, 13:21   

To się faktycznie lekko trzyma. Już kiedyś założyłem na to opaskę metalową (tzw. ślimakową) i skręciłem bo to moim zdaniem wlot dla fałszywego powietrza. No i czasem kapie.

Samo rozwiązanie technicznie także budzi niesmak. Opary z silnika porywają drobiny oleju i to z czym nie poradzi sobie układ separacji jest kierowane do dolotu powietrza. Konstruktorzy zamiast starać się to jednak gdzieś jeszcze skroplić i odprowadzić do miski olejowej stwierdzają, że łatwiej to spalić. I stąd takie naciski na oleje z niskim SAPS i zapis w instrukcji, że jego zużycie do 1l na 1000km to zjawisko normalne. Poza tym jest upaprane w oleju turbo i przewody powietrza. Ściągnijcie kiedyś sobie kolektor to zobaczycie się co się robi gdy drobiny oleju zawarte w tłoczonym powietrzu napotykają tam sadzę ze spalin dostarczaną wstecznie przez EGR.
 
 
Aleksander1965 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 480
Skąd: Strzelce Opolskie
Wysłany: 02-04-2017, 14:19   

Moody napisał/a:
To się faktycznie lekko trzyma. Już kiedyś założyłem na to opaskę metalową (tzw. ślimakową) i skręciłem bo to moim zdaniem wlot dla fałszywego powietrza. No i czasem kapie.

Samo rozwiązanie technicznie także budzi niesmak. Opary z silnika porywają drobiny oleju i to z czym nie poradzi sobie układ separacji jest kierowane do dolotu powietrza. Konstruktorzy zamiast starać się to jednak gdzieś jeszcze skroplić i odprowadzić do miski olejowej stwierdzają, że łatwiej to spalić. I stąd takie naciski na oleje z niskim SAPS i zapis w instrukcji, że jego zużycie do 1l na 1000km to zjawisko normalne. Poza tym jest upaprane w oleju turbo i przewody powietrza. Ściągnijcie kiedyś sobie kolektor to zobaczycie się co się robi gdy drobiny oleju zawarte w tłoczonym powietrzu napotykają tam sadzę ze spalin dostarczaną wstecznie przez EGR.

Dokładnie tak jak kolego piszesz....
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.