Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] Jakie drążki kierownicze?
Autor Wiadomość
Straszny 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 40
Skąd: Polska
Wysłany: 17-10-2013, 12:42   [II 2.0 DID] Jakie drążki kierownicze?

Witam

Stanąłem przed problemem wymiany drążków kierowniczych w swoim Outku 2,0 DID (2009r.). Czy ktoś już wymieniał? Jakie byście polecili, ażeby za prędko nie trzeba było ponownie wymieniać?

Z góry dzięki i pozdrawiam.
 
 
Gunner 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 315
Skąd: 3city
Wysłany: 17-10-2013, 13:48   

Moze jednak ,koncowki drazkow? :wink: Hę?
_________________
TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 
 
 
Straszny 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 40
Skąd: Polska
Wysłany: 17-10-2013, 14:16   

No właśnie mechanik mówi, że jedna końcówka i niestety oba drążki. Sam byłem lekko zdziwiony. Przy kręceniu na luźno na postoju bez włączonego silnika wali całkiem solidnie, ale nie mogłem zobaczyć sam z dołu, tak więc zdaję się na niego. Naciągacz nie jest i aut przerobił bez liku, więc myślę, że nie ma powodów by mnie robić w trąbę, tym bardziej, że wcześniej wiedząc tylko z opinii serwisu przekazanej przeze mnie, iż trzeba będzie robić końcówkę dał mi cenę roboty, a po obejrzeniu powiedział mi tą samą cenę za wymianę łącznie z drążkami.
 
 
androzek 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 126
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 17-10-2013, 20:51   

Ja wymieniałem końcówki drążków - kupiłem Blueprinty. Szef serwisu stwierdził,że wyglądają jak oryginalne.Możesz zamówić niby lepsze Loemferdery....Coś mi się wydaje,że majster może Ciebie naciągać.Jedź w inne miejsce i potwierdź konieczność wymiany całego drążka.
 
 
Straszny 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 40
Skąd: Polska
Wysłany: 23-11-2013, 11:42   

Witam

Jestem już jakiś czas temu po wymianie drążków kierowniczych i mam kilka refleksji.
Troszkę dziwi mnie fakt, że drążki poleciały przy niecałych 60 kkm i to, że końcówki były w zasadzie OK a wybiły się drążki kierownicze. Ponadto mam wrażenie, że tym razem serwis ASO zrobił mnie w bambuko, albo celowo, albo z własnej niewiedzy. Jeszcze podczas gwarancji zgłaszałem, że kierownica wydaje mi się przesunięta w osi przy kołach ustawionych na wprost, co oni mam wrażenie nieco olali i powiedzieli, że jak co mogę zrobić geometrię z ileś tam PLN, ale nie ma potrzeby. Myślę, że już wtedy można było temat zrobić, ale że auto było na gwarancji a klient (czyli ja) nie bardzo kumał co może być przyczyną (wcześniejsze auta nie miały nigdy takie usterki) to mnie wy....li (już wtedy coś mi cholerka lekko stukało w układzie kierowniczym). Gdy przyjechałem na przegląd do ASO już po gwarancji (więcej już na pewno takiego błędu nie popełnię) to wtedy znaleźli do wymiany końcówkę drążka - jak się potem okazało - całkiem jeszcze dobrą, ponadto stwierdzili, że wywalona jest lewa a bardziej zużyta była prawa, a co więcej nie słyszeli jak drążki kierownicze (a nie końcówki) walą z okolic połączenia z maglownicą. Jestem mocno rozczarowany podejściem ASO co nie świadczy o ich profesjonalizmie - podobnie jak sposób naprawy rury od dolotu powietrza do filtra na badziewskie opaski (co prawda działa, ale robota wygląda chałupniczo jak cholera).

Tak więc jeśli chodzi o obsługę serwisowo-gwarancyjną czuję w Mitsu niesmak. Całe szczęście, że poza tymi drążkami auto sprawuje się całkiem OK i póki co nie sprawia niemiłych niespodzianek, choć przy tym przebiegu to powinna być norma (niestety w dzisiejszych czasach coraz bardziej nie jest).
 
 
Gunner 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 315
Skąd: 3city
Wysłany: 25-11-2013, 13:40   

Podaj ASO...
_________________
TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 
 
 
Straszny 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 40
Skąd: Polska
Wysłany: 25-11-2013, 14:17   

Niestety serwis, który nadszarpnął moją dobrą o nim opinię to Kalisz. Mam nadzieję, że to jednorazowa wpadka, ale dziwi mnie fakt trudności zlokalizowania problemu, bo gdy sam jak poprosiłem dzieciaka aby poruszał kierownicą a sam wczołgałem się pod auto to bez problemu zlokalizowałem stuki blisko maglownicy a nie na końcówkach przy kole. Ponadto jak mówi mechanik, który wymieniał mi drążki, sam fakt przekręcenia kierownicy w osi zauważony ponad rok temu dużo mówił o możliwym problemie.
 
 
Komandor 
Mitsumaniak

Auto: OII 2.4 cvt, Romet Ogar 125 ;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 493
Skąd: Z morza
Wysłany: 23-04-2017, 09:57   

Odświerzam temat. Macie jakieś doświadzcenia w temacie trwałości końcówek drążków kierowniczych, pytam o dobre zamienniki: Moog, Delphi, Lemforder, Febi itp.
_________________
Wolność ma zapach benzyny...
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 23-04-2017, 10:30   

ja bym polecił CTR lub 555
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.