Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wywalona uszczelka pod głowicą po 4 tys km od wymiany
Autor Wiadomość
proweb052 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Kwi 2017
Posty: 2
Skąd: Szczecin
Wysłany: 03-04-2017, 12:17   Wywalona uszczelka pod głowicą po 4 tys km od wymiany

Witam, mam problem z moim Coltem 1.3 CJ0 97.r 75KM. Chodzi o uszczelkę pod głowicą. Około 4tys. km (lipiec 2016) wymieniałem uszczelkę pod głowicą z planowaniem, uszczelniaczami, itd. Wczoraj jechałem i zaświeciła się kontrolka oleju. Otworzyłem maskę, a tam znowu wycieki. Colt bardzo dziwnie się zachowuje. Wysokie obroty po opaleniu, ogromne spalanie rzędu 15l/100km w cyklu mieszanym.

Mam w związku z tym dwa pytania:

1. Dlaczego uszczelka znowu została uszkodzona? (czy możliwe że źle zostały dokręcone śruby od głowicy?)
2. Czy posiadając klucz dynamometryczny i kolejność dokręcania śrub mogę sam sobie wymienić takową uszczelkę, aby jeszcze nim trochę pojeździć?
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 03-04-2017, 13:13   

proweb052, śruby do głowicy dałeś nowe czy te co były?
 
 
proweb052 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Kwi 2017
Posty: 2
Skąd: Szczecin
Wysłany: 04-04-2017, 09:23   

mkm napisał/a:
proweb052, śruby do głowicy dałeś nowe czy te co były?


Nie wiem, robiłem to u mechanika. Ale podejrzewam ze te co były.
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 07-04-2017, 11:48   

proweb052, w takim razie reklamuj usługę.
Możesz mieć krzywą głowicę, trefną uszczelkę (czasami z zamiennikami tak bywa), rozciągnięte śruby, nierówną powierzchnię bloku itp. itd.

Jeżeli mechanik zrobił wszystko tak jak należy to niestety obstawiam krzywą głowicę.
 
 
se7en 
Mitsumaniak

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 619
Skąd: Katowice
Wysłany: 07-04-2017, 13:50   

a śruby po przejechaniu około 1000 km, zostały ponownie dokrecone czy ktoś o tym zapomniał? :wink:
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 07-04-2017, 21:42   

se7en, a gdzie w manualu masz dokręcanie głowicy po "iluśtam" kilometrach :?:
 
 
se7en 
Mitsumaniak

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 619
Skąd: Katowice
Wysłany: 07-04-2017, 22:47   

nie musi chyba być, spotkalem sie w wielu przypadkach ze zawsze warto dokrecic, także moj galant przeszedl niedawno remont silnika, po 1500 km, zajechał na dokręcenie tym samym momentem co wczesniej, jak sie okazało - uszczelka sie dobrze ułozyła i jeszcze duzo sie dokreciło :D
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 07-04-2017, 23:34   

Jak się dużo dokręciło to znaczy, że nie dokręcali momentem z serwisówki.
Jest spory (przynajmniej w CA).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.