Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:54
Brak reakcji na gaz
Autor Wiadomość
farmacon 
Forumowicz

Auto: Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2017
Posty: 47
Skąd: Slask
  Wysłany: 26-04-2017, 10:35   Brak reakcji na gaz

Witam serdecznie

Mam problem z OT1 :(

Czasami nie odpala za pierwszym razem tzn przez sekundę nie potrafi ustabilizować obrotów, po sekundę wszytko oki, oraz czasami nie reaguje na gaz, dodaje mu gazu a obroty stoją w miejscu lub bardzo powoli rosną na luzie i na gazie coś takiego się dzieje po 1-2 sek wszystko wraca do normy, czasami z za niskich obrotów mam wrażenie ze 1-2 razy lekko szarpnie ale to może mi się wydawać :) , takie mam wrażenie jak by coś było przetkane albo powoli reaguje na pedał gazu, te wszystkie objawy sa sporadyczne ale są :( , wole dmuchac na zimne. Żadnego Checka nie wywala. Jutro jadę do mechanika, ktoś coś podpowie ?
Odpięcie klemy tez nic nie daje :( .
Proszę o poradę na co zwrócić mechanikowi uwagę ?
 
 
Sxizo 
Mitsumaniak


Auto: Turboutek
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 324
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-04-2017, 11:50   

Wygląda na walnięty czujnik położenia przepustnicy, ale dziwne że checka nie wywala.
_________________

 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 26-04-2017, 12:19   

Tu masz ciekawy temat http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=99160
 
 
flash 
Forumowicz


Auto: Out I 2.0 136KM 2WD 2007r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 02 Lis 2014
Posty: 194
Skąd: Toruń
Wysłany: 26-04-2017, 18:03   

Zacznij od przedmuchania otwartej przepustnicy sprzężonym powietrzem. Jeśli nie pomoże możesz ją zdemontować i wyczyścić.
_________________
Warto być przyzwoitym, choć nie zawsze się to opłaca. Opłaca się być nieprzyzwoitym, ale nie warto...
Władysław Bartoszewski
 
 
Sxizo 
Mitsumaniak


Auto: Turboutek
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 324
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-04-2017, 13:30   

flash napisał/a:
Zacznij od przedmuchania otwartej przepustnicy sprzężonym powietrzem. Jeśli nie pomoże możesz ją zdemontować i wyczyścić.


Lepiej od razu zdemontować, takie przedmuchanie nic nie da, a tylko może narobić złego.
_________________

 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 28-04-2017, 23:48   

flash napisał/a:
Zacznij od przedmuchania otwartej przepustnicy sprzężonym powietrzem.
Przedmuchanie? Serio? Przepustnica ma przekrój ok 4cm, jakby coś zatkało taki przekrój to przedmuchanie nie pomoże.
 
 
flash 
Forumowicz


Auto: Out I 2.0 136KM 2WD 2007r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 02 Lis 2014
Posty: 194
Skąd: Toruń
Wysłany: 29-04-2017, 11:34   

elektryk napisał/a:
Przedmuchanie? Serio?


Jak najbardziej serio :D

Kiedyś moja żona miała Fiata Stilo. Wbrew pozorom bardzo fajne auto, jednak jak to Fiat miał swoje wady. Jedną z nich były wieczne problemy z przepustnicą. Łapała całe tony syfu niewiadomo skąd, albo nie domykała albo nie otwierała etc. Przez to falujące obroty, check engine itd. Po którymś kolejnym czyszczeniu mój mechanik pokazał mi ten patent ze sprężonym powietrzem. Na zapalonym silniku jedna osoba mocno dodawała gazu, otwierając w ten sposób przepustnicę, druga po zdjęciu gumowego węża w tym samym czasie przez kilka sekund wprowadzała do niej powietrze.
W Stilonie ten patent pomagał doraźnie, ostatecznie i tak po jakimś czasie problem wracał i kończyło się gruntownym czyszczeniem. W Miśku nigdy nie miałem potrzeby, żeby tego próbować.
_________________
Warto być przyzwoitym, choć nie zawsze się to opłaca. Opłaca się być nieprzyzwoitym, ale nie warto...
Władysław Bartoszewski
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.