Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Kanapa z 3 punktowymi pasami w '97?
Autor Wiadomość
Dman666 
Forumowicz

Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 156
Skąd: DC
Wysłany: 15-03-2009, 13:29   Kanapa z 3 punktowymi pasami w '97?

Jak wielu tutaj szukam idealnego gala. Z racji tego, ze jednym z kryterow sa 3 punktowe pasy na tylnej kanapie (nienegocjowalne) wybor padl na wersje po FL. Uboga oferta wersji FL zmusza do "kombinowania" wiec pomyslaem o swap'ie kanapy.
Jakie sa szanse zamocowania nowej kanapy z pasami z wersji po FL w starej budzie przed FL?
W archiwum postow niestety nic nie znalazlem...
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 15-03-2009, 13:38   

Nie musisz swapować kanapy. Swapujesz środkowe mocowanie pasów (zewnętrzne napinacze są identyczne. Pamiętaj tylko, że kanapa z kombi nie pasuje do sedana i odwrotnie (to samo - mocowanie pasów) - inne rozłożenie zaczepów.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Dman666 
Forumowicz

Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 156
Skąd: DC
Wysłany: 15-03-2009, 13:44   

swinks_UK napisał/a:
Nie musisz swapować kanapy. Swapujesz środkowe mocowanie pasów (zewnętrzne napinacze są identyczne. Pamiętaj tylko, że kanapa z kombi nie pasuje do sedana i odwrotnie (to samo - mocowanie pasów) - inne rozłożenie zaczepów.


Dzieki. A da sie to gdzies dokupic osobno tak zeby ew. domontowac?tzn czy sa na necie np oferty takich podzespołow?
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 15-03-2009, 13:53   

Nie spotkałem się... ale za to masz sporo aukcji rozbitych i sprowadzonych z UK, więc możesz pytać, czy nie mają na zbyciu.Akurat ten element i tak w końcu ląduje w piecu hutniczym ze złomem, bo ludziska biorą raczej siedziska bez pasów.

Acha, licz się z możliwością nawiercenia mocowania i nagwintowania otworu. Najpierw to, wybrałbym się gdzieś i popatrzył jakie są ewentualne różnice, by potem wiedzieć co robić.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
eremita 
Mitsumaniak

Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 2507
Skąd: Poznań
Wysłany: 15-03-2009, 14:20   

Cytat:
Nie spotkałem się... ale za to masz sporo aukcji rozbitych i sprowadzonych z UK, więc możesz pytać, czy nie mają na zbyciu.Akurat ten element i tak w końcu ląduje w piecu hutniczym ze złomem, bo ludziska biorą raczej siedziska bez pasów.


dokładnie zadzwonisz i pewnie facet bedzie miał radoche ze takie cos sprzeda :wink: ciekawe jak wyceni?
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 16-03-2009, 16:22   

swinks_UK napisał/a:
Nie musisz swapować kanapy. Swapujesz środkowe mocowanie pasów
nie do końca jest tak jak piszesz Tomku ;)
Trzeci pas 3-punktowy (w kombi) wychodzi właśnie tylnego oparcia :wink: Nie za bardzo widzę możliwość na swap środkowego mocowania :| Trzeba by było zrobić dziurę w górnej części oparcia, rozebrać tylną część oparcia i zamocować tam pas. Ogólnie masa roboty a efekt nie wiadomy do przewidzenia. Lepiej poszukać oparcia po lifcie :)

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 16-03-2009, 16:38   

Dokładnie jak pisze Roch.... W sobotę swapowałem kanapę poliftową to wersji z biodrowym pasem - wszystko pasuje, trzeba tylko odkręcić pas i wpinkę, przykręcić pas sterczący z kanapy w miejsce wpinki, wpinkę w miejsce starego pasa i alles gut....

PS. roch_27, nie szukaj już wpinki - u mnie 3 pas ktoś wsadził ktoś pod wygłuszenie pod kanapą.....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 16-03-2009, 17:09   

Bo w sedanie to trochę inaczej chyba jest... :wink: Tam zdaje się (jak pamiętam z mojego ex-GDI) środkowy pas ma napinacz do grodzi przykręcony. Nie pamiętam dobrze, ale kształt grodzi (z dziurą w środku jest identyczny w moim VR4 (pre-lift) jak w GDI (post-lift), więc wnioskowałem, że sam swap pasa wystarczy.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 16-03-2009, 17:21   

swinks_UK napisał/a:
Bo w sedanie to trochę inaczej chyba jest... :wink:
w sedanie to już szybciej :) zresztą już było o tym na forum :arrow: PASY BEZPIECZEŃSTWA

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
Dman666 
Forumowicz

Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 156
Skąd: DC
Wysłany: 16-03-2009, 17:36   

roch_27 napisał/a:
swinks_UK napisał/a:
Bo w sedanie to trochę inaczej chyba jest... :wink:
w sedanie to już szybciej :) zresztą już było o tym na forum :arrow: PASY BEZPIECZEŃSTWA

pozdro


Sprawa dotyczy kombiaka....i juz jest rozwiazana (swap kanapy jednak).
Dzieki wszystkim za wypowiedzi.
 
 
 
BARTWERK 
Nowy Forumowicz

Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2017
Posty: 4
Skąd: POZNAŃ
Wysłany: 22-04-2017, 23:10   

Witajcie,
jest opcja rozebrania lewego oparcia kanapy i zamontowania zwijanego pasa? Mam w nim przelotkę, ale pasa nie ma, w manualu nie mogę znaleźć procedury wymiany pasa.

PS.
Dawno mnie nie było, kto skasował moje konto? Przyznać się proszę, ale już :biggrin:
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21948
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 23-04-2017, 10:08   

BARTWERK, jeśli masz tą przelotkę do pasa na górze to bez większych problemów założysz 3 pas bezwładnościowy.
 
 
BARTWERK 
Nowy Forumowicz

Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2017
Posty: 4
Skąd: POZNAŃ
Wysłany: 23-04-2017, 20:40   

Dobra, dobra, odkręciłem kanapę, zdjąłem tapicerkę z tyłu, poodpinałem boki z tych blaszek i co dalej? Coś tam trzyma tapicerkę, robił to ktoś, jakieś porady, foty? :?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21948
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 23-04-2017, 21:21   

Musisz wyjąć zagłówek, ścisnąć od środka oparcia te plastiki, w które wsuwa się pręty zagłówka i je wyjąć.
 
 
BARTWERK 
Nowy Forumowicz

Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2017
Posty: 4
Skąd: POZNAŃ
Wysłany: 24-04-2017, 12:55   

Hugo, a te obrączki metalowe trzymające tapicerkę z tyłu jak zdjąć i potem założyć, chyba że jest jakiś sposób na dostanie się do pasa bez ich ściągania?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.