Kanapa z 3 punktowymi pasami w '97? |
Autor |
Wiadomość |
Dman666
Forumowicz
Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Mar 2009 Posty: 156 Skąd: DC
|
Wysłany: 15-03-2009, 13:29 Kanapa z 3 punktowymi pasami w '97?
|
|
|
Jak wielu tutaj szukam idealnego gala. Z racji tego, ze jednym z kryterow sa 3 punktowe pasy na tylnej kanapie (nienegocjowalne) wybor padl na wersje po FL. Uboga oferta wersji FL zmusza do "kombinowania" wiec pomyslaem o swap'ie kanapy.
Jakie sa szanse zamocowania nowej kanapy z pasami z wersji po FL w starej budzie przed FL?
W archiwum postow niestety nic nie znalazlem... |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 15-03-2009, 13:38
|
|
|
Nie musisz swapować kanapy. Swapujesz środkowe mocowanie pasów (zewnętrzne napinacze są identyczne. Pamiętaj tylko, że kanapa z kombi nie pasuje do sedana i odwrotnie (to samo - mocowanie pasów) - inne rozłożenie zaczepów. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Dman666
Forumowicz
Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Mar 2009 Posty: 156 Skąd: DC
|
Wysłany: 15-03-2009, 13:44
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | Nie musisz swapować kanapy. Swapujesz środkowe mocowanie pasów (zewnętrzne napinacze są identyczne. Pamiętaj tylko, że kanapa z kombi nie pasuje do sedana i odwrotnie (to samo - mocowanie pasów) - inne rozłożenie zaczepów. |
Dzieki. A da sie to gdzies dokupic osobno tak zeby ew. domontowac?tzn czy sa na necie np oferty takich podzespołow? |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 15-03-2009, 13:53
|
|
|
Nie spotkałem się... ale za to masz sporo aukcji rozbitych i sprowadzonych z UK, więc możesz pytać, czy nie mają na zbyciu.Akurat ten element i tak w końcu ląduje w piecu hutniczym ze złomem, bo ludziska biorą raczej siedziska bez pasów.
Acha, licz się z możliwością nawiercenia mocowania i nagwintowania otworu. Najpierw to, wybrałbym się gdzieś i popatrzył jakie są ewentualne różnice, by potem wiedzieć co robić. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
eremita
Mitsumaniak
Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 25 Paź 2007 Posty: 2507 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 15-03-2009, 14:20
|
|
|
Cytat: | Nie spotkałem się... ale za to masz sporo aukcji rozbitych i sprowadzonych z UK, więc możesz pytać, czy nie mają na zbyciu.Akurat ten element i tak w końcu ląduje w piecu hutniczym ze złomem, bo ludziska biorą raczej siedziska bez pasów. |
dokładnie zadzwonisz i pewnie facet bedzie miał radoche ze takie cos sprzeda ciekawe jak wyceni? |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 16-03-2009, 16:22
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | Nie musisz swapować kanapy. Swapujesz środkowe mocowanie pasów | nie do końca jest tak jak piszesz Tomku
Trzeci pas 3-punktowy (w kombi) wychodzi właśnie tylnego oparcia Nie za bardzo widzę możliwość na swap środkowego mocowania Trzeba by było zrobić dziurę w górnej części oparcia, rozebrać tylną część oparcia i zamocować tam pas. Ogólnie masa roboty a efekt nie wiadomy do przewidzenia. Lepiej poszukać oparcia po lifcie
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 16-03-2009, 16:38
|
|
|
Dokładnie jak pisze Roch.... W sobotę swapowałem kanapę poliftową to wersji z biodrowym pasem - wszystko pasuje, trzeba tylko odkręcić pas i wpinkę, przykręcić pas sterczący z kanapy w miejsce wpinki, wpinkę w miejsce starego pasa i alles gut....
PS. roch_27, nie szukaj już wpinki - u mnie 3 pas ktoś wsadził ktoś pod wygłuszenie pod kanapą..... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 16-03-2009, 17:09
|
|
|
Bo w sedanie to trochę inaczej chyba jest... Tam zdaje się (jak pamiętam z mojego ex-GDI) środkowy pas ma napinacz do grodzi przykręcony. Nie pamiętam dobrze, ale kształt grodzi (z dziurą w środku jest identyczny w moim VR4 (pre-lift) jak w GDI (post-lift), więc wnioskowałem, że sam swap pasa wystarczy. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 16-03-2009, 17:21
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | Bo w sedanie to trochę inaczej chyba jest... | w sedanie to już szybciej zresztą już było o tym na forum PASY BEZPIECZEŃSTWA
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
Dman666
Forumowicz
Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Mar 2009 Posty: 156 Skąd: DC
|
Wysłany: 16-03-2009, 17:36
|
|
|
roch_27 napisał/a: | swinks_UK napisał/a: | Bo w sedanie to trochę inaczej chyba jest... | w sedanie to już szybciej zresztą już było o tym na forum PASY BEZPIECZEŃSTWA
pozdro |
Sprawa dotyczy kombiaka....i juz jest rozwiazana (swap kanapy jednak).
Dzieki wszystkim za wypowiedzi. |
|
|
|
 |
BARTWERK
Nowy Forumowicz
Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2017 Posty: 4 Skąd: POZNAŃ
|
Wysłany: 22-04-2017, 23:10
|
|
|
Witajcie,
jest opcja rozebrania lewego oparcia kanapy i zamontowania zwijanego pasa? Mam w nim przelotkę, ale pasa nie ma, w manualu nie mogę znaleźć procedury wymiany pasa.
PS.
Dawno mnie nie było, kto skasował moje konto? Przyznać się proszę, ale już |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21948 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 23-04-2017, 10:08
|
|
|
BARTWERK, jeśli masz tą przelotkę do pasa na górze to bez większych problemów założysz 3 pas bezwładnościowy. |
|
|
|
 |
BARTWERK
Nowy Forumowicz
Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2017 Posty: 4 Skąd: POZNAŃ
|
Wysłany: 23-04-2017, 20:40
|
|
|
Dobra, dobra, odkręciłem kanapę, zdjąłem tapicerkę z tyłu, poodpinałem boki z tych blaszek i co dalej? Coś tam trzyma tapicerkę, robił to ktoś, jakieś porady, foty? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21948 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 23-04-2017, 21:21
|
|
|
Musisz wyjąć zagłówek, ścisnąć od środka oparcia te plastiki, w które wsuwa się pręty zagłówka i je wyjąć. |
|
|
|
 |
BARTWERK
Nowy Forumowicz
Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2017 Posty: 4 Skąd: POZNAŃ
|
Wysłany: 24-04-2017, 12:55
|
|
|
Hugo, a te obrączki metalowe trzymające tapicerkę z tyłu jak zdjąć i potem założyć, chyba że jest jakiś sposób na dostanie się do pasa bez ich ściągania? |
|
|
|
 |
|