Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] Wymiana żarówki xenon
Autor Wiadomość
mkarca 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 DID 140 KM 2010
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 03 Lut 2017
Posty: 1
Skąd: Gdańsk
  Wysłany: 03-02-2017, 08:47   [II 2.0 DID] Wymiana żarówki xenon

Witam. Potrzebna pomoc przy wymianie żarówki xenon. Utknęłam w miejscu w którym należy odpiąć drucik mocujący. Czy ktoś dysponuje może fotką jak go odpiąć żeby swobodnie wyjąć żarówkę? Dzięki
_________________
Monika
 
 
Moody 
Forumowicz

Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Kwi 2015
Posty: 404
Skąd: Wielkopolska, PNT
Wysłany: 03-02-2017, 17:59   

Pewno już się dawno dowiedziałaś. Ale może się komuś przyda - ścisnąć pałąk sprężyny do wewnątrz i pociągnąć do siebie. Załączam ilustrację.

 
 
msokol 
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 28 Kwi 2017
Posty: 273
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-05-2017, 23:14   

Właśnie padł mi ksenon. Zamierzam wymienić oba. Jak mam się dostać do żarówki? Co mam odkręcić? Nie chcę czegoś zwalać bez potrzeby. Sam zmieniałem w volvo v40 i tam była ostra rzeźba. Tutaj jest podobnie?

Już wymieniłem. Sprawa okazała się banalnie prosta. Poniżej załączam INSTRUKCJĘ dla całkowicie zielonych - może okazać się pomocna:

Outlander II przed liftem - Żarnik D2R, barwa 4300 - to chyba oryginał. Wyższa jest mniej wydajna podczas deszczu.

- Odkręcamy okrągłą pokrywę plastikową (kapsel) na obudowie reflektora przeciwnie do ruchu wskazówek zegara. Jest ciasna, bo posiada uszczelkę, żeby nie dostała się woda do przetwornicy,
- Odkręcamy przetwornicę delikatnym ruchem przeciwnym do r. wskazówek zegara i wyciągamy ją w stronę silnika,
- zabezpieczenie z rysunku powyżej naciskamy, dociągamy w kierunku silnika, rozginamy i ciągniemy do silnika - wychodzi bez oporu,
- wyjmujemy żarnik po prostu w kierunku silnika - nic nie kręcimy.

Wkładając nowy żarnik ustawiamy prostokątny rowek u góry i postępujemy analogicznie do powyższej instrukcji.

Prawą stronę wymieniamy bez demontażu innych części. Lewą również można, ale wygodniej jest zaopatrzyć się w klucz płaski/oczkowy w rozmiarze 10 i odkręcić element, który zasłania kapsel - będzie dużo prościej.

Mam nadzieję, że to komuś pomoże i skłoni do wymiany żarników samemu i zaoszczędzeniu paru zł. na piwo.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.