 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[II 2.0 DID] Wymiana żarówki xenon |
Autor |
Wiadomość |
mkarca
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2.0 DID 140 KM 2010
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 03 Lut 2017 Posty: 1 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 03-02-2017, 08:47 [II 2.0 DID] Wymiana żarówki xenon
|
|
|
Witam. Potrzebna pomoc przy wymianie żarówki xenon. Utknęłam w miejscu w którym należy odpiąć drucik mocujący. Czy ktoś dysponuje może fotką jak go odpiąć żeby swobodnie wyjąć żarówkę? Dzięki |
_________________ Monika |
|
|
|
 |
Moody
Forumowicz
Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Kwi 2015 Posty: 404 Skąd: Wielkopolska, PNT
|
Wysłany: 03-02-2017, 17:59
|
|
|
Pewno już się dawno dowiedziałaś. Ale może się komuś przyda - ścisnąć pałąk sprężyny do wewnątrz i pociągnąć do siebie. Załączam ilustrację.
 |
|
|
|
 |
msokol
Mitsumaniak
Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 28 Kwi 2017 Posty: 273 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-05-2017, 23:14
|
|
|
Właśnie padł mi ksenon. Zamierzam wymienić oba. Jak mam się dostać do żarówki? Co mam odkręcić? Nie chcę czegoś zwalać bez potrzeby. Sam zmieniałem w volvo v40 i tam była ostra rzeźba. Tutaj jest podobnie?
Już wymieniłem. Sprawa okazała się banalnie prosta. Poniżej załączam INSTRUKCJĘ dla całkowicie zielonych - może okazać się pomocna:
Outlander II przed liftem - Żarnik D2R, barwa 4300 - to chyba oryginał. Wyższa jest mniej wydajna podczas deszczu.
- Odkręcamy okrągłą pokrywę plastikową (kapsel) na obudowie reflektora przeciwnie do ruchu wskazówek zegara. Jest ciasna, bo posiada uszczelkę, żeby nie dostała się woda do przetwornicy,
- Odkręcamy przetwornicę delikatnym ruchem przeciwnym do r. wskazówek zegara i wyciągamy ją w stronę silnika,
- zabezpieczenie z rysunku powyżej naciskamy, dociągamy w kierunku silnika, rozginamy i ciągniemy do silnika - wychodzi bez oporu,
- wyjmujemy żarnik po prostu w kierunku silnika - nic nie kręcimy.
Wkładając nowy żarnik ustawiamy prostokątny rowek u góry i postępujemy analogicznie do powyższej instrukcji.
Prawą stronę wymieniamy bez demontażu innych części. Lewą również można, ale wygodniej jest zaopatrzyć się w klucz płaski/oczkowy w rozmiarze 10 i odkręcić element, który zasłania kapsel - będzie dużo prościej.
Mam nadzieję, że to komuś pomoże i skłoni do wymiany żarników samemu i zaoszczędzeniu paru zł. na piwo. |
|
|
|
 |
|
|