Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Szarpania i brak mocy
Autor Wiadomość
bartekglowhead 
Nowy Forumowicz

Auto: Misthubishi Carisma 1.6 98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2017
Posty: 3
Skąd: Polska
  Wysłany: 04-05-2017, 12:17   Szarpania i brak mocy

Witam
Kolejny problem z Cari 1.6 98 a mianowicie...
Auto na początku ma problem z zapaleniem (dopiero po drugim razie idzie, problem tylko na zimnym ). Po uruchomieniu, silnik powoduje nienaturalne drgania, po otworzeniu maski trzęsie się cały. Jeśli chodzi o objawy w prowadzeniu to brakuje mu mocy, pedał gazu jest słaby.
Dla ułatwienia wstawiam link do filmiku. ( błąd wyskakuje tylko od przepływomierza ale wcześniej tez się palił i nie było z tym problemu, spalanie nie jest zwiększone Wiec nie wymieniam. Obroty na zimnym, zawsze na początku są koło 2000
https://youtu.be/xO-IKe-FINQ
Z góry dzięki za pomoc !
 
 
remi 
Forumowicz

Auto: Lancer VIII 1,8 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 810
Skąd: wałbrzych
Wysłany: 10-05-2017, 22:09   

Na słuch, to wygląda, że nie pracuje na wszystkie cylindry. Zacznij od świec i może podmień gdzieś cewki.
 
 
kamir 
Mitsumaniak
TK


Auto: Carisma GLX 1.8 SOHC+LPG '96r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 727
Skąd: Kielce
Wysłany: 12-05-2017, 07:54   

bartekglowhead, Najlepiej zacznij diagnozować po kolei od układu zapłonowego (świece, przewody i cewki tak, jak napisał remi, ). Jeśli to nie pomoże to proponuję zmierzyć kompresję. Luzy zaworowe były kiedyś regulowane, jeśli tak to kiedy?
_________________

Pozdrawiam
Kamir

 
 
 
AniaQ 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Star 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 08 Wrz 2014
Posty: 8
Skąd: Milejów
Wysłany: 21-05-2017, 13:44   

kamir napisał/a:
bartekglowhead, Najlepiej zacznij diagnozować po kolei od układu zapłonowego (świece, przewody i cewki tak, jak napisał remi, ). Jeśli to nie pomoże to proponuję zmierzyć kompresję. Luzy zaworowe były kiedyś regulowane, jeśli tak to kiedy?

Hej mam podobny problem z silnikiem, świece, przewody cewki mam nowe. Jest możliwe regulowanie luzów zaworowych w silnikach z hydrauliczną regulacją??
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 21-05-2017, 20:05   

AniaQ, nie ma takiej możliwości.
 
 
AniaQ 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Star 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 08 Wrz 2014
Posty: 8
Skąd: Milejów
Wysłany: 21-05-2017, 20:21   

więc to coś poważnego, gniazda zaworowe wypalone?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 21-05-2017, 20:25   

Ale sprawdzana była kompresja że zakładasz takie uszkodzenia?
 
 
kamir 
Mitsumaniak
TK


Auto: Carisma GLX 1.8 SOHC+LPG '96r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 727
Skąd: Kielce
Wysłany: 21-05-2017, 20:35   

A układ paliwowy sprawny?
_________________

Pozdrawiam
Kamir

 
 
 
AniaQ 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Star 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 08 Wrz 2014
Posty: 8
Skąd: Milejów
Wysłany: 21-05-2017, 20:44   

Byłam u dwóch mechaników, jeden z mety cewkę zapłonową wymienił (podobno uszkodzona była), nic nie pomogło, samochód szarpał, spadek mocy. w drugim warsztacie wymienili świece i przewody, oględziny kilku fachowców. Nic mi nie wyjaśnili, odeslali do elektronika żeby prądy pomierzył. Co mam robić?
Widzę, że masz taki sam silnik. Ja też jeżdżę na gazie, może znasz dobrego mechanika w okolicy Świdnika.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 21-05-2017, 22:07   

Nie bardzo wiem kogo polecić bo sam naprawiam swoje auta.
Jeśli masz LPG to jak najbardziej istnieje taka możliwość, że słabe wtryski lub niewłaściwa regulacja lub błędy montażowe mogły przyczynić się do uszkodzenia zaworów ale warto najpierw sprawdzić kompresję bo to pozwoli potwierdzić lub wykluczyć takie uszkodzenie bez rozbierania silnika.
Z którego roku jest Twoje autko i jakie masz podzespoły LPG czyli sterownik, wtryskiwacze i reduktor?
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 21-05-2017, 23:30   

bartekglowhead zacznij od diagnozy masz na desce zapalony check
AniaQ napisał/a:
Hej mam podobny problem z silnikiem

Pali sie chceck ?
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
AniaQ 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Star 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 08 Wrz 2014
Posty: 8
Skąd: Milejów
Wysłany: 22-05-2017, 15:33   

pali się chcek, diagnostyka pokazuje błąd zapłonu.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 22-05-2017, 16:56   

Jeśli cewki, świece, przewody zapłonowe w 100% sprawne to jak pisałem wcześniej, warto sprawdzić kompresję. Można jeszcze przyjrzeć się wiązkom dochodzącym do cewek zapłonowych bo ktoś miał tu podobny problem i winne były przełamane przewody dochodzące do trzypinowych wtyków cewek zapłonowych. Były przełamane kilka do kilkunastu cm od cewek.
Napisz może jeszcze jakie to są dokładnie kody błędów ale pewnie dotyczyły wypadania zapłonu.
 
 
AniaQ 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Star 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 08 Wrz 2014
Posty: 8
Skąd: Milejów
Wysłany: 22-05-2017, 20:01   

dzięki za pomoc
 
 
remi 
Forumowicz

Auto: Lancer VIII 1,8 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 810
Skąd: wałbrzych
Wysłany: 22-05-2017, 22:29   

AniaQ napisał/a:
pali się chcek, diagnostyka pokazuje błąd zapłonu.


OK. teraz kwestia jaki komputer i co wykrywa. Ostatnio zapalił mi się check w Lancerze 2,0. Jako, że mam kilka możliwości podpięcia to z nich skorzystałem.
1. Laptop z wgranym oprogramowaniem do tego kabel ze specjalną przejściówką. Wynik - uszkodzony obwód grzałki sondy lambda.
2. Urządzenie Lunch ze starszą wersją oprogramowania. Wynik - anomalie w spalaniu. tutaj cały wachlarz możliwych usterek, czyli: słabe ciśnienie paliwa, uszkodzone świece, padnięte wtryskiwacze, przepływomierz, czujnik temperatury powietrza zasysanego, sonda lambda 1 lub 2...i chyba jeszcze kilka rzeczy
3. Urządzenie Lunch z dobrym oprogramowaniem. Wynik - uszkodzony obwód grzania sondy lambda bank 1.

jaki dokładnie nr błędu Ci wyskakuje. Bo w opianym przypadku nr 2 to chyba błąd miałem P0170.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.