 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
2.0 GDI 5d / 2005 |
Autor |
Wiadomość |
maryś63
Nowy Forumowicz
Auto: Pinin 2.0 GDI 5d
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Cze 2017 Posty: 1 Skąd: łódź
|
Wysłany: 25-06-2017, 13:19 2.0 GDI 5d / 2005
|
|
|
Witam wszystkich, jako nowy zalogowany uczestnik forum.
Nie potrafiłem znaleźć odpowiedzi na kłopot jaki mam z moim samochodem, więc tą drogą proszę o pomoc.
Kłopot polega na tym, że zapalają się jednocześnie trzy kontrolki: ABS, silnik i SRS. Silnik traci wtedy moc (nawet pod łagodną górkę na asfaltowej drodze) oraz przy dodaniu gazu dusi się - słabnie. Gdy odpuszczę troszkę pedał gazu wydaję się, że dochodzi do siebie , jednak w dalszym ciągu brak mocy. Radzę sobie ztym w ten sposób, że staje, odłączam klemę od akumulatora, czekam chwilę i podłączam z powrotem klemę. Skutek jest taki, że wszystko jest ok - kontrolki gasną, mogę jechać dalej normalnie (po samym zapaleniu silnika muszę jednak dodać trochę gazu ponieważ spadają obroty i gaśnie).
Podczas dalszej jazdy cały cykl powtarza się od początku. Ni stąd ni z owąd znów zapalają się te trzy kontrolki potem samochód słabnie, gdy dodaję gazu to staje, gdy odpuszczam gaz to jakby chce jechać ale nie więcej niż 70 km/h, po czym staję i rozłączam klemę ..... i tak w kółko.
Mój mechanik cosik tam "grzebał, grzebał - niby miało być dobrze ale figa (pozbyłem się tylko "paru groszy").
Proszę o pomoc w tym temacie - jeśli da się. (rym niezamierzony)pozdrawiam. |
|
|
|
 |
romek atomek
Forumowicz
Auto: pajero pinin 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 18 Lis 2014 Posty: 333 Skąd: wola justowska / kraków
|
Wysłany: 25-06-2017, 15:45
|
|
|
poszukaj - o zczytywaniu błędów .. wymrugiwaniu ich, przez wtyczkę serwisową.. i powiedz jakie błędy Ci wyszły .. zwiera się piny bodajże 1 i 4 - i po wystąpieniu usterki po takim zabiegu - checkengin powinien zacząć mrugać kodami błędów - od tego zacznij ..
kasujesz błąd ... jest OK
nagle z niewiadomych powodów "odczyty czujników są poza skalą" - pojawia się Checkengine ..
kod błędu powie nam i Tobie w około czego go boli ..
[ Dodano: 26-06-2017, 10:41 ]
ważna uwaga : błędów nie odczytujemy bezpośrednio np często spotkasz "błąd 56" - pompa wysokiego Ciśnienia. Natomiast prawidłowa diagnoza brzmi "cisnienie w układzie zasilania paliwem jest za duże lub za małe o 2Bar'y i taki stan utrzymywal sie dłużej niż 3 sekundy". I nie koniecznie jest to winą pompy paliwowej wysokiego ciśnienia. Moga być filtry, filterki, regulator, lejący wtrysk, nieszczelność w układzie - i inne. i do zbadania będzie cała magistrala zasilania paliwem. |
|
|
|
 |
|
|