| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| 2.0 GDI 5d / 2005 |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | maryś63   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Pinin 2.0 GDI 5d
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 25 Cze 2017
 Posty: 1
 Skąd: łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-06-2017, 12:19   2.0 GDI 5d / 2005 |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam wszystkich, jako nowy zalogowany uczestnik forum. Nie potrafiłem znaleźć odpowiedzi na kłopot jaki mam z moim samochodem, więc tą drogą proszę o pomoc.
 Kłopot polega na tym, że zapalają się jednocześnie trzy kontrolki: ABS, silnik i SRS. Silnik traci wtedy moc (nawet pod łagodną górkę na asfaltowej drodze) oraz przy dodaniu gazu dusi się - słabnie. Gdy odpuszczę troszkę pedał gazu wydaję się, że dochodzi do siebie , jednak w dalszym ciągu brak mocy. Radzę sobie ztym w ten sposób, że staje, odłączam klemę od akumulatora, czekam chwilę i podłączam z powrotem klemę. Skutek jest taki, że wszystko jest ok - kontrolki gasną, mogę jechać dalej normalnie (po samym zapaleniu silnika muszę jednak dodać trochę gazu ponieważ spadają obroty i gaśnie).
 Podczas dalszej jazdy cały cykl powtarza się od początku. Ni stąd ni z owąd znów zapalają się te trzy kontrolki potem samochód słabnie, gdy dodaję gazu to staje, gdy odpuszczam gaz to jakby chce jechać ale nie więcej niż 70 km/h, po czym staję i rozłączam klemę ..... i tak w kółko.
 Mój mechanik cosik tam "grzebał, grzebał - niby miało być dobrze ale figa (pozbyłem się tylko "paru groszy").
 Proszę o pomoc w tym temacie - jeśli da się. (rym niezamierzony)pozdrawiam.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | romek atomek   Forumowicz
 
 Auto: pajero pinin 1.8GDI
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 6 razy
 Dołączył: 18 Lis 2014
 Posty: 333
 Skąd: wola justowska / kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-06-2017, 14:45 |   
 |  
               | 
 |  
               | poszukaj - o zczytywaniu błędów ..  wymrugiwaniu ich, przez wtyczkę serwisową..  i powiedz jakie błędy Ci wyszły ..  zwiera się piny bodajże 1 i 4 - i po wystąpieniu usterki po takim zabiegu - checkengin powinien zacząć mrugać kodami błędów - od tego zacznij .. 
 kasujesz błąd ... jest OK
 nagle z niewiadomych powodów "odczyty czujników są poza skalą" - pojawia się Checkengine ..
 kod błędu powie nam i Tobie w około czego go boli ..
 
 [ Dodano: 26-06-2017, 10:41 ]
 ważna uwaga : błędów nie odczytujemy bezpośrednio np często spotkasz "błąd 56" - pompa wysokiego Ciśnienia. Natomiast prawidłowa diagnoza brzmi "cisnienie w układzie zasilania paliwem jest za duże lub za małe o 2Bar'y i taki stan utrzymywal sie dłużej niż 3 sekundy". I nie koniecznie jest to winą pompy paliwowej wysokiego ciśnienia. Moga być filtry, filterki, regulator, lejący wtrysk, nieszczelność w układzie - i inne. i do zbadania będzie cała magistrala zasilania paliwem.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |