Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
2.0 GDI 5d / 2005
Autor Wiadomość
maryś63 
Nowy Forumowicz

Auto: Pinin 2.0 GDI 5d
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Cze 2017
Posty: 1
Skąd: łódź
Wysłany: 25-06-2017, 13:19   2.0 GDI 5d / 2005

Witam wszystkich, jako nowy zalogowany uczestnik forum.
Nie potrafiłem znaleźć odpowiedzi na kłopot jaki mam z moim samochodem, więc tą drogą proszę o pomoc.
Kłopot polega na tym, że zapalają się jednocześnie trzy kontrolki: ABS, silnik i SRS. Silnik traci wtedy moc (nawet pod łagodną górkę na asfaltowej drodze) oraz przy dodaniu gazu dusi się - słabnie. Gdy odpuszczę troszkę pedał gazu wydaję się, że dochodzi do siebie , jednak w dalszym ciągu brak mocy. Radzę sobie ztym w ten sposób, że staje, odłączam klemę od akumulatora, czekam chwilę i podłączam z powrotem klemę. Skutek jest taki, że wszystko jest ok - kontrolki gasną, mogę jechać dalej normalnie (po samym zapaleniu silnika muszę jednak dodać trochę gazu ponieważ spadają obroty i gaśnie).
Podczas dalszej jazdy cały cykl powtarza się od początku. Ni stąd ni z owąd znów zapalają się te trzy kontrolki potem samochód słabnie, gdy dodaję gazu to staje, gdy odpuszczam gaz to jakby chce jechać ale nie więcej niż 70 km/h, po czym staję i rozłączam klemę ..... i tak w kółko.
Mój mechanik cosik tam "grzebał, grzebał - niby miało być dobrze ale figa (pozbyłem się tylko "paru groszy").
Proszę o pomoc w tym temacie - jeśli da się. (rym niezamierzony)pozdrawiam.
 
 
romek atomek 
Forumowicz

Auto: pajero pinin 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 333
Skąd: wola justowska / kraków
Wysłany: 25-06-2017, 15:45   

poszukaj - o zczytywaniu błędów .. wymrugiwaniu ich, przez wtyczkę serwisową.. i powiedz jakie błędy Ci wyszły .. zwiera się piny bodajże 1 i 4 - i po wystąpieniu usterki po takim zabiegu - checkengin powinien zacząć mrugać kodami błędów - od tego zacznij ..

kasujesz błąd ... jest OK
nagle z niewiadomych powodów "odczyty czujników są poza skalą" - pojawia się Checkengine ..
kod błędu powie nam i Tobie w około czego go boli ..

[ Dodano: 26-06-2017, 10:41 ]
ważna uwaga : błędów nie odczytujemy bezpośrednio np często spotkasz "błąd 56" - pompa wysokiego Ciśnienia. Natomiast prawidłowa diagnoza brzmi "cisnienie w układzie zasilania paliwem jest za duże lub za małe o 2Bar'y i taki stan utrzymywal sie dłużej niż 3 sekundy". I nie koniecznie jest to winą pompy paliwowej wysokiego ciśnienia. Moga być filtry, filterki, regulator, lejący wtrysk, nieszczelność w układzie - i inne. i do zbadania będzie cała magistrala zasilania paliwem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.