Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jaki silnik zamiast 4G64 16V ?
Autor Wiadomość
hawli 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 2010, L300 1993
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2016
Posty: 13
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-12-2017, 00:43   Jaki silnik zamiast 4G64 16V ?

Panowie taka sprawa: mam Mitsubishi L300 w którym fabrycznie był silnik 4G64 8V. Kupiłem go z uszkodzonym silnikiem i włożyłem mu silnik 4G64 16V MPI z L400. Ten również padł i teraz szukam co by tu włożyć.
Na początek myślałem o 4G64 GDI ale ten pomysł upadł z racji na awaryjność i brak sensownych opcji montażu LPG.
Myślałem o zakupie galanta jako dawcę, bo są dość tanie, z silnikiem 2.0 136KM, a 2.5 V6 163KM nie podejdzie do skrzyni. 2.4 gdi również odpada jak pisałem wcześniej.
Czy macie inne propozycje? Silnik który da się zagazować i można niedrogo kupić dawcę :)
A poza tym one mają odwrotnie dolot i wydech i nie wiem jeszcze czy dam radę jakoś wydech upchnąć z drugiej strony.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21942
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 10-12-2017, 17:38   

hawli napisał/a:
4G64 16V MPI
Galant z lat 1998-2003 w wersji USA (ES) miał ten sam silnik i można go tanio kupić na części, ale mało tego jest.
 
 
hawli 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 2010, L300 1993
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2016
Posty: 13
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-12-2017, 22:51   

A 4G69? Np z outlandera?
To już nowsza fura i nie wiem jak z immobilizerem. Trzeba przekładać stacyjkę itd? Na allegro mozna kupić kompa z immo, pętlą, kluczykiem itd. To wystarcza?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.