 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Jaki silnik zamiast 4G64 16V ? |
Autor |
Wiadomość |
hawli
Nowy Forumowicz
Auto: Colt 2010, L300 1993
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2016 Posty: 13 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-12-2017, 00:43 Jaki silnik zamiast 4G64 16V ?
|
|
|
Panowie taka sprawa: mam Mitsubishi L300 w którym fabrycznie był silnik 4G64 8V. Kupiłem go z uszkodzonym silnikiem i włożyłem mu silnik 4G64 16V MPI z L400. Ten również padł i teraz szukam co by tu włożyć.
Na początek myślałem o 4G64 GDI ale ten pomysł upadł z racji na awaryjność i brak sensownych opcji montażu LPG.
Myślałem o zakupie galanta jako dawcę, bo są dość tanie, z silnikiem 2.0 136KM, a 2.5 V6 163KM nie podejdzie do skrzyni. 2.4 gdi również odpada jak pisałem wcześniej.
Czy macie inne propozycje? Silnik który da się zagazować i można niedrogo kupić dawcę
A poza tym one mają odwrotnie dolot i wydech i nie wiem jeszcze czy dam radę jakoś wydech upchnąć z drugiej strony. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21942 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 10-12-2017, 17:38
|
|
|
hawli napisał/a: | 4G64 16V MPI | Galant z lat 1998-2003 w wersji USA (ES) miał ten sam silnik i można go tanio kupić na części, ale mało tego jest. |
|
|
|
 |
hawli
Nowy Forumowicz
Auto: Colt 2010, L300 1993
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2016 Posty: 13 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-12-2017, 22:51
|
|
|
A 4G69? Np z outlandera?
To już nowsza fura i nie wiem jak z immobilizerem. Trzeba przekładać stacyjkę itd? Na allegro mozna kupić kompa z immo, pętlą, kluczykiem itd. To wystarcza? |
|
|
|
 |
|
|