Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.5V6] Wypadanie zaplonow
Autor Wiadomość
jiiin 
Nowy Forumowicz

Auto: Suzuki Grand Vitara 2.4
Kraj/Country: Sweden
Dołączył: 20 Mar 2016
Posty: 5
Skąd: stad
Wysłany: 17-07-2017, 09:09   [3.5V6] Wypadanie zaplonow

Dzien dobry!
Wie ktos moze ktory to jest cylinder nr 2 wedlug ECU w tym silniku (6G74)?
Czy jest to ten pod wlewem oleju?
Podaje tylko ten blad, ale to co sie dzieje z silnikiem podczas jazdy, to cala historia...
Check engine - wiadomo, Transmission error - wiadomo, szarpanie pod obciazeniem, wibracje, brak mocy w dolnym zakresie obrotow, masakryczne zuzycie paliwa, az widac jak sie wskazowka obniza, itd.
Wyczyszczony dolot, przepustnica, swiece nowe, olej nowy, zaslepiony EGR, kompresja zmierzona 13-15, cewki pozamieniane - dalej to samo "302" i komedie podczas jazdy.
A z ciekawostek mozna zauwazyc, ze nie jest tak zle poki sie silnik nie rozgrzeje.
Dzieki z gory za wszelka pomoc, pozdrawiam!
_________________
@Suzuki Grand Vitara 2.4
 
 
Luke Enduro 
Nowy Forumowicz

Auto: P III Long 3,2 DID Expedition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Mar 2017
Posty: 23
Skąd: Poznań
Wysłany: 17-07-2017, 10:47   

To może jeszcze sprawdź mikrofiltr na przewodzie doprowadzającym paliwo do pompy wysokiego napięcia.
_________________
Slowly, but steady.
Było: P III Long 3,5 V6 GDI '02 - cywil
Jest: P III Long 3,2 DID '01 - Expedition: lift 2" OME, zderzak ARB, snorkel Safari, 32" AT, osłony podwozia etc...
 
 
jiiin 
Nowy Forumowicz

Auto: Suzuki Grand Vitara 2.4
Kraj/Country: Sweden
Dołączył: 20 Mar 2016
Posty: 5
Skąd: stad
Wysłany: 17-07-2017, 10:53   

Luke Enduro napisał/a:
To może jeszcze sprawdź mikrofiltr na przewodzie doprowadzającym paliwo do pompy wysokiego napięcia.

A jest to pewnie w samej pompie, wiec zdejmowanie kolektora jeszcze raz?

[ Dodano: 18-07-2017, 08:57 ]

To jest numeracja cylindrow jakby ktos szukal. Strzalka wskazuje przod auta. Kolejnosc zaplonow 1-2-3-4-5-6


Przyczyna bledu i szrpania silnika jaest ogolnie rzecz ujmujac uklad paliwowy, a dokladnie przeciekajace wtryskiwacze, mojego sie chyba nie da uratowac, bo nie mozna wyjac jednego z wtryskiwaczy z glowicy (zapieczony albo zamontowany w brudny otwor). A wiecej do poczytania na temat paliwa w GDI jest tutaj:

http://bvy.su/articles/d4...vigatelyakh-gdi

Google translate pomoze tym, ktorzy nie mieli rosyjskiego w szkole. Ogolnie ciekawa lektura - polecam.

[ Dodano: 31-07-2017, 10:50 ]
Pogrzeb odbyl sie w sobote. Niestety zawory cylindra 3 i 5.
_________________
@Suzuki Grand Vitara 2.4
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.