 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[3.5V6] Wypadanie zaplonow |
Autor |
Wiadomość |
jiiin
Nowy Forumowicz
Auto: Suzuki Grand Vitara 2.4
Kraj/Country: Sweden
Dołączył: 20 Mar 2016 Posty: 5 Skąd: stad
|
Wysłany: 17-07-2017, 09:09 [3.5V6] Wypadanie zaplonow
|
|
|
Dzien dobry!
Wie ktos moze ktory to jest cylinder nr 2 wedlug ECU w tym silniku (6G74)?
Czy jest to ten pod wlewem oleju?
Podaje tylko ten blad, ale to co sie dzieje z silnikiem podczas jazdy, to cala historia...
Check engine - wiadomo, Transmission error - wiadomo, szarpanie pod obciazeniem, wibracje, brak mocy w dolnym zakresie obrotow, masakryczne zuzycie paliwa, az widac jak sie wskazowka obniza, itd.
Wyczyszczony dolot, przepustnica, swiece nowe, olej nowy, zaslepiony EGR, kompresja zmierzona 13-15, cewki pozamieniane - dalej to samo "302" i komedie podczas jazdy.
A z ciekawostek mozna zauwazyc, ze nie jest tak zle poki sie silnik nie rozgrzeje.
Dzieki z gory za wszelka pomoc, pozdrawiam! |
_________________ @Suzuki Grand Vitara 2.4 |
|
|
|
 |
Luke Enduro
Nowy Forumowicz
Auto: P III Long 3,2 DID Expedition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Mar 2017 Posty: 23 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 17-07-2017, 10:47
|
|
|
To może jeszcze sprawdź mikrofiltr na przewodzie doprowadzającym paliwo do pompy wysokiego napięcia. |
_________________ Slowly, but steady.
Było: P III Long 3,5 V6 GDI '02 - cywil
Jest: P III Long 3,2 DID '01 - Expedition: lift 2" OME, zderzak ARB, snorkel Safari, 32" AT, osłony podwozia etc... |
|
|
|
 |
jiiin
Nowy Forumowicz
Auto: Suzuki Grand Vitara 2.4
Kraj/Country: Sweden
Dołączył: 20 Mar 2016 Posty: 5 Skąd: stad
|
Wysłany: 17-07-2017, 10:53
|
|
|
Luke Enduro napisał/a: | To może jeszcze sprawdź mikrofiltr na przewodzie doprowadzającym paliwo do pompy wysokiego napięcia. |
A jest to pewnie w samej pompie, wiec zdejmowanie kolektora jeszcze raz?
[ Dodano: 18-07-2017, 08:57 ]
To jest numeracja cylindrow jakby ktos szukal. Strzalka wskazuje przod auta. Kolejnosc zaplonow 1-2-3-4-5-6
Przyczyna bledu i szrpania silnika jaest ogolnie rzecz ujmujac uklad paliwowy, a dokladnie przeciekajace wtryskiwacze, mojego sie chyba nie da uratowac, bo nie mozna wyjac jednego z wtryskiwaczy z glowicy (zapieczony albo zamontowany w brudny otwor). A wiecej do poczytania na temat paliwa w GDI jest tutaj:
http://bvy.su/articles/d4...vigatelyakh-gdi
Google translate pomoze tym, ktorzy nie mieli rosyjskiego w szkole. Ogolnie ciekawa lektura - polecam.
[ Dodano: 31-07-2017, 10:50 ]
Pogrzeb odbyl sie w sobote. Niestety zawory cylindra 3 i 5. |
_________________ @Suzuki Grand Vitara 2.4 |
|
|
|
 |
|
|