2.5 V6 automat szarpie i mryga N przy nagrzewaniu silnika |
Autor |
Wiadomość |
mardok1980
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 163km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lip 2017 Posty: 4 Skąd: poznań
|
Wysłany: 21-07-2017, 21:11 2.5 V6 automat szarpie i mryga N przy nagrzewaniu silnika
|
|
|
witam własnie zakupiłem Gala w automacie i mam z nim problem taki ze skrzynia chodzi ok przy zimnym silniku a podczas nagrzewania jak łapie temperature to zaczyna mrygac N i przy zmianie biegu mocno szarpie i tak samo przy kazdej zmianie trybu a w momencie kiedy silnik ma juz odpowiednia temp. wystarczy go wyłączyc i ponownie zapalic i juz skrzynia chodzi prawidłowo dodam tez ze kiedy zaczyna mrygac N silnik robi sie mułowaty -porównac to mozna do jazdy ze slizgającym sie sprzegłem i niemam pojecia czy to skrzynia jest uszkodzona czy moze problem z elektryką czy jakims przekaznikiem?? miał ktos podobny problem? Prosze o pomoc,bede bardzo wdzieczny.Rok 97 i skrzynia bez tip tronica |
|
|
|
 |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
|
|
|
 |
mardok1980
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 163km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lip 2017 Posty: 4 Skąd: poznań
|
Wysłany: 22-07-2017, 09:11
|
|
|
olej sprawdzałem to na rozgrzanym silniku po dolaniu litra oleju to ledwo na bagnecie było widac stan natomiast jak na zimnym sprawdzałem po tym dolaniu to pokazywało ponad stan a na bagnecie jest oznaczenie cold i hot czyli czyli o co tam chodzi? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 22-07-2017, 11:43
|
|
|
mardok1980, olej w skrzyni sprawdza się tylko i wyłącznie na rozgrzanej skrzyni biegów (min. 20 km jazdy), wybierak w pozycji N. Poziom na bagnecie powinien wtedy wskazywać HOT lub kilka mm powyżej. Bagnet jest trochę niedokładny i nieczytelny, więc pomiar wykonujemy kilkakrotnie. Warto czarnym mazakiem pomalować dolna część bagnetu, będzie lepiej widać poziom oleju. |
|
|
|
 |
mardok1980
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 163km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lip 2017 Posty: 4 Skąd: poznań
|
Wysłany: 22-07-2017, 14:32
|
|
|
Hugo napisał/a: | mardok1980, olej w skrzyni sprawdza się tylko i wyłącznie na rozgrzanej skrzyni biegów (min. 20 km jazdy), wybierak w pozycji N. Poziom na bagnecie powinien wtedy wskazywać HOT lub kilka mm powyżej. Bagnet jest trochę niedokładny i nieczytelny, więc pomiar wykonujemy kilkakrotnie. Warto czarnym mazakiem pomalować dolna część bagnetu, będzie lepiej widać poziom oleju. | ale to sprawdzac na włączonym czy wyłączonym silniku? teraz jak sprawdzałem to wogóle sie odczytac tam nie da bo bagnet juz od połowy swojej długosci jest w oleju,no chyba ze by było tyle go za duzo? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 22-07-2017, 21:16
|
|
|
Dziesiątki razy było pisane jak sprawdza sie poziom oleju w automatycznej skrzyni, silnik odpalony, skrzynia rozgrzana do temp. roboczej, postój na płaskiej wypoziomowanej powierzchni, zaciagniety reczny, przejsc przez wszystkie pozycjie, P, R, N, D, etc., sprawdzic poziom - ma sie zawierac w skali HOT |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|