Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
problem po wymianie rozrzadu
Autor Wiadomość
cavemann
[Usunięty]

Wysłany: 30-03-2008, 11:29   problem po wymianie rozrzadu

panowie wymieniłem rozrzad ale poszlo cos nie tak. samochud nie odpala jak powinien jesli odpali podbija obroty do 3 tys i gasnie od razu pewnie pompa źle ustawiona niby jest ustawiona jak powinna. moze wie ktos co jest nie tak
z góry dziekuje za odpowiedz

niiby wszystko jest ustawione jak powinno według oznaczen i ponaddto podane punkty na opakowaniu paska zgadzaja sie z miejscami na silniku,bloku
Ostatnio zmieniony przez cavemann 30-03-2008, 13:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 30-03-2008, 12:49   

Może byś tak jeszcze napisał albo przynajmniej ustawił sobie w profilu jaki masz dokładnie model Carismy i z jakim silnikiem...

Kto ci ten rozrząd robił? Mechanik jakiś czy sam dłubałeś?
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
adamk4
[Usunięty]

Wysłany: 30-03-2008, 14:08   

Sam robił. Rozerwał sie mu pasek. Wygląda na to ze mogla paść pompa???
 
 
MAłY 
Forumowicz
MAŁY

Auto: carisma 1.9 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 240
Skąd: Bierutów
Wysłany: 30-03-2008, 14:09   

może warto sprawdzic czy rozrząd jest dobrze założony. jak u mnie mechanik wymienił rozrząd to na drugi dzien musiałem sam poprawiac bo na wale był przestawiony o jeden ząbek. na nowym pasku rozrządu są pomocnicze znaki ustawcze i dzięki nim szybko udało mi sie rozwiazac problem. pozdro
 
 
 
cavemann
[Usunięty]

Wysłany: 30-03-2008, 15:31   

pasek sie nierozerwał do końca w czasie jazdy zauwarzyłem ze cos sie dzieje spokojnie dojechalem do domu odstawiłem auto , pasek jest raczej dobrze musze sie teraz przyjzec czy jednak jeden zabek czasami tam nie jest za daleko gdzies

[ Dodano: 03-04-2008, 09:32 ]
witam ponownie sprawa ma się tak mianowicie pompa źle ustawiona. rozrzad zalozyłem ustawiłem tak jak powinno być wedł€g znakow znaki na pasku też się zgadzały niby wszystko ok, a samochud nie chodzi wszyscy mechanicy mina zdziwiona bo mósi to działac aż w końcu załatwiłem numer do jednego mechanika i powiedział mi abym koło na pompie odwrócił o 180 stopni poszedłem odwróciłem i autko odpaliło od razu.

sama wymiana rozrzadu jest prosta ,jesli sie wszystko oznaczy przed ściągnięciem paska to już w ogóle, ale dlaczego pompa ma być o 180 stopni odwrocona od miejsca gdzie podaja w Autodat i na pasku i opakowaniu od paska, pytałem sie tego mechanik a on mi powiedział ze jesli chodzi to dobrze i tyle
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.