Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Kilka tematów - odpalanie, centralny zamek i dmuchawa
Autor Wiadomość
przempu 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2017
Posty: 2
Skąd: internet
  Wysłany: 11-08-2017, 01:58   Kilka tematów - odpalanie, centralny zamek i dmuchawa

Szanowni Koledzy,

To mój pierwszy post. Jestem posiadaczemPajero 3 z 2000 r. Auto było szykowane pod off road, ale okazało się, że poprzedni właściciel zrobił to niechlujnie... W aucie jest silnik 3.0 od BMW.

Ostatnio po niefortunnym zamoczeniu auta (woda wdarła się do środka do wysokości ok. 3cm ponad poziom wykładziny na podłodze zaczęły się problemy z:

1. odpalanie auta - kręci, ale nie chce zaskoczyć. Pompę słychać...
2. centralny zamek - nie ma żadnej reakcji na przycisk "UNLOCK" natomiast "LOCK" działa tylko po zamknięciu drzwi kierowcy kluczykiem. Po wciśnięciu "LOCK" migają kierunki i... LAMPKA WEWNĘTRZNA Z PRZODU... Natomiast zamki w ogóle nie reagują.
3. dmuchawa - po prostu przestała działać. Dzis trochę podłubałem z tą dmuchawą i tak... nie ma prądu na dmuchawie, nie ma na oporniku przy dmuchawie. Prąd jest podawany jakoś z pokrętła dmuchawy na przekaźnik, bo przekaźnik "cyka."

Czy możecie mnie może jakoś nakierować na cokolwiek, żebym mógł rozwiązać te problemy?

PS. Ewentualnie czy możecie polecić jakiś znający się na mitsubishi warsztat w Łodzi?

pozdrawiam i dziękuję za pomoc
przempu
 
 
Zuzia 
Forumowicz

Auto: L200 2008 Pajero Sport 2013
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 279
Skąd: Piła
Wysłany: 11-08-2017, 09:08   

Witaj kolego na twoje pytania najlepiej odpowie tobie autor tej rzeźby, niestety tak to jest ze swapami. Na odległość ciężko będzie odpowiedzieć jak spięta jest elektryka ,sprawdź kompa sterującego silnikiem ,może geniusz zostawił gniazdo do diagnostyki. Sam pomysł swapu jest niezły tylko jak zwykle wykonanie poprawnego złączenia instalacji do doopy. Poszukaj kompa od silnika zapewne zalała go woda,ew wiązka główna dostała wilgoci.
_________________
pozdrawiam Paweł
 
 
przempu 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2017
Posty: 2
Skąd: internet
Wysłany: 11-08-2017, 11:03   

Hej Kolego,

No właśnie mam takie samo zdanie co do SWAPów, ale się skusiłem...
W każdym razie jest jak jest więc muszę to jakoś ogarnąć.

całą wiązkę od silnika przejrzałem i mam wyciągniętą do środka (okolice pedałów). Sucha - woda była zdecydowanie za nisko żeby zalać kompa i wiązkę.. a w silniku też nie bardzo, bo wychodzi od góry i nie ma szans żeby tam była zalana.

z tego co się zorientowałem, to są 2 wiązki oczywiscie nowa od silnika oraz stara od reszty elektryki

a czy jakieś sugestie gdzie szukać ewentualnego "zatopionego" kabelka szukać w sprawie dmuchawy (ECU wewnątrz też suche) i centralnego zamka? Mam serwisówkę do Pajero 3, ale czy jest tam jakiś moduł od centralnego zamka?

dzieki za wszelkie sugestie
 
 
jepm 
Forumowicz
jepm

Auto: Pajero IV 3.2 DID 2007
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 30 Paź 2014
Posty: 318
Skąd: Warszzwa
Wysłany: 11-08-2017, 14:23   

A to to od BMW to benzyna ?

Zapytaj goscia czy nie dołożyl jakiegoś alarmu/odciecia zapłonu - bo kłopoty równoczesnie z centralnym i odpaleniem wskazywałby na zalana centralkę alarmu lub czujnika.

Wnioskuje to po tym że masz dwie wiazki - oryginalną oraz tą do nowego silnika - mało prawdopodobne aby obie padły (chba ze problem jest z masą), ale robiac swapa prawdopodobnie nie mogli wykorzystac modułów Pajero ze wzgledu na problem z brakiem (jak zakładam) oryginalnego ECU a tym samym i np. immobilizera I podokładali coś dodatkowo.
 
 
yadoo 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero 3.2 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2017
Posty: 1
Skąd: żary
Wysłany: 11-08-2017, 14:40   Re: Kilka tematów - odpalanie, centralny zamek i dmuchawa

Witam!Jestem posiadacze miśka 3.2 did z 2000 roku.Wczoraj o mało nie dstałem zawału serca.Odpaliłem go a on nagle dostał obrotów i wywalił taki dym z rury że nic nie było widać.zgasiłem go i ponownie odpaliłem ale już tak nie kopcił,ale po dodaniu wicej gazu gasł.Zostawiłem go na noc i dzisiaj rano normalnie odpalił na dotyk jakby nic się nie stało,fakt że trochę dymi jak to disel,pompa była regenerowana 2lata temu.mechanik po podłączeniu do komputera stwierdził że paliwo ma 140stopni,cos nie tak z komputerem.Auto pali na dotyk.Co to mogło być?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.