| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| [Cari 1.6] Siłownik centralnego zamka |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | Don Vito   Nowy Forumowicz
 
  
 Auto: Mitsubishi Carisma 1.6 GL
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 13 Lip 2017
 Posty: 6
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14-08-2017, 22:05   [Cari 1.6] Siłownik centralnego zamka |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam mam pytanie  otóż postanowiłem wymienić sobie lusteeka na elektryczne. Kupiłem wiązki , lusterka, przełącznik.  Z prawej strony montaż przebiegł bezproblemowo typowe plug & play. Natomiast z lewej strony powstał mi taki mały problem. Otóż okazało się że kostka od centralnego zamka ta ze starej wiązki ma 4 przewody ( wiązka z samym centralnym zamkiem) natomiast ta nowa ma w tej kostce tylko dwa przewody i dodatkową kostkę z jeszcze trzema. Przy porównaniu na głównej kostce wyszło mi że jednego przewodu brakuje. I teraz nasówa się pytanie czy było kilka typów siłowników do centralnego zamka w lewych dzwiach czy mam jakąś rzeźbę porobioną. Oraz czy ingerencja w kostkę i dorzucenie defacto starej wiązki do nowej jest skomplikowane (przebiegało by to w ten sposób że  ze starej wydłubał bym piny i wsadził do nowej ewentualnke zastępując już istniejące. Za wszystkie odpowiedzi dziękuję. |  
				| Ostatnio zmieniony przez Don Vito 15-08-2017, 18:19, w całości zmieniany 2 razy |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | plecho1   Mitsumaniak
 
 Auto: NX300h
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 583 razy
 Dołączył: 02 Sty 2010
 Posty: 10313
 Skąd: Świdnik
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14-08-2017, 22:37 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dokładnie nie znam tematu ale postaram się  ogólnie opisać o co chodzi. Dwa przewody dochodzące do siłownika to zasilanie, zmiana ich polaryzacji powoduje odwrotną pracę siłownika. Pozostałe przewody to sterowanie dla sterownika w razie zamykania i otwierania kluczem. Przy trzech przewodach sytuacja jest mi znana, jeden jest masą a dwa pozostałe to sterujące. Kiedy zamykasz kluczem to ta masa jest łączona z jednym ze sterujących a jak otwierasz to z drugim i dzięki temu sterownik centralnego wie czy ma zamknąć czy otworzyć resztę drzwi. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Don Vito   Nowy Forumowicz
 
  
 Auto: Mitsubishi Carisma 1.6 GL
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 13 Lip 2017
 Posty: 6
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-08-2017, 08:56 |   
 |  
               | 
 |  
               | no  co do kabli ro ogarnołem natomiast co do siłowników były dwa rodzaje? i czy opłaca mi się dłubać wiązkę czy łatwiej wymienić siłownik? |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |