Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.6] Siłownik centralnego zamka
Autor Wiadomość
Don Vito 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Carisma 1.6 GL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2017
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-08-2017, 23:05   [Cari 1.6] Siłownik centralnego zamka

Witam mam pytanie otóż postanowiłem wymienić sobie lusteeka na elektryczne. Kupiłem wiązki , lusterka, przełącznik. Z prawej strony montaż przebiegł bezproblemowo typowe plug & play. Natomiast z lewej strony powstał mi taki mały problem. Otóż okazało się że kostka od centralnego zamka ta ze starej wiązki ma 4 przewody ( wiązka z samym centralnym zamkiem) natomiast ta nowa ma w tej kostce tylko dwa przewody i dodatkową kostkę z jeszcze trzema. Przy porównaniu na głównej kostce wyszło mi że jednego przewodu brakuje. I teraz nasówa się pytanie czy było kilka typów siłowników do centralnego zamka w lewych dzwiach czy mam jakąś rzeźbę porobioną. Oraz czy ingerencja w kostkę i dorzucenie defacto starej wiązki do nowej jest skomplikowane (przebiegało by to w ten sposób że ze starej wydłubał bym piny i wsadził do nowej ewentualnke zastępując już istniejące. Za wszystkie odpowiedzi dziękuję.
Ostatnio zmieniony przez Don Vito 15-08-2017, 19:19, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 14-08-2017, 23:37   

Dokładnie nie znam tematu ale postaram się ogólnie opisać o co chodzi. Dwa przewody dochodzące do siłownika to zasilanie, zmiana ich polaryzacji powoduje odwrotną pracę siłownika. Pozostałe przewody to sterowanie dla sterownika w razie zamykania i otwierania kluczem. Przy trzech przewodach sytuacja jest mi znana, jeden jest masą a dwa pozostałe to sterujące. Kiedy zamykasz kluczem to ta masa jest łączona z jednym ze sterujących a jak otwierasz to z drugim i dzięki temu sterownik centralnego wie czy ma zamknąć czy otworzyć resztę drzwi.
 
 
Don Vito 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Carisma 1.6 GL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2017
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-08-2017, 09:56   

no co do kabli ro ogarnołem natomiast co do siłowników były dwa rodzaje? i czy opłaca mi się dłubać wiązkę czy łatwiej wymienić siłownik?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.