 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
| Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
|
[Cari 1.6] Siłownik centralnego zamka |
| Autor |
Wiadomość |
Don Vito
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.6 GL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2017 Posty: 6 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-08-2017, 22:05 [Cari 1.6] Siłownik centralnego zamka
|
|
|
| Witam mam pytanie otóż postanowiłem wymienić sobie lusteeka na elektryczne. Kupiłem wiązki , lusterka, przełącznik. Z prawej strony montaż przebiegł bezproblemowo typowe plug & play. Natomiast z lewej strony powstał mi taki mały problem. Otóż okazało się że kostka od centralnego zamka ta ze starej wiązki ma 4 przewody ( wiązka z samym centralnym zamkiem) natomiast ta nowa ma w tej kostce tylko dwa przewody i dodatkową kostkę z jeszcze trzema. Przy porównaniu na głównej kostce wyszło mi że jednego przewodu brakuje. I teraz nasówa się pytanie czy było kilka typów siłowników do centralnego zamka w lewych dzwiach czy mam jakąś rzeźbę porobioną. Oraz czy ingerencja w kostkę i dorzucenie defacto starej wiązki do nowej jest skomplikowane (przebiegało by to w ten sposób że ze starej wydłubał bym piny i wsadził do nowej ewentualnke zastępując już istniejące. Za wszystkie odpowiedzi dziękuję. |
| Ostatnio zmieniony przez Don Vito 15-08-2017, 18:19, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: NX300h
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 14-08-2017, 22:37
|
|
|
| Dokładnie nie znam tematu ale postaram się ogólnie opisać o co chodzi. Dwa przewody dochodzące do siłownika to zasilanie, zmiana ich polaryzacji powoduje odwrotną pracę siłownika. Pozostałe przewody to sterowanie dla sterownika w razie zamykania i otwierania kluczem. Przy trzech przewodach sytuacja jest mi znana, jeden jest masą a dwa pozostałe to sterujące. Kiedy zamykasz kluczem to ta masa jest łączona z jednym ze sterujących a jak otwierasz to z drugim i dzięki temu sterownik centralnego wie czy ma zamknąć czy otworzyć resztę drzwi. |
|
|
|
 |
Don Vito
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.6 GL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2017 Posty: 6 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-08-2017, 08:56
|
|
|
| no co do kabli ro ogarnołem natomiast co do siłowników były dwa rodzaje? i czy opłaca mi się dłubać wiązkę czy łatwiej wymienić siłownik? |
|
|
|
 |
|
|
|