| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| Cari wchodzi na 3 tys. obr. i nie chce jechać |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | Szogun97   Nowy Forumowicz
 Szogun97
 
 Auto: Carisma 1,8 GDI
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 12 Kwi 2017
 Posty: 7
 Skąd: Gierałcice
 
 | 
            
               |    Wysłany: 31-07-2017, 19:36   Cari wchodzi na 3 tys. obr. i nie chce jechać |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam, mam problem z moją Cari, gdy odpalam samochód po chwili silnik wchodzi na 3 tys. obrotów i nie chce jechać, dławi się oraz miga kontrolka check engine, próbowałem ze znajomym mechanikiem ją zdiagnozować lecz nie można się z nią połączyć, użyliśmy już 3 urządzeń z wyższej półki i nic, podejrzewamy że to wina cewek lub świec, po prostu nie pali na jeden gar i włącza sie tryb awaryjny, ale możemy się mylić, jeżeli ktoś miał podobny problem to proszę o pomoc lub nakierowanie na podobne tematy na forum, Dziękuję i Pozdrawiam |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | apg2312   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 90 razy
 Dołączył: 28 Maj 2014
 Posty: 2310
 Skąd: Chorzów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31-07-2017, 20:14 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jaki rocznik ? |  
				| _________________ Adam
 .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
 Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...
 
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Szogun97   Nowy Forumowicz
 Szogun97
 
 Auto: Carisma 1,8 GDI
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 12 Kwi 2017
 Posty: 7
 Skąd: Gierałcice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31-07-2017, 20:27 |   
 |  
               | 
 |  
               | 2001, 90kw, po lifcie |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | plecho1   Mitsumaniak
 
 Auto: NX300h
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 583 razy
 Dołączył: 02 Sty 2010
 Posty: 10313
 Skąd: Świdnik
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31-07-2017, 21:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | Z takim rocznikiem każdy Elm327 powinien się połączyć. A może masz jednak auto z 2000r? W tych starszych błędy da się wyrównać poprzez zwarcie pinów 1 z 4 w złączu OBD. Jeśli masz czerwone znaczki na masce i na klapie bagażnika i jeśli w złączu OBD masz pin 1 to próbuj tej metody, tu masz to dokładnie opisane http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981 Twoje problemy mogą być związane z przepustnicą ale podstawa to sprawdzenie błędów silnika.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Szogun97   Nowy Forumowicz
 Szogun97
 
 Auto: Carisma 1,8 GDI
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 12 Kwi 2017
 Posty: 7
 Skąd: Gierałcice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23-08-2017, 17:28 |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam, Cari odpuściła dopiero przy orginalnym skanie w serwisie, przyczyną tych objawów jest zatarty silniczek krokowy w przepustnicy. Dziękuję za wszelkie odpowiedzi   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |