[II 2.0 DID] BSY (BKD) - gruszka turbiny |
Autor |
Wiadomość |
mkrawcz1
Mitsumaniak 01975/KMM

Auto: CY3A/CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Sie 2009 Posty: 257 Skąd: Wa-wa Wilanów
|
Wysłany: 22-08-2017, 11:08 [II 2.0 DID] BSY (BKD) - gruszka turbiny
|
|
|
Czy wiecie, jaki P/N ma "nasza" gruszka? U mnie pada (zacina się), co skutkuje przeładowaniem i wejściem w tryb awaryjny. Próbuję coś podpasować z VW, ale nie chcę robić po omacku... |
_________________ Mitsubishi Outlander II INSTYLE 2.0 DiD 4x4 (2016-)
Mitsubishi Lancer INTENSE sedan 1,8 MIVEC (2009-) |
|
|
|
 |
gifek
Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2017 Posty: 74 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-08-2017, 12:59
|
|
|
odezwij się do mnie na priv - wyślij numer - to powiem Ci jak to naprawić (bez wyciągania turbo)
[ Dodano: 29-08-2017, 13:12 ]
z tego co wiem to turbo w BSY ma oznaczenia MGR 03G 253 014J |
|
|
|
 |
mkrawcz1
Mitsumaniak 01975/KMM

Auto: CY3A/CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Sie 2009 Posty: 257 Skąd: Wa-wa Wilanów
|
Wysłany: 29-08-2017, 13:59
|
|
|
Kupiłem http://allegro.pl/zawor-t...6676762095.html
W weekend włażę pod samochód, mam nadzieję, że wymienię bez konieczności demontażu turbiny |
_________________ Mitsubishi Outlander II INSTYLE 2.0 DiD 4x4 (2016-)
Mitsubishi Lancer INTENSE sedan 1,8 MIVEC (2009-) |
|
|
|
 |
gifek
Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2017 Posty: 74 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-08-2017, 14:13
|
|
|
ale poczekaj - a skąd pomysł, że to gruszka? sprawdzałeś czy luźno pracują kierowniczki? w 90% przypadków to kierowniczki się zacierają a nie sama gruszka.
Przerabiałem temat ostatnio... |
|
|
|
 |
mkrawcz1
Mitsumaniak 01975/KMM

Auto: CY3A/CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Sie 2009 Posty: 257 Skąd: Wa-wa Wilanów
|
Wysłany: 29-08-2017, 14:19
|
|
|
Przy okazji wymiany sprzęgła/dwumasy mechanik sprawdzał, kierowniczki chodzą luźno, gruszka się przycina. Rozruszał i nalał WD40, ale nie dawał dużych nadziei. Zrobione 1000 km potwierdziło obawy, dlatego gruszka leży i czeka. Jak nie pomoże - drążę dalej (przewody podciśnienia, zawór, elektryka, kierownica). |
_________________ Mitsubishi Outlander II INSTYLE 2.0 DiD 4x4 (2016-)
Mitsubishi Lancer INTENSE sedan 1,8 MIVEC (2009-) |
|
|
|
 |
gifek
Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2017 Posty: 74 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-08-2017, 14:24
|
|
|
ok, najważniejsze, że kierowniczki luźno pracują - jak będziesz miał auto na kanale to sprawdź organoleptycznie - luz powinien być taki, że same opadają pod wpływem własnego ciężaru - zakres pracy około 12 mm. u mnie było około 8 i był dramat.
nalał wd 40 do gruszki? czy on wie jak działa gruszka? tam nie ma czego rozruszać - tam jest gumowa membrana.
Sprawdzałeś jakieś ciśnienie ładuje turbo? standardowo w tryb awaryjny przechodzi przy ciśnieniu 2,4 |
|
|
|
 |
mkrawcz1
Mitsumaniak 01975/KMM

Auto: CY3A/CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Sie 2009 Posty: 257 Skąd: Wa-wa Wilanów
|
Wysłany: 29-08-2017, 14:30
|
|
|
Wlał z tyłu, do części otwartej
Pokazywał mi wykres ciśnienia ładowania, tam chyba chodzi nie tylko o ciśnienia, ale i o czas "przeładowania", u mnie czasem nie obniża i dlatego wchodzi w P0234. |
_________________ Mitsubishi Outlander II INSTYLE 2.0 DiD 4x4 (2016-)
Mitsubishi Lancer INTENSE sedan 1,8 MIVEC (2009-) |
|
|
|
 |
gifek
Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2017 Posty: 74 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-08-2017, 14:54
|
|
|
hahahah ciekawe
równie dobrze mógł pogłaskać go po lusterku - efekt będzie taki sam:)
z tego co piszesz to wszystko wskazuje na kierowniczki będziesz to robił sam czy jedziesz do warsztatu? |
|
|
|
 |
mkrawcz1
Mitsumaniak 01975/KMM

Auto: CY3A/CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Sie 2009 Posty: 257 Skąd: Wa-wa Wilanów
|
Wysłany: 29-08-2017, 15:24
|
|
|
Najpierw sam, potem się zobaczy |
_________________ Mitsubishi Outlander II INSTYLE 2.0 DiD 4x4 (2016-)
Mitsubishi Lancer INTENSE sedan 1,8 MIVEC (2009-) |
|
|
|
 |
gifek
Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2017 Posty: 74 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-08-2017, 15:39
|
|
|
powodzenia - jak będziesz miał problem to pisz.
w razie czego służę radą bo udało mi się oczyścić zmienną geometrię łopatek bez wyciągania/ rozbierania turbo |
|
|
|
 |
mkrawcz1
Mitsumaniak 01975/KMM

Auto: CY3A/CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Sie 2009 Posty: 257 Skąd: Wa-wa Wilanów
|
Wysłany: 29-08-2017, 16:43
|
|
|
Spray od strony wylotu? |
_________________ Mitsubishi Outlander II INSTYLE 2.0 DiD 4x4 (2016-)
Mitsubishi Lancer INTENSE sedan 1,8 MIVEC (2009-) |
|
|
|
 |
gifek
Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2017 Posty: 74 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-08-2017, 16:52
|
|
|
nie spray tylko nafta + taka końcówka od preparatu do odgrzybiania klimy (zakończona takimi otworami w gwiazdkę) + strzykawka.
Od strony ciepłej (tak jak napisałeś od wylotu), już za wirnikiem wstrzykujesz partie po 10ml i ruszasz do skutku kierowniczką. U mnie tych etapów było 4 + 1 dla świętego spokoju problem rozwiązany w 100% |
|
|
|
 |
mkrawcz1
Mitsumaniak 01975/KMM

Auto: CY3A/CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Sie 2009 Posty: 257 Skąd: Wa-wa Wilanów
|
Wysłany: 29-08-2017, 16:55
|
|
|
Zobaczymy |
_________________ Mitsubishi Outlander II INSTYLE 2.0 DiD 4x4 (2016-)
Mitsubishi Lancer INTENSE sedan 1,8 MIVEC (2009-) |
|
|
|
 |
|