 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
pompa paliwa, pytania, problem... |
Autor |
Wiadomość |
wolfcsss
Nowy Forumowicz
Auto: Misiek pajero II - 2,8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2016 Posty: 5 Skąd: Kierzkowo
|
Wysłany: 18-08-2017, 10:53 pompa paliwa, pytania, problem...
|
|
|
Pajero jest moim drugim (po jeepie cherokim) samochodem 4x4, i pierwszym ropniakiem...
jeżdżę nim 1,5 roku, prawie bezawaryjnie (drobne tj. krzyżaki, łożyska), teraz pojawił się problem/zagadka z układem paliwowym. Najpierw samochód czasami tracił moc, czasami ciężko zapalał, po zapaleniu obroty spadały poniżej ustawionych, przykopcił, zgasł... Pierwsza zagadka pojawiła się przy wymianie filtra paliwa (myślałem że jest zasyfiony), coś co wziąłem z pompę paliwa wkręconą w filtr paliwa (dziś wiem, iż to czujnik wody w filtrze), miało to urwane przewody, ale poniżej znalazłem uniwersalną pompę paliwa (elektryczną) "wciętą" w przewód dolotowy, tu znalazłem problem - pompa raz działała, raz nie, wymieniłem na nową taką samą - problem znikł.. Nadmienię, że bez tej pompy silnik pajero nie "działa"..
Pytania, czy ktoś spotkał się z takim patentem? Czy skoro wszystko działa, warto wracać do stanu pierwotnego? Co z tym czujnikiem wody w filtrze (po co on, jak sygnalizuje obecność wody?) Nadmienię, iż zrobiłem przez 1,5 roku ok 75 tyś. km. |
|
|
|
 |
Michał_PIII
Mitsumaniak
Auto: 2 x Pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 10 Lut 2017 Posty: 192 Skąd: Wyszków Węgrowski / Warszawa
|
Wysłany: 18-08-2017, 22:43
|
|
|
nikt się nie udziela więc ja coś napiszę, nigdy z takim patentem się nie spotkałem, coś musi być z pompą paliwa skoro nie zasysa sama paliwa tylko potrzebna jest elektryczna. Szczerze to jak działa to zostaw bo wpędzisz się w koszty związane z wymianą pompy. Mam tylko pytanie czy próbowałeś odłączyć pompę elektryczną na chodzącym silniku.
Tak, czujnik pod filtrem paliwa, to czujnik obecności wody w filtrze. Jak w filtrze będzie się znajdować wodę wyświetli Ci ikonkę na zegarach o wodzie w filtrze. |
_________________ Michał Pajero4x4 |
|
|
|
 |
kubaeso
Forumowicz
Auto: pajero sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Kwi 2014 Posty: 144 Skąd: swiebodzin
|
Wysłany: 19-08-2017, 01:41
|
|
|
czujnik chyba dziala na zasadzie opornosci elektrycznej woda ma inna niz paliwo I jak sie znajdzie w filtrze to zaswieci sie kontrolka.nie jestem elektrykiem;) |
|
|
|
 |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 19-08-2017, 11:02
|
|
|
Ten czujnik, to przeważnie zwykły kontaktron włączany magnesem zabudowanym w pływaku z dobraną wypornością. |
_________________ Nie karmić trolli.
 |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 19-08-2017, 15:25
|
|
|
wolfcsss napisał/a: | ale poniżej znalazłem uniwersalną pompę paliwa (elektryczną) "wciętą" w przewód dolotowy, tu znalazłem problem - pompa raz działała, raz nie, wymieniłem na nową taką samą - problem znikł.. Nadmienię, że bez tej pompy silnik pajero nie "działa".. | Miałem taki patent zamontowany przez holendra Jak zlikwidowałem pompkę musiałem zmienić simering na pompie paliwowej ->> temat zapowietrzania się układu |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
|
|