[3.5 V6] Szarpanie na niskich obrotach na niskich biegach |
Autor |
Wiadomość |
karczu
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero II 3,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2015 Posty: 6 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: 06-12-2015, 18:20 [3.5 V6] Szarpanie na niskich obrotach na niskich biegach
|
|
|
Witam wszystkich forumowiczów.
Mam nieduży acz irytujący nieco problem ze swoim Pajero II V6 3.5, rocznik 96.
Na niższych biegach (1, 2) jak leciutko dodaje gazu lub jadąc powoli lekko z gazu spuszczam nogę, to odczuwam szarpnięcia, tak jakby paliwo na moment nie dochodziło, a po chwili poszła podwójna dawka - nie wiem czy dobrze to wyjaśniam. W każdym razie, na głównie niższych biegach przy lekkim gazie mi szarpie autem.
Z kolei jak depnę mocniej i mam wyższe obroty - wszystko hula idealnie. W ostatnim czasie praktycznie cały silnik miałem remontowany - w tym świece, gary (bo nierówno któryś chodził), wymienioną też mam na pewno pompę paliwa i parę innych rzeczy.
Ktoś wie gdzie mogę szukać przyczyny takiego zachowania silnika? |
|
|
|
 |
brzyydal
Forumowicz
Auto: pajero v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Lis 2015 Posty: 66 Skąd: krk
|
Wysłany: 07-12-2015, 00:56
|
|
|
Hej. Na poczatek zacznij od dzialan ktore nie generuja kosztow czyli wyczyszczenia przepustnicy, spawdzenia szczelnosci dolotu i podcisnien. Takie usterki sa czasami upierdliwe i trudne do wykrycia. |
|
|
|
 |
karczu
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero II 3,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2015 Posty: 6 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: 08-12-2015, 23:04
|
|
|
Dzięki, ktoś jeszcze jakieś propozycje? |
|
|
|
 |
maniek01_1971
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3500 V45
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 13 Skąd: Dzierżoniów
|
Wysłany: 14-02-2016, 12:33
|
|
|
U mnie przyczyną szarpania (objawy podobne do wypadania zapłonu) było uszkodzenie kolektora dolotowego (klapy wewnątrz kolektora kończyły żywot). Silnik "zjadł" mi 3 sztuki, fragmenty były porozrzucane po całym dolocie, łącznie z głowicą. Wypatroszenie kolektora zwróciło silnikowi wysoką kulturę pracy |
|
|
|
 |
karczu
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero II 3,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2015 Posty: 6 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: 14-02-2016, 14:15
|
|
|
U mnie przyczyną był jakiś moduł elektroniczny i brud w zbiorniku paliwa, który to zasyfił cały układ paliwowy |
|
|
|
 |
kromreislawomir
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 2. 2.8td, 3.0v6, 3.5v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Wrz 2017 Posty: 1 Skąd: Banbury UK
|
Wysłany: 05-09-2017, 19:33
|
|
|
Pytanie takie, czy po usunięciu klapek nie ma problemu z nadmiarem powietrza? Moje się rozszczelniły i zastanawiam się nad używką w dobrym stanie lub kastracją, bo reperaturek to chyba nie dostanę. |
|
|
|
 |
Hunter79
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero III 3,2 Did krótki
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2016 Posty: 29 Skąd: Dolnoślaskie
|
Wysłany: 18-09-2017, 23:44
|
|
|
kromreislawomir napisał/a: | Pytanie takie, czy po usunięciu klapek nie ma problemu z nadmiarem powietrza? Moje się rozszczelniły i zastanawiam się nad używką w dobrym stanie lub kastracją, bo reperaturek to chyba nie dostanę. | Mialem motor 3,5v6 pozbawilem go klap, otwory po oskach zaslepione w zakladzie tokarskim, wszystko bardzo dobrze dzialalo. |
|
|
|
 |
|