Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Panowie zagadka
Autor Wiadomość
przemek333 
Nowy Forumowicz
przemek333

Auto: Mitsubishi Pajero 3 3.2 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sie 2017
Posty: 30
Skąd: naklo nad notecia
Wysłany: 20-09-2017, 20:28   Panowie zagadka

Dzis caly dzien jazdy po miesciw wszystko ok .Po wyjechaniu po za miasto przy jezdzie 100km i dodaniu gazu zapala sie czek i traci troche na mocy puszczam gaz gasnie .Jade normalnie przyspieszam delikatnie jest ok . Teraz jak chce depnac to zaraz zapala sie i po puszczeniu gazu gasnie i tak w kolo. Moze ktos ma jakies sugestie??
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21010
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 20-09-2017, 20:32   

przemek333 napisał/a:
Moze ktos ma jakies sugestie??

Może warto zacząć od podpięcia kompa :wink: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
przemek333 
Nowy Forumowicz
przemek333

Auto: Mitsubishi Pajero 3 3.2 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sie 2017
Posty: 30
Skąd: naklo nad notecia
Wysłany: 20-09-2017, 20:43   

Bizi78 napisał/a:
przemek333 napisał/a:
Moze ktos ma jakies sugestie??

Może warto zacząć od podpięcia kompa :wink: .


Tak tylko jak czek sie nie pali to nic nie pokaze .Zapala sie tylko jak ostro przyspiesza
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 20-09-2017, 20:46   

Błędy zapisują się w pamięci sterownika silnika więc co się zarejestrowało to wyświetli komputer diagnostyczny.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21010
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 20-09-2017, 20:48   

Skoro zapala się check to powinien zostać zapisany w pamięci ECU.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
przemek333 
Nowy Forumowicz
przemek333

Auto: Mitsubishi Pajero 3 3.2 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sie 2017
Posty: 30
Skąd: naklo nad notecia
Wysłany: 20-09-2017, 20:49   

Bizi78 napisał/a:
Skoro zapala się check to powinien zostać zapisany w pamięci ECU.


ok jutro sprubuje
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 20-09-2017, 20:51   

Z którego roku jest to autko? Jak z 2004 lub młodsze to błędy można sprawdzić Elmem327 i aplikacją na telefonie.
 
 
Michał_PIII 
Mitsumaniak

Auto: 2 x Pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 10 Lut 2017
Posty: 192
Skąd: Wyszków Węgrowski / Warszawa
Wysłany: 20-09-2017, 21:27   

przeładowanie turbo, zobacz czy nie spadł abo się przetarł przewód idący z turbo do zaworu upustowego. Map sensor odczytuje przeładowanie i odcina na chwilę moc, odpuszczasz gaz ciśnienie doładowania spada i check gaśnie jak dodajesz gazu ciśnienie wzrasta zawór nie upuszcza i map sensor odczytuje przeładowanie.

to tak na 90% :) jak coś to daj znać zrobię Ci zdjęcie o który przewód chodzi
_________________
Michał Pajero4x4
 
 
przemek333 
Nowy Forumowicz
przemek333

Auto: Mitsubishi Pajero 3 3.2 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sie 2017
Posty: 30
Skąd: naklo nad notecia
Wysłany: 20-09-2017, 21:44   

plecho1 napisał/a:
Z którego roku jest to autko? Jak z 2004 lub młodsze to b

łędy można sprawdzić Elmem327 i aplikacją na telefonie.


2001

[ Dodano: 20-09-2017, 21:46 ]
Michał_PIII napisał/a:
przeładowanie turbo, zobacz czy nie spadł abo się przetarł przewód idący z turbo do zaworu upustowego. Map sensor odczytuje przeładowanie i odcina na chwilę moc, odpuszczasz gaz ciśnienie doładowania spada i check gaśnie jak dodajesz gazu ciśnienie wzrasta zawór nie upuszcza i map sensor odczytuje przeładowanie.

to tak na 90% :) jak coś to daj znać zrobię Ci zdjęcie o który przewód chodzi


jak pokazal bys na zdjeciu bylo by super

[ Dodano: 20-09-2017, 22:07 ]
https://nowy.tlen.pl/api/v1/imgconv/4a5c690eb46d3f1ad3c1c1b9/1.2/XxY/
 
 
Michał_PIII 
Mitsumaniak

Auto: 2 x Pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 10 Lut 2017
Posty: 192
Skąd: Wyszków Węgrowski / Warszawa
Wysłany: 20-09-2017, 22:23   

patrząc od góry, to ten czarny. znajduje się przy wlocie do turbosprężarki

_________________
Michał Pajero4x4
 
 
przemek333 
Nowy Forumowicz
przemek333

Auto: Mitsubishi Pajero 3 3.2 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sie 2017
Posty: 30
Skąd: naklo nad notecia
Wysłany: 20-09-2017, 22:31   

jest na swoim miejscu chociaz widac ze jest stary taki w oplocie jutro z rana go wymienie a moze byc inna przyczyna ?
 
 
Michał_PIII 
Mitsumaniak

Auto: 2 x Pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 10 Lut 2017
Posty: 192
Skąd: Wyszków Węgrowski / Warszawa
Wysłany: 20-09-2017, 22:46   

sprawdzałeś że założony tu gdzie widać na turbo i na zaworze upustowym? To najczęstszy powód. Najprościej zdiagnozuj sprawdzając błędy na tzw. zworkę.

Przyczyn może być parę ale nie chce snuć jakiś teorii spiskowych.
_________________
Michał Pajero4x4
 
 
przemek333 
Nowy Forumowicz
przemek333

Auto: Mitsubishi Pajero 3 3.2 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sie 2017
Posty: 30
Skąd: naklo nad notecia
Wysłany: 20-09-2017, 23:32   

Michał_PIII napisał/a:
sprawdzałeś że założony tu gdzie widać na turbo i na zaworze upustowym? To najczęstszy powód. Najprościej zdiagnozuj sprawdzając błędy na tzw. zworkę.

Przyczyn może być parę ale nie chce snuć jakiś teorii spiskowych.

sprawdzalem ale rano jutro powalcze i dam znac
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 21-09-2017, 08:21   

Przeczyść wężyk i króciec od czujnika doładowania do kolektora ssącego. Wchodzi w taki grzybek.
Podmień czujnik doładowania.
Sprawdź czy cięgno na turbinie nie przycina się.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Michał_PIII 
Mitsumaniak

Auto: 2 x Pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 10 Lut 2017
Posty: 192
Skąd: Wyszków Węgrowski / Warszawa
Wysłany: 21-09-2017, 20:12   

i jak znalazłeś coś?
_________________
Michał Pajero4x4
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.