Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Outlander 2.2 did 103 Kw - czujnik poziomu oleju ?
Autor Wiadomość
ronaldo 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander
Kraj/Country: UK
Dołączył: 26 Maj 2017
Posty: 7
Skąd: uk
Wysłany: 23-09-2017, 19:03   Outlander 2.2 did 103 Kw - czujnik poziomu oleju ?

Witam serdecznie,
Szukam po internecie i próbuję zlokalizować położenie czujnika poziomu oleju w moim miśku.
Niestety nie mogę się z tym uporać, ani jego umiejscowieniem ani ze znalezieniem tej częći/ jej numeru.

Bardzo proszę o pomoc w tym temacie.

Pozdrawiam
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21010
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 23-09-2017, 19:35   

Bo takiego czujnika w OII nie ma.
Jest tylko od ciśnienia oleju.
Ilość oleju należy sprawdzać bagnetem, tak przewiduje instrukcja.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
ronaldo 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander
Kraj/Country: UK
Dołączył: 26 Maj 2017
Posty: 7
Skąd: uk
Wysłany: 23-09-2017, 20:49   

Dziękuję za info,
Tak coś właśnie mi nie pasowało kiedy nie mogłem znaleść go w katalogu https://partsouq.com, zazwyczaj były tam wszystkie części. W takim razie który czujnik jest odpowiedzialny za pomiar wysokości oleju ?

W moim outku od jakiegoś czasu wyświetlane jest info cheeck oil level, na żółto. Olej wymieniony serwis skasowany a info było dalej, Więc zajrzałem dziś do elektryka gzie dostałem odpowiedź że sensor ma błąd.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21010
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 23-09-2017, 21:59   

Przejrzałem co nieco i w modelu CW7W 2.2diesel chyba jest w misce.
Na schemacie nr. 01505P.

_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
ronaldo 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander
Kraj/Country: UK
Dołączył: 26 Maj 2017
Posty: 7
Skąd: uk
Wysłany: 23-09-2017, 22:30   

Zaczynam się gubić, myślałem że to model CW1W.
Któy model wybrałeś w tym nowym katalogu partsouq ? Bo chciałym znaleść jeszcze numer handlowy tej części 01505P. Myślę że ostatecznie podjadę jeszcze do servisu w przyszłym tygodniu. Tyle że to serwis w UK więc czasami tam tempoty są :)
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21010
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 23-09-2017, 23:02   

ronaldo napisał/a:
Zaczynam się gubić, myślałem że to model CW1W.

W CW1W jest chyba tylko czujnik ciśnienia oleju.
Oznaczenie swojego modelu masz w numerze vin.
Cytat:
Bo chciałym znaleść jeszcze numer handlowy tej części 01505P.

MN982168
Tutaj masz inny katalog gdzie możesz po vinie sprawdzić.
http://mitsubishi-motors.kiev.ua/
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
ronaldo 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander
Kraj/Country: UK
Dołączył: 26 Maj 2017
Posty: 7
Skąd: uk
Wysłany: 23-09-2017, 23:17   

Tu jednak patrząc po vinie nie będzie chyba tego czujnika .
Mój vin to JMAXJCW1WBF004598.
Siedzi mi jeszcze w głowie kilka podobnych tamatów z forum .
Pozwolę sobie skopiować i wstawić kilka poniżej :
---------------------------------------------------------------------------------
W moim Asx 1.8 diesel "nowy" pracownik serwisu przy wymianie oleju nie ustawil prawidlowo lub nie ustawil wogole interwalow wypalania filtra dpf, co zaoowocowalo zapaleniem kontrolki check oil level po przejechaniu niecalych 300km, oczywiscie poziom oleju powyzej drugiej kropki a X, przy czym check lvl oznacza zbyt niski poziom oleju.

Auto z 2010r dostalo takze nowe oprogramowanie (nie mam numeru przed soba lecz chodzilo o zmniejszenie sie gromadzenia nagarow), ktore zwiekszylo czestotliwosc wypalania co moglo spowodowac taka sytuacje.System ten kontroluje stopien rozcienczenia paliwa i oblicza te interwaly m in. na podstawie ilosci wypalan filtra, liczbie przejechanych km i wielu innych zmiennych.

ASO powinno to wiedzieć, przy wymianie oleju w japońskich dieslach są do ustawienia 2 parametry, w dwóch różnych rejonach elektroniki..... i tak się dziwnie składa, że nie trzeba z tym jechać do ASO, mimo, że MUT III jest niezbędny do tej operacji.

W dieslach 4N1x, 4M41 i 4D56 z DPF należy na każdym przeglądzie kasować dane o rozcieńczeniu oleju silnikowego. Kontrolka CHECK OIL LEVEL oznacza że do miski trafiło zbyt dużo ropy podczas regeneracji DPF
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ja nic takiego nigdy nie robiłem, mam auto ok 3 lat i ze 4 -5 zmian oleju za sobą. Warsztat tylko zmieniał olej i ewentualnie ustawiał servis tylko na liczniku. Tyle że elektryk wyraźnie mi dzisiaj powiedział że to sensor a facet wydawał się konkretny i komputer miał też servisowy nie ob2.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21010
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 24-09-2017, 07:57   

Chyba najlepiej podjechać z tym do ASO i dopytać :? .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
ronaldo 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander
Kraj/Country: UK
Dołączył: 26 Maj 2017
Posty: 7
Skąd: uk
Wysłany: 24-09-2017, 16:46   

Trzeba będzie :(
Poprzedni problem już rozwiązałem, był błąd "niskie zasilanie chłodzenia zaworu egr".
Taki błąd był z poziomu ob2, po podpięciu pod mut chyba ( jakiś profesjonalny sprzęt facet miał) wyszło że to zaworek podciśnienia ten od przepustnicy egr. To już ostatnie naprawy w moim miśku, służył 3 lata prawie dobrze. Nie wliczam dwumasy,sprzęgła i balancer shaft ale najechane miałem ok 70 k mil, łącznie 150 k. Myślałem nad zmianą na outka plug-in nawet oglądałem jakieś ale padło na volvo xc 60 2l D4 z 2014 roku.
I muszę powiedzieć że misiek był wygodny ale to volvo jest bez porównania wygodniejsze nawet przy najmniejszych szczegółach.
Pozdrawiam

[ Dodano: 25-09-2017, 21:58 ]
Więc sprawa jasna, sensora poziomu oleju w outlanderze 2.2 did 2010r/103kw CW1W nie ma.
Trzeba robić serwis za każdą zmianą oleju ingerując w komputer, innaczej mogą się pojawić problemy z wyświetlaniem komunikatu check oil level. Koszt w aso w UK to 80 F.

Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.