Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Niskie obroty przy rogrzanym silniku na biegu P i N?!
Autor Wiadomość
bartosz87 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero IV 3,5 5AT GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Gru 2017
Posty: 2
Skąd: Poznań
Wysłany: 29-12-2017, 09:47   Niskie obroty przy rogrzanym silniku na biegu P i N?!

Cześć,
od miesiąca jestem posiadaczem nowego pajero 4, 3,5L 5AT.
Ostatnio zauważyłem że przy rozgrzanym silniku w położeniu P i N silnik schodzi na niskie obroty i samochód zaczyna się trząść, po chwili obroty wracają na normalne ale po chwili sytuacja znowu się powtarza. Żadna kontrolna się nie pali.
Jak włączę klime na wysokie obroty to auto nie schodzi na niższe obroty.
Zero problemów podczas jazdy, spalanie nie jest zwiększone (12,5L/100).
Jestem już umówiony na pierwszy serwis gwarancyjny (1000km).
Podczas rozmowy telefonicznej kierownik serwisu stwierdził że to prawdopodobnie wina złej jakości paliwa...

Czy ktoś ma jakieś pomysły lub doświadczenie z podobną usterką?

pozdrawiam

Bartosz
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21013
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 29-12-2017, 10:03   

Może nie pracuje na wszystkie cylindry, poprzez jakiś problem z układem zapłonowym: świece, kable, cewki itp :? .
Choć wtedy powinno wywalić błąd.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
bartosz87 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero IV 3,5 5AT GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Gru 2017
Posty: 2
Skąd: Poznań
Wysłany: 29-12-2017, 10:09   

Dzięki za odpowiedź.
Na zimnym silniku tego nie czuć, tylko na rozgrzanym, silnik też głośniej nie chodzi.
No właśnie boję się że na komputerze im nic nie wyjdzie, dlatego pytam o opinie i doświadczenia...
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 29-12-2017, 11:22   

Do sprawdzenia wyłącznik biegu jałowego w potencjometrze pedału gazu.
Możliwa też przyczyna czysto programowa; za niska nastawa obrotów biegu jałowego - wskazuje na to prawidłowe podbijanie obrotów na zimnym, na drivie i włączonej klimie.
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
piotr277 
Forumowicz


Auto: Pajero III V75 6G74
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 172
Skąd: Warszawa-Ursynów
Wysłany: 08-01-2018, 22:25   

Może też być zabrudzona przepustnica albo EGR.
_________________
PIII LWB (V75) 6G74
PII SWB (V23) 6G72
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.