 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Niskie obroty przy rogrzanym silniku na biegu P i N?! |
Autor |
Wiadomość |
bartosz87
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero IV 3,5 5AT GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Gru 2017 Posty: 2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 29-12-2017, 09:47 Niskie obroty przy rogrzanym silniku na biegu P i N?!
|
|
|
Cześć,
od miesiąca jestem posiadaczem nowego pajero 4, 3,5L 5AT.
Ostatnio zauważyłem że przy rozgrzanym silniku w położeniu P i N silnik schodzi na niskie obroty i samochód zaczyna się trząść, po chwili obroty wracają na normalne ale po chwili sytuacja znowu się powtarza. Żadna kontrolna się nie pali.
Jak włączę klime na wysokie obroty to auto nie schodzi na niższe obroty.
Zero problemów podczas jazdy, spalanie nie jest zwiększone (12,5L/100).
Jestem już umówiony na pierwszy serwis gwarancyjny (1000km).
Podczas rozmowy telefonicznej kierownik serwisu stwierdził że to prawdopodobnie wina złej jakości paliwa...
Czy ktoś ma jakieś pomysły lub doświadczenie z podobną usterką?
pozdrawiam
Bartosz |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21013 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 29-12-2017, 10:03
|
|
|
Może nie pracuje na wszystkie cylindry, poprzez jakiś problem z układem zapłonowym: świece, kable, cewki itp .
Choć wtedy powinno wywalić błąd. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
bartosz87
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero IV 3,5 5AT GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Gru 2017 Posty: 2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 29-12-2017, 10:09
|
|
|
Dzięki za odpowiedź.
Na zimnym silniku tego nie czuć, tylko na rozgrzanym, silnik też głośniej nie chodzi.
No właśnie boję się że na komputerze im nic nie wyjdzie, dlatego pytam o opinie i doświadczenia... |
|
|
|
 |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 29-12-2017, 11:22
|
|
|
Do sprawdzenia wyłącznik biegu jałowego w potencjometrze pedału gazu.
Możliwa też przyczyna czysto programowa; za niska nastawa obrotów biegu jałowego - wskazuje na to prawidłowe podbijanie obrotów na zimnym, na drivie i włączonej klimie. |
_________________ Nie karmić trolli.
 |
|
|
|
 |
piotr277
Forumowicz

Auto: Pajero III V75 6G74
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Lis 2011 Posty: 172 Skąd: Warszawa-Ursynów
|
Wysłany: 08-01-2018, 22:25
|
|
|
Może też być zabrudzona przepustnica albo EGR. |
_________________ PIII LWB (V75) 6G74
PII SWB (V23) 6G72
 |
|
|
|
 |
|
|