Różnica miedzy dyfrem E47D i E47C |
Autor |
Wiadomość |
kleryk-3kgt
Forumowicz

Auto: 3000GT VR-4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Paź 2011 Posty: 231 Skąd: Pyrzyce
|
Wysłany: 18-10-2017, 14:57 Różnica miedzy dyfrem E47D i E47C
|
|
|
Siemka.
Mam problem bo tylny dyfer strasznie huczy, oczywiście tylko jak naciskam gaz. Chce zmienić dyfer z E47D na E47C można tak bez żadnych konsekwencji? Będzie pasował PnP? |
|
|
|
 |
Michał_PIII
Mitsumaniak
Auto: 2 x Pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 10 Lut 2017 Posty: 192 Skąd: Wyszków Węgrowski / Warszawa
|
Wysłany: 18-10-2017, 19:45
|
|
|
Jeśli przełożenia są takie same to nie będzie żądnych konsekwencji, zmieniałem wiele mostów i patrzyłem tylko na przełożenia, dodatkowe oznaczenia mnie nie interesowały i oczywiście, bez zdziwienia, żadnych konsekwencji nie było |
_________________ Michał Pajero4x4 |
|
|
|
 |
kleryk-3kgt
Forumowicz

Auto: 3000GT VR-4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Paź 2011 Posty: 231 Skąd: Pyrzyce
|
Wysłany: 18-10-2017, 20:24
|
|
|
Mój ma 3.917 a tamten 4.100 |
|
|
|
 |
Michał_PIII
Mitsumaniak
Auto: 2 x Pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 10 Lut 2017 Posty: 192 Skąd: Wyszków Węgrowski / Warszawa
|
Wysłany: 18-10-2017, 23:14
|
|
|
Pasować jako pasować to będzie, ale będziesz miał różne przełożenia w przednim i tylnym moście. Więc zdecydowanie nie polecam robić coś takiego, będziesz mógł tak jeździć 2h ale na 4h będzie różnica w prędkości obu mostow, będzie blokowało napęd, reduktor a nawet skrzynie. Jak na 4h to jeszcze jakoś napęd się obroni, ponieważ jest mechanizm różnicowy pomiędzy przodem i tyłem ale na 4hlc to na 100 uszkodzisz układ napędowy.
Różnica w cenie zakupu tylnego mostu praktycznie znikoma 3.9 są nawet tańsze od 4.1. Zdecydowanie nie oszczędzaj kup most o takich samych przelozeniach, nie rób tandety. |
_________________ Michał Pajero4x4 |
|
|
|
 |
kleryk-3kgt
Forumowicz

Auto: 3000GT VR-4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Paź 2011 Posty: 231 Skąd: Pyrzyce
|
Wysłany: 18-10-2017, 23:21
|
|
|
Dobrze dobrze, tylko że właśnie szukam takiego mostu do siebie. Na allegro jest pare ale raz sprzedający to rasowy rozbieracz który sprzedaje jak leci i nie wie co, a drugi ma problem z wysyłką. Kfa pierdoły same a nie handlowcy :/
Plan jest zacny, kupić most sprawny i tanio, zamontować, polatać a stary most remontować w międzyczasie.
[ Dodano: 20-10-2017, 16:30 ]
Powiedz mi zacny człowieku Michał_PIII, Jaki olej wlać do dyfra i ile? |
|
|
|
 |
Michał_PIII
Mitsumaniak
Auto: 2 x Pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 10 Lut 2017 Posty: 192 Skąd: Wyszków Węgrowski / Warszawa
|
Wysłany: 20-10-2017, 20:08
|
|
|
Zacny człowieku kleryk-3kgt do tylnego mostu wchodzi ok. 1.6 litra
olej najlepiej jak fabryka przewiduje sae 90w lub 80w ale możesz wlać i 80w90, 75w90 nie zaszkodzi mu tylko GL 5
Łożyska do tylnego mostu są dość drogie. Dlatego rzadko się je remontuje, dużo taniej wychodzi kupić sprawny 2 most. A że ciężko się z handlarzami dogadać to nie musisz mi mówić Mosty 3.9 dostępne np. na all..gro, jak i większość części są z anglików. A jak wiadomo anglik nie lubi wymieniać olejów, ale do tej pory ( odpukać ) wszystkie jakie kupowałem były w bardzo dobrym stanie |
_________________ Michał Pajero4x4 |
|
|
|
 |
|