Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Czasowy brak mocy
Autor Wiadomość
mwitosz 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2017
Posty: 2
Skąd: jastrzebie
Wysłany: 10-09-2017, 09:34   Czasowy brak mocy

Witam Wszystkich

Mam Outlander 2010 r jezdze nim od nowości przebieg tylko 130 tys i mam ogromny problem

Od jakiegoś czau podczas jechania dodając gazu auto nie chcę ciągnąc(daje gaz a on niereaguje) na lekkim gazie jedzie (ale max predkosc 60-80km/h)ale jak mam kogoś wyprzedzić to nie mozna (jak by sie wlaczal jakis tryb awaryjny).Czasami jedzie dobrze a czasmi sie blokuje
Po wyłączeniu i odpaleniu auto znów jedzie dobrze
Byłem u kilku fachowców i po podpięciu pod komputer nic nie wychodzi żadnych błędów
Jeden wymienił przepustnice i dalej nic

Miał ktoś podobny problem ? Pomocy :)
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 10-09-2017, 14:56   

najpierw toopisz swoje auto moze
bo nie wiadomo jakmasz silnik a to wazne

cos jednak czuje ze zapieczona sprezarka jest
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
mwitosz 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2017
Posty: 2
Skąd: jastrzebie
Wysłany: 11-09-2017, 06:29   

silnik 2.0 DID
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 11-09-2017, 07:23   

raczej zawalona sadzą. Mały przebieg, dużo lat - prawdopodobnie auto jeżdżone głównie wokół komina i oszczędnie. Nie ma zmiłuj, żeby kierowniczki nie stanęły ;) Nawet nie miały szans się zapiec ;) A poważniej to na jedno wychodzi - stoją. poszukać gruszki sterującej turbiną, odłączyć i sprawdzić czy da się w ogóle ruszyć cięgnem idącym do turbiny. Może być jeszcze przerdzewiała membrana gruszki, ale raczej turbo. Może nie być błędów na kompie.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
ck4940 
Nowy Forumowicz
cez

Auto: Mitsubishi OutlanderII 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2017
Posty: 4
Skąd: łódzkie
Wysłany: 23-11-2017, 19:04   

Cześć
Kolego mwitosz czy udało ci się naprawić to uszkodzenie? Szkoda, że minęło dwa miesiące a ty nic nie napisałeś o wyniku naprawy.
Forum działa w dwie strony.
Niedawno kupiłem Out 2 w silniku 2l did i po jakimś czasie zorientowałem się, że traci moc po powyżej 3 tys. obrotów. Po ponownym uruchomieniu wszystko wraca do normy.
Kolego rezon, dzięki za to info, jak znajdę chwilkę to się temu przyjrzę. sprawdzę też egr.
 
 
msokol 
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 28 Kwi 2017
Posty: 273
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-11-2017, 22:28   

Rezon ma rację. Ostatnio na TVN Turbo w 101 napraw gość pokazywał taką właśnie awarię w Volvo C30 i były zawalone sadzą łopatki od turbo. Opisywał tą awarię właśnie tak, jak piszecie - po jakimś czasie brakuje mocy, a po wyłączeniu i włączeniu zapłonu wszystko wracało do normy.
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 26-11-2017, 14:35   

QwerX napisał/a:
Witam po zakupie auta outlander ii 2010r 2.2 156km w automacie chcę wymienić wszystkie oleje ale już sam nie wiem jakie kupić Jak by ktoś mógł mi wskazać gdzie pisze albo napisać jaki olej do silnika i ile jaki olej do skrzyni automat i ile i jaki olej do dyferencjałów i ile


masz kolego napisane co moze bys przyczyna

ja bym zaczal od sprawdzenia wezykow i wymienienia ich bo sa bardzo miernej jakosci i sie krusza po paru latach

jak zgasisz auto i wylaczysz stacyjke to sluchaj czy nie ma po kilku sekundach ''jak kto gdzies napislal na forum'' pierdziochow

jesli sa to znaczy ze wezyki sa szczelne
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
ck4940 
Nowy Forumowicz
cez

Auto: Mitsubishi OutlanderII 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2017
Posty: 4
Skąd: łódzkie
Wysłany: 26-11-2017, 21:45   

Dzięki kajos, msokol, rezon.
Niestety nie mam dostępu do kanału, a na dworze jest już zimno i ciemno, tak że muszę zlecić wymianę wężyków, gruszki i wyczyszczenie egr.
Możecie podać, które przewody będą do wymiany?
Czy macie namiary na zaufane warsztaty w Łodzi i okolice?
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 27-11-2017, 02:20   

aby sprawdzic wezyki to nie rezeba kanalu
wlasciwie to tylko 2 ida na tyl silnika ale po zdjeciu oslony gornej silnika wszystko ladnie widac
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
msokol 
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 28 Kwi 2017
Posty: 273
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-11-2017, 22:18   

ck4940, Pozwolisz, że podepnę się pod temat związany z wężykami.

W związku z tym, że moje auto ma 10 lat, nie mam obecnie z niczym problemów, bo trafiłem na naprawdę bardzo zadbany egzemplarz, to chciałbym powymieniać właśnie wężyki. Którym muszę się bardziej, lub mniej przyjrzeć oprócz tych, które wymienił kajos? Wiadomo, że guma parcieje z czasem i chciałbym mieć wszystko w najlepszym porządku.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 29-11-2017, 17:35   

jak nie masz problemów to nie wymieniaj. Nowe nie zawsze oznacza lepsze
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
ck4940 
Nowy Forumowicz
cez

Auto: Mitsubishi OutlanderII 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2017
Posty: 4
Skąd: łódzkie
  Wysłany: 01-12-2017, 22:10   

Usterka minęła a moc wróciła,
Autko potrzebowało dłuższej jazdy. Utrzymywałem 3000 obrotów przez 2x40 km na 4 biegu na autostradzie.
Tak jak wcześniej ktoś opisywał, że jeździło wokół komina.
Kolega mnie namawia na czyszczenie samych wtrysków, czy to coś polepszy?
 
 
m4rud3r 
Forumowicz


Auto: Outlander II 2.4 Mivec 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 444
Skąd: Suwałki
Wysłany: 01-12-2017, 22:22   

Najpierw sprawdź to co doradzono wcześniej (sterowanie geometrią turbiny i turbinę). Później bierz się za wtryski i pozostałe elementy.
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 02-12-2017, 11:32   

ck4940 napisał/a:
Usterka minęła a moc wróciła,
Autko potrzebowało dłuższej jazdy. Utrzymywałem 3000 obrotów przez 2x40 km na 4 biegu na autostradzie.
Tak jak wcześniej ktoś opisywał, że jeździło wokół komina.
Kolega mnie namawia na czyszczenie samych wtrysków, czy to coś polepszy?


nic nie daje jazda z stala predkoscia na duzych oprotach bo i tak sztanga wtedy stanie w miejscu
ostro tylko trzeba przyspieszac aby to maxymalnie otwieralo lopatki i zamykalo zeby je rozruszac
ja czyszcze calu uklad paliwowy dolewajac 1L oleju rosllinnego na zbirnik paliwa
a wiem ze to czysci bo kiedys w innych autach przejezdzalem tylko na takim oleju (mialem zrobionainstalacje) i wszystko bylo czysciutkie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.