Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z kompresją po wymienie uszczelki pod głowicą
Autor Wiadomość
cimoch 
Forumowicz

Auto: Outlander 3.0GT 2017
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 40
Skąd: Białystok
Wysłany: 28-04-2020, 20:48   Problem z kompresją po wymienie uszczelki pod głowicą

Cześć, mam problem z autem. Pacjent to Mitsubishi Outlander, silnik V6, 6B31. Auto było uszkodzone przodem, czyli chłodnice również. Po naprawie, uruchomieniu, okazało się, że dymi na biało, test czynnikiem wykrył CO2 w płynie. Być może przegrzany, może jakaś inna przyczyna. Zapadała decyzja, wymiana uszczelek pod głowicą. Oczywiście głowice splanowane (zebrane 0,25mm), sprawdzona szczelność (głowicy), nie wiem czy zakład obróbki sprawdził szczelność zaworów. Głowice dokręcone momentem i prawidłowym kątem. Po złożeniu auto pracuje, ale jakoś kulawo. Na 1 banku korekty długoterminowe 12,5% na wolnych, na 2 banku -5%. Szukałem nieszczelności, aż w końcu pomiar kompresji. I tak bank 1 okolice 14-15 na wszystkich 3 cylindrach, bank 2 - 7-8, czyli połowa. Auto nie dymi, spalin w płynie nie ma. Gdzie szukać przyczyny, pierścienie, jeszcze raz głowicę zrzucać.
Ostatnio zmieniony przez cimoch 29-04-2020, 15:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
KrzysiekC 
Forumowicz

Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Paź 2018
Posty: 75
Skąd: Gdynia
Wysłany: 29-04-2020, 09:12   

Witam.
Sprawdził bym czy jest prawidłowo rozrząd założony.
_________________
Krzysiek CarMitsu
 
 
 
cimoch 
Forumowicz

Auto: Outlander 3.0GT 2017
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 40
Skąd: Białystok
Wysłany: 29-04-2020, 14:56   

Niestety jest...... Zrobiłem jeszcze dzisiaj próbę olejową i ciśnienie na 3 podejrzanych cylindrach wzrosło po około 3-4 bar.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21019
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 29-04-2020, 15:22   

A może przy kolizji przeskoczył pasek i podgieło zawory, no ale to chyba przy robieniu głowicy powinien fachowiec sprawdzić.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
cimoch 
Forumowicz

Auto: Outlander 3.0GT 2017
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 40
Skąd: Białystok
Wysłany: 29-04-2020, 22:39   

Sam to robiłem, zgodnie ze sztuką. Także zawory są całe, ale wzrost ciśnienia po próbie olejowej wskazuje na problem z pierścieniami.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.