 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Problem z kompresją po wymienie uszczelki pod głowicą |
Autor |
Wiadomość |
cimoch
Forumowicz
Auto: Outlander 3.0GT 2017
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Lut 2011 Posty: 40 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 28-04-2020, 20:48 Problem z kompresją po wymienie uszczelki pod głowicą
|
|
|
Cześć, mam problem z autem. Pacjent to Mitsubishi Outlander, silnik V6, 6B31. Auto było uszkodzone przodem, czyli chłodnice również. Po naprawie, uruchomieniu, okazało się, że dymi na biało, test czynnikiem wykrył CO2 w płynie. Być może przegrzany, może jakaś inna przyczyna. Zapadała decyzja, wymiana uszczelek pod głowicą. Oczywiście głowice splanowane (zebrane 0,25mm), sprawdzona szczelność (głowicy), nie wiem czy zakład obróbki sprawdził szczelność zaworów. Głowice dokręcone momentem i prawidłowym kątem. Po złożeniu auto pracuje, ale jakoś kulawo. Na 1 banku korekty długoterminowe 12,5% na wolnych, na 2 banku -5%. Szukałem nieszczelności, aż w końcu pomiar kompresji. I tak bank 1 okolice 14-15 na wszystkich 3 cylindrach, bank 2 - 7-8, czyli połowa. Auto nie dymi, spalin w płynie nie ma. Gdzie szukać przyczyny, pierścienie, jeszcze raz głowicę zrzucać. |
Ostatnio zmieniony przez cimoch 29-04-2020, 15:00, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
KrzysiekC
Forumowicz
Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Paź 2018 Posty: 75 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 29-04-2020, 09:12
|
|
|
Witam.
Sprawdził bym czy jest prawidłowo rozrząd założony. |
_________________ Krzysiek CarMitsu |
|
|
|
 |
cimoch
Forumowicz
Auto: Outlander 3.0GT 2017
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Lut 2011 Posty: 40 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 29-04-2020, 14:56
|
|
|
Niestety jest...... Zrobiłem jeszcze dzisiaj próbę olejową i ciśnienie na 3 podejrzanych cylindrach wzrosło po około 3-4 bar. |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21019 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 29-04-2020, 15:22
|
|
|
A może przy kolizji przeskoczył pasek i podgieło zawory, no ale to chyba przy robieniu głowicy powinien fachowiec sprawdzić. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
cimoch
Forumowicz
Auto: Outlander 3.0GT 2017
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Lut 2011 Posty: 40 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 29-04-2020, 22:39
|
|
|
Sam to robiłem, zgodnie ze sztuką. Także zawory są całe, ale wzrost ciśnienia po próbie olejowej wskazuje na problem z pierścieniami. |
|
|
|
 |
|
|