Wypadanie zapłonu na jednym cylindrze |
Autor |
Wiadomość |
Konky
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sie 2015 Posty: 9 Skąd: Okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 03-12-2017, 00:35 Wypadanie zapłonu na jednym cylindrze
|
|
|
Witam
Przeczytałem nieco forum i nie znalzalem tematu ktoryby mi pomogł. Wypada mi zapłon na pierwszym rzedzie z prawej strony. Wymieniłem cewke, palec, kopułke, kable i świece. Przekładałem wtryskiwacze i swiece i nic nie pomogło i nie mam juz zadnego pomyslu. W kazdej kombinacji tamten cylinder nie chodzi jak trzeba. Dodam jeszcze ze nowa swieca ktorą tam włozyłem po 3 minutach pracy była cała czarna. Napiecie na wtyczce 2.4v - takie jak na reszcie.
? Kolega mnie juz przestraszyłem zeby mierzyc kompresje i drzeć głowice. Ale zanim to zrobie chce wykluczyc wszystkie mniej kosztowne naprawy.
Macie jeszcze jakies pomysły? Spotkaliscie sie z czyms takim?
Z góry bardzo dziekuje za rady |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21953 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 03-12-2017, 09:05
|
|
|
Konky, po wymianie aparatu zapłonowego się tak dzieje? Wcześniej (jak auto jeszcze normalnie jeździło) też wypadał tam zapłon? |
|
|
|
 |
Konky
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sie 2015 Posty: 9 Skąd: Okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 03-12-2017, 11:10
|
|
|
Ogólnie to sytuacja wygląda tak że tydzień mi przerywal i nie równo chodził, aż w końcu tak zaczął się dusić że zgasł i nie mogłem go odpalić. Więc scholowalem Galanta do garażu i stał 4 miesiace, ponieważ musiałem wyjechać za granicę. Po wymianie tych części odpala ładnie, tylko ten jeden gar... |
|
|
|
 |
Faza
Mitsumaniak

Auto: EA5W Avance 2001 TipTronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 01 Sie 2008 Posty: 329 Skąd: Szczecin/Wrocław/Gdańsk
|
Wysłany: 04-12-2017, 12:33
|
|
|
Weź sprawdź kompresję na tym garze. Jak będzie ok to już wiesz, że problem jest albo w iskrze albo w mieszance. Miernik kompresji to sobie sam możesz kupić za około 50zł. Od tego bym zaczął. Potem bym zamienił wtryski czyli ten z niepalącego gara do innego a z innego do tego gdzie jest problem;) Będziesz wiedział czy to wtrysk robi problem. Imho wtrysk się zawiesza albo jest zapchany. |
|
|
|
 |
|