Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wypadanie zapłonu na jednym cylindrze
Autor Wiadomość
Konky 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sie 2015
Posty: 9
Skąd: Okolice Rzeszowa
Wysłany: 03-12-2017, 00:35   Wypadanie zapłonu na jednym cylindrze

Witam

Przeczytałem nieco forum i nie znalzalem tematu ktoryby mi pomogł. Wypada mi zapłon na pierwszym rzedzie z prawej strony. Wymieniłem cewke, palec, kopułke, kable i świece. Przekładałem wtryskiwacze i swiece i nic nie pomogło i nie mam juz zadnego pomyslu. W kazdej kombinacji tamten cylinder nie chodzi jak trzeba. Dodam jeszcze ze nowa swieca ktorą tam włozyłem po 3 minutach pracy była cała czarna. Napiecie na wtyczce 2.4v - takie jak na reszcie.
? Kolega mnie juz przestraszyłem zeby mierzyc kompresje i drzeć głowice. Ale zanim to zrobie chce wykluczyc wszystkie mniej kosztowne naprawy.
Macie jeszcze jakies pomysły? Spotkaliscie sie z czyms takim?
Z góry bardzo dziekuje za rady :)
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21953
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 03-12-2017, 09:05   

Konky, po wymianie aparatu zapłonowego się tak dzieje? Wcześniej (jak auto jeszcze normalnie jeździło) też wypadał tam zapłon?
 
 
Konky 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sie 2015
Posty: 9
Skąd: Okolice Rzeszowa
Wysłany: 03-12-2017, 11:10   

Ogólnie to sytuacja wygląda tak że tydzień mi przerywal i nie równo chodził, aż w końcu tak zaczął się dusić że zgasł i nie mogłem go odpalić. Więc scholowalem Galanta do garażu i stał 4 miesiace, ponieważ musiałem wyjechać za granicę. Po wymianie tych części odpala ładnie, tylko ten jeden gar...
 
 
 
Faza 
Mitsumaniak


Auto: EA5W Avance 2001 TipTronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Sie 2008
Posty: 329
Skąd: Szczecin/Wrocław/Gdańsk
Wysłany: 04-12-2017, 12:33   

Weź sprawdź kompresję na tym garze. Jak będzie ok to już wiesz, że problem jest albo w iskrze albo w mieszance. Miernik kompresji to sobie sam możesz kupić za około 50zł. Od tego bym zaczął. Potem bym zamienił wtryski czyli ten z niepalącego gara do innego a z innego do tego gdzie jest problem;) Będziesz wiedział czy to wtrysk robi problem. Imho wtrysk się zawiesza albo jest zapchany.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.