 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Dławienie się silnika, falujące obroty, duże spalanie |
Autor |
Wiadomość |
nwk
Nowy Forumowicz nwk
Auto: Mitsubishi Outlander I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Gru 2017 Posty: 4 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10-12-2017, 00:03 Dławienie się silnika, falujące obroty, duże spalanie
|
|
|
Witam wszystkich, jestem tu nowy wiec jak robię coś źle to dajcie znać
Od niedawna jestem posiadaczem Outlandera z 2005 roku z silnikiem 2.4 benzyna + LPG w automacie.
Sprawa wygląda następująco- do momentu nagrzania się silnika falują obroty poniżej 800 obr/min, przygasa i w konsekwencji potrafi zgasnąć silnik. Po rozgrzaniu się również chodzi nierówno ale na pewno na benzynie mniej faluje niż na LPG. Po przełączeniu na gaz da się odczuć większe falowanie i przyduszanie (trzeba go trochę przegazować na wyższych obrotach na LPG żeby nie gasł). Spalanie przy normalnej jeździe w mieście 22 litry gazu- według mnie sporo za dużo.
Co może być przyczyną nierównych obrotów i dużego spalania? Czyszczenie przepustnicy może pomóc? Mieliście kiedyś taki przypadek? Pomóżcie.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 10-12-2017, 07:11
|
|
|
nwk, wysil się proszę i przeczytaj wątek o dwa oczka niżej niż Twój. Mam wrażenie że są tam wskazówki które mogą rozwiązać Twój problem. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
nwk
Nowy Forumowicz nwk
Auto: Mitsubishi Outlander I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Gru 2017 Posty: 4 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10-12-2017, 12:53
|
|
|
Czytałem o tym, jest to trochę inny przypadek, u mnie jest jakby na odwrót, ale objawy podobne. Przerywa gdy jest niedogrzany, na nagrzanym nie. Ale za to poddusza się na wolnych obrotach i potrafi zgasnąć, ale mułowaty nie jest- przyśpiesza normalnie
Dzięki za odpowiedź. |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 11-12-2017, 11:36
|
|
|
Jeśli wypada zapłon ciągle na tym samym garze mimo zmian cewek i świec to pozostaje zmierzenie kompresji |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
|
|