Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.5 TD] Uszczelnienie reduktora z przednim wałem
Autor Wiadomość
Marzocchii 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Pajero I 2,5 TDI 89
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2018
Posty: 6
Skąd: Mielec
Wysłany: 03-01-2018, 21:09   [2.5 TD] Uszczelnienie reduktora z przednim wałem

Wiem, że temat był już wałkowany wielokrotnie, ale niestety nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. Bardzo proszę o pomoc lub rady.
Otóż, po wymianie oleju w reduktorze (w zasadzie zalaniu reduktora, gdyż był prawie pusty) na drugi dzień zobaczyłem dużą kałuże oleju. Okazało się że olej wyciekł przez wał. Oczywiście od razu wymieniłem uszczelniacz (choć wyglądał dość dobrze). Po zalaniu reduktora ponownie, obserwowałem wyjście wału z reduktora i (ku mojemu wkurzeniu) zauważyłem poważny wyciek oleju - mniej więcej jedna kropla na poł minuty.
Czy wiecie co to może być ? jak ten olej ucieka? Czy możliwe jest aby uciekał przez krzyżak? - bo stamtąd mniej więcej się wydostaje.
Przed wymianą oleju zauwazyłem że przedni most nie był przykręcony do ramy (brak śrób, jedynie się opierał). Poduszka reduktora również była luźno. Na krzyżaku który jest od strony przedniego mostu luzów brak. Krzyżak przy reduktorze ma delikatny luz. Nie wiem jak długo auto jeździło w takim stanie bo niedawno go kupiłem. Nępdy działają bez zazutów.
Bardzo proszę o pomoc.

[ Dodano: 03-01-2018, 21:39 ]
I dodam jeszcze, że olej to 75W-90 syntetyk :)

Proszę, pomóżcie

[ Dodano: 15-01-2018, 19:41 ]
Problem został już rozwiązany ... dzięki za pomoc ... :(
 
 
boczek140 
Forumowicz


Auto: Pajero I
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Cze 2017
Posty: 80
Skąd: Chotomów
Wysłany: 15-01-2018, 20:15   

i jakie było rozwiązanie problemu ?

U mnie jak wymieniłem uszczelniacz nic nie ciekło
_________________
Pajero I - 2.6
 
 
Marzocchii 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Pajero I 2,5 TDI 89
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2018
Posty: 6
Skąd: Mielec
Wysłany: 15-01-2018, 20:47   

otóż, wielowypust, wchodząc do odkuwki, która trzyma krzyżak, jest zaślepiony podwójnie. Pierwsza idzie cieniutka blaszka z nierdzewki, a następnie grubsza blaszka - taki kapsel. To w oryginale jest zaprasaowane czy jakoś tak zabite. I to właśnie u mnie się obluzowało i przez to ciekło. Przez zbyt dużą warstwę smaru i brudu nie dało się zlokalizować tej nieszczelności, musiałem wszystko rozebrać. Złożyłem wszystko na silikonie silnikowym i jest git.
 
 
boczek140 
Forumowicz


Auto: Pajero I
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Cze 2017
Posty: 80
Skąd: Chotomów
Wysłany: 15-01-2018, 21:34   

ok, dobrze widziec na przyszlosc :)
_________________
Pajero I - 2.6
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.