Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pixelowe Pajero Sport GLS
Autor Wiadomość
pixelowy 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero Sport I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2019
Posty: 1
Skąd: Zagłębie
  Wysłany: 13-07-2019, 21:38   Pixelowe Pajero Sport GLS

Witam wszystkich użytkowników forum. Od kilku miesięcy zarażony przez mojego kierownika tematyką 4x4 postanowiłem na poważnie szukać mocnego pojazdu z ramą oraz reduktorem. Generalnie skupiałem się na wynalazkach typu Frontera, Sorento, Terracan - wydawało mi się, że nie będą aż tak bardzo pognite i zużyte. Odrzucałem japońce i starsze koreańce z uwagi na korozję. Znalezienie czegoś wartego uwagi to szukanie igły w ...

Jednak pewnego dnia, a konkretnie pod koniec czerwca moim oczom w ogłoszeniu ukazała się tajemnicza japońska technologia. Mając zupełnie inne plany nagle postanowiłem pojechać obejrzeć Pajero z ogłoszenia w jednym ze śląskich miast. I tutaj znów za namowami wymienionej wyżej osoby, a w tym dniu rozważaliśmy także Jeepa Cherokee.

Po przybyciu na miejsce wraz z właścicielem udałem się do garażu gdzie stał zaprakowany samochód z ogłoszenia. Po otwarciu bram zaniemówiłem. Patrząc już na tył pojazdu i boki wiedziałem, że to autko jest warte uwagi. Było tylko lekko zakurzone. Odpalenie i praca silnika - poezja, brak wycieków, zero dymienia. Jazda próbna, dokładne oględziny, test napędów, reduktora, elektryki i całej reszty bez zastrzeżeń. Nadwozie, podwozie i rama zrowizna. Rama z lekkimi nalotami na zewnątrz, wewnątrz widać że była konserowana. Progi, ranty drzwi zdrowsze niż w niemieckich samochodach z tego samego roku produkcji lub młodszych. Wszystkie szyby w oryginale. Wnętrze bardzo zadbane. Po krótkiej negocjacji ceny stałem się właścicielem tego oto pięknego samochodu:

Mitsubishi Pajero Sport 4x4 w wersji GLS, rok produkcji 1999, 2.5td, 230tyś km nalotu.
Samochód przyjechał z Niemiec w 2015 od pierwszego właściciela i od tego czasu w PL również jeden właściciel do czerwca 2019. Podejrzewam, że nie był użytkowany w ciężkim terenie, w Polsce poprzedniego właściciela i według CEPIKU bardzo niewielkie przebiegi.



Jakie plany co do samochodu?
Obecnie w trakcie przyciemniania szyb, wymiany olejów, filtrów i płynów. Generalny przegląd po jazdach testowych ;) . W kolejce gruntowna konseracja podwozia, ramy a także profili zamkniętych. Po tym kupno lepszych opon i będzie można upaprać go trochę w błotku.

Pozdrawiam.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21935
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 14-07-2019, 21:34   

Pajero ze zdrową ramą i podwoziem? Myślałem, że takie coś nie istnieje :wink: Szkoda, że to nie 3,0 V6, ten to dopiero pięknie mruczy, ten 2,5 TD strasznie mułowaty i głośny, ale poza tym nie do zajechania, odpala zawsze i wszędzie, nawet w największe mrozy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.