 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Carisma 1.6 |
Autor |
Wiadomość |
Eryk1 [Usunięty]
|
Wysłany: 24-03-2007, 22:18 Carisma 1.6
|
|
|
Witam wszystkich jako nowy i mam parę pytań związanych z carismą 1.6
1.z tego co wyczytałem zawory trzeba regulować ręcznie lub sprawdzać luz - wiem jakie to ważne przy gazie ale auto będzie tylko na benzynie więc jeśli pali ładnie i chodzi cicho to chyba co 15000 km kontrolnie wystarczy.
2. silnik 1.6 ponoć najmniej problemowy i tu pytanie ile kostuje rozrząd i czy to ten sam silnik co w hundai coupe? (łańuch i pasek) - dziwne połączenie ale to silnik mitsubishi napewno,
3.Jak z tą skrzynią czy faktycznie aż tak żle i czy oprócz luzu lewarka może się obyć tylko na tulejkach bo da radę czy faktycznie czesto się rozsypują czy to tylko odosobnione przypadki
Pozdrawiam i czekam na dyskusje (tylko silnik 1.6 ze względu na koszty ubezp. w uk.) |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 25-03-2007, 00:11
|
|
|
rozumiem ze podekscytowanie zwiazane z zakupem auta sa ogromne, ale na wszystkie pytania znajdziesz odpowiedz na forum np w temacie "komentarze do plusow i minusow" lub w temacie o skrzyni biegow uzytkownika arturro badz mario-borek, ile rozrzad kosztuje - zadzwon do sklepu sie dowiesz - lub poszukaj na forum,
silnik inny niz w hultaju |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
|
|