Volvo V70 by tresorex |
Autor |
Wiadomość |
tresorex
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2006 Posty: 2066 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 24-09-2018, 12:58 Volvo V70 by tresorex
|
|
|
Po colcie i 2 galantach przyszedł czas na auto kupowane w kartonach do złożenia
Jakby ktoś był ciekawy to pod maską rzędowa piątka 2.4T
Szkoda, że mitsu nie ma już żadnego godnego dużego kombi Jak szukałem auta to V70 wychodziło najlepiej pod względem wygląd/cena/silnik z lpg/wyposażenie. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Galancior94
Mitsumaniak

Auto: Golf VI Variant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 30 Cze 2011 Posty: 1425 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 24-09-2018, 20:51
|
|
|
W końcu porządna marka, z porządnym silnikiem pod maską
Automat czy manual? |
|
|
|
 |
tresorex
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2006 Posty: 2066 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 24-09-2018, 22:09
|
|
|
Z manuala juz się wyleczylem. Nigdy więcej, chyba że w jakiejś zabawce na niedzielę Na szczęście i niestety automat, na szczęście bo wygoda jest, a niestety ponieważ skrzynie bardzo awaryjne... |
_________________
 |
|
|
|
 |
misza116
Mitsumaniak
Auto: EA5A 99 czarny szatan SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 03 Kwi 2009 Posty: 638 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 25-09-2018, 10:40
|
|
|
Długo chorowałem na to auto, mnie akurat lektura o tym automacie wyleczyła.
Ale życze bezawaryjności, oby Ciebie te problemy nei dotyczyły |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 25-09-2018, 12:38
|
|
|
Jeśli chodzi o te automaty i ich awaryjność to winowajcą był olej (podzespoły). Interwał wymiany był na 60 tyś , jeśli ktoś go nie dotrzymał i np. wymienił olej na 120 tys to skrzynia umierała. Wiec jeśli u ciebie automat pracuje prawidłowo , nie szarpie itp. to oleju nie ruszaj , no chyba ze masz pewność ze był robiony na czas. |
|
|
|
 |
tresorex
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2006 Posty: 2066 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 25-09-2018, 13:08
|
|
|
Właśnie historii auta nie ma prawie żadnej, wiem tylko że olej był wymieniony dynamicznie 2 lata temu. Skrzynia chodzi ładnie na tą chwilę. |
_________________
 |
|
|
|
 |
abdul
Forumowicz

Auto: Laguna GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Sie 2011 Posty: 415 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 25-09-2018, 18:48
|
|
|
A jak to jest z tymi silnikami 2.4T? Gdzies kiedys wyczytalem ze sa spokrewnione z silnikami z Saaba 2.3T a w nich sa problemy z odma i panewkami. Ile w tym prawdy nie wiem ale podobno lepiej brac V70 z 2.5T pod maska |
_________________
 |
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 25-09-2018, 19:51
|
|
|
abdul napisał/a: | lepiej brac V70 z 2.5T pod maska |
przekręciłem panewkę w tym silniku tylko że w fordzie focusie st 220
a winne są interwały wymiany oleju co 30tyś/km i pałowanie na zimnym silniku tak twierdziła osoba która odkupiła forda ode mnie,niby spec od tych silników
mam pod domem Volvo s60 2.0 turbo w automacie i skrzynia chodzi idealnie |
|
|
|
 |
vrangsinn
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 15 Kwi 2014 Posty: 522 Skąd: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 25-09-2018, 19:53
|
|
|
abdul napisał/a: | A jak to jest z tymi silnikami 2.4T? Gdzies kiedys wyczytalem ze sa spokrewnione z silnikami z Saaba 2.3T a w nich sa problemy z odma i panewkami. Ile w tym prawdy nie wiem ale podobno lepiej brac V70 z 2.5T pod maska |
uzytkowałem auto z 2,4T służbowo, rewelacja...zero problemów...fajnie to brzmi nawet...aczkolwiek uzytkowalem go tylko 2 tyg, ze zaslyszanego kolego tym silnikiem jeździł 2 lata i akurat na niego najmniej narzekał...co innego na skrzynie, hamulce... |
_________________ Jazda samochodem to dla mnie frajda...
Galant to nie tylko samochód to pewien styl bycia... |
|
|
|
 |
Olivia
Forumowicz Pod nickiem
Auto: psujący się
Kraj/Country: Kuba
Pomogła: 3 razy Dołączyła: 28 Mar 2009 Posty: 1297 Skąd: Cisów
|
Wysłany: 25-09-2018, 21:19
|
|
|
Przepraszam że w Twoim temacie. Ale muszę się o to zapytać.
O co chodzi z tą wymianą oleju w skrzyni metodą dynamiczną ? Mój znajomy który posiada BMW 328 w USA mówi że o takim czymś w ogóle nie słyszał. Kolejny znajomy z Polski ma 530d w Polsce i zaraz po zakupie wymieniał w ten sposób. Mój mechanik - tyle że to nie spec od skrzyń - twierdzi że owszem można dynamicznie wymieniać ale tylko w skrzyni która była regularnie serwisowana. Inaczej gdy wypłucze się stary olej z nagarem może pogorszyć działanie skrzyni ale nie musi, brak reguły.
A Wy co radzicie i jakie macie zdanie na ten temat ? |
_________________ Niebiańska robota |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 26-09-2018, 07:44
|
|
|
Olivia, jeśli olej w skrzyni był wymieniany regularnie i mamy tego pewność - wymieniamy dynamicznie, w innym przypadku po prostu zalewamy skrzynie nowym olejem - standardowo.
Dlatego:
Olivia napisał/a: | Inaczej gdy wypłucze się stary olej z nagarem może pogorszyć działanie skrzyni ale nie musi, brak reguły. |
|
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
romek atomek2
Forumowicz
Auto: e46 tourer 330 / Pajero Pinin
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Sty 2018 Posty: 147 Skąd: skąd
|
Wysłany: 26-09-2018, 10:40
|
|
|
gratki Volf'a !!! będe wpadał - użytkuję od 2,5 roku. w zmulonym automacie = kickdown ? mija sekunda - nic się nie dzieje .. i następnie - "ogień" . Fajne że jak w tej sekundzie się rozmyślisz - i puścisz kickdown tak po 0,8 sek - sprawy nie było .. nic a nic.. ale mnie to wkurza . i casem przełączam na +/- bo to nie jest bezpieczne. |
|
|
|
 |
tresorex
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2006 Posty: 2066 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 26-09-2018, 15:25
|
|
|
Widzę, że jest tu więcej volviarzy Na razie jeżdżę volvem kilka tygodni i trudno jest coś więcej napisać. Silnik faktycznie miło brzmi, ale mógłby być nieco mocniejszy na dole obrotów. Zaczyna się coś dziać dopiero w okolicach 3000. Ale w sumie do jazdy w mieście i 3-4 razy w roku w trasie jest ok |
_________________
 |
|
|
|
 |
Kleju
Forumowicz Mivec Power

Auto: Mitsubishi Mirage Cyborg-R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 08 Wrz 2006 Posty: 1171 Skąd: Opole
|
Wysłany: 02-10-2018, 21:17
|
|
|
Po co Ci taka wielka krowa? |
_________________
  |
|
|
|
 |
Kaucz
Mitsumaniak EA5A should be RWD!

Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Gru 2009 Posty: 1599 Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg.
|
Wysłany: 03-10-2018, 00:27
|
|
|
Kleju napisał/a: |
Po co Ci taka wielka krowa? |
Jak już raz kupił mocne kombi to już zostanie przy mocnych kombi jako daily . Ja np. nie wiem jakbym przetrwał kończący się remont mieszkania, gdyby nie moje obecne kombi . A im większe tym lepiej.
Sam po Galancie rozmyślałem nad tym modelem, ale odstraszyły mnie koszty części i pozostałem przy Japonii. |
_________________ ...hontou ?
"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo. |
|
|
|
 |
|