Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Iskra jest paliwo jest a v-ka nie gada :(
Autor Wiadomość
mirex94 
Mitsumaniak

Auto: Złoty Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 307
Skąd: Zielona góra
Wysłany: 15-01-2018, 19:23   Iskra jest paliwo jest a v-ka nie gada :(

Witajcie.
Piszę tutaj bo ostatnio kupiłem drugiego galanta do kolekcji i niestety zaczął sprawiać problemy.
Mianowicie dzień przed awarią wyskoczył mu błąd podczas jazdy. Błąd nie umyślnie skasowałem i już się nie pojawił. Za to przy delikatym wciśnięciu gazu auto zaczęło sie krztusić, a obroty nie chciały wzrastać. Muskając pedał silnik powoli był w stanie się rozkręcić do maksymalnych obrotów. Na jałowym chodził idealnie.
Następnego dnia auto już nie odpaliło. Problem występował na gazie i benzynie.

Teraz sytuacja wygląda następująco:
-Bezpieczniki po sprawdzane
-Paliwo dociera do cylindrów
-Żadnych błędów (raz wyskoczył imo, ale teraz już żadne nie wyskakują)
-Iskra jest ładna
-Kompletna przepustnica z krokowcem i tps wymieniona
-Kompletny aparat zapłonowy wymieniony
-Rozrząd na znakach
-Kompresja jest
-Czujniki wału i wałka ok
-Komputer od silnika podmieniony
-Komputer od gazu podmieniony
-Była próba na Plaku ;)

Auto nawet nie próbuje zaskoczyć. Paliwem śmierdzi i z wydechu i z dolotu. Przy dłuższym kreceniu parę razy mu się odbije i cofnie do dolotu.

Nikt już nie ma pomysłów co mu może być. Liczę na waszą pomoc ;)
_________________
Wymarzony samochód sie buduje nie kupuje.

Mitsu Galant 97' 2.0 "Żółtek"

 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21938
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 16-01-2018, 08:15   

Jaki kolor ma iskra?
 
 
-Fenek- 
Forumowicz


Auto: Galant EA5A 6A13 2001r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2018
Posty: 172
Skąd: Opole
Wysłany: 16-01-2018, 21:23   

Jedyne co mi przychodzi do głowy to zła mieszanka. Może po prostu podaje mu za dużo paliwa?
_________________
Moje jeździdełko =)
 
 
5eba 
Forumowicz


Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 483
Skąd: Złotów
Wysłany: 16-01-2018, 21:52   

Objawy na aparat zapłonowy - mój też po pewnym czasie trzknął se i tyle po długim kręceniu - może felerny aparat się trafił ??
_________________
Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N

Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID
 
 
majchrzok
[Usunięty]

Wysłany: 16-01-2018, 22:06   

A nie podaje przypadkiem w jednym momencie lpg i pb? Za bogato i może się tak dziać. Do tego jak koledzy piszą, iskra musi być nie taka, ponieważ gdyby byla.ok, na plaka napewno by zaskoczył. Może przewody mają winę tzn zrobiło się wilgotno i stąd problemy?
 
 
mirex94 
Mitsumaniak

Auto: Złoty Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 307
Skąd: Zielona góra
Wysłany: 28-01-2018, 15:45   

Iskra jak dla mnie biała.
Też myślałem, że za bogato, ale wtedy chociaż powinien próbować zaskoczyć.
Ostatnio ma dziwne akcje, przy wykręconej świecy potrafi wystrzelić ciśnieniem z cylindra, 1 lub 2 razy. Pewnego razu podpalił tą mieszankę pomimo, że nie było świecy (żywy ogień z gniazda na świecę) .
_________________
Wymarzony samochód sie buduje nie kupuje.

Mitsu Galant 97' 2.0 "Żółtek"

 
 
zyziowaty 
Forumowicz


Auto: EA3A '99, EA3W '02 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 62
Skąd: Lublin
Wysłany: 29-01-2018, 03:15   

Miałem ostatnio taki problem z "nie-miśkiem" - po postoju palił idealnie, po przejechaniu 100-200m zaczynał się dławić i kaplica. Cały zasób niecenzuralnych słów zużyłem i w końcu znalazłem winowajcę - woda w paliwie robi takie siup. Dotankuj sporo świeżego, przepal na jałowych resztki czasem gazując i powinno pomóc. pzdr
 
 
deny96 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant AVANCE sedan manual
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2013
Posty: 12
Skąd: Wrocław
Wysłany: 30-01-2018, 20:20   

sprawdź przewody WN, czy odpowiednio podłączone
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.