Iskra jest paliwo jest a v-ka nie gada :( |
Autor |
Wiadomość |
mirex94
Mitsumaniak
Auto: Złoty Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2012 Posty: 307 Skąd: Zielona góra
|
Wysłany: 15-01-2018, 19:23 Iskra jest paliwo jest a v-ka nie gada :(
|
|
|
Witajcie.
Piszę tutaj bo ostatnio kupiłem drugiego galanta do kolekcji i niestety zaczął sprawiać problemy.
Mianowicie dzień przed awarią wyskoczył mu błąd podczas jazdy. Błąd nie umyślnie skasowałem i już się nie pojawił. Za to przy delikatym wciśnięciu gazu auto zaczęło sie krztusić, a obroty nie chciały wzrastać. Muskając pedał silnik powoli był w stanie się rozkręcić do maksymalnych obrotów. Na jałowym chodził idealnie.
Następnego dnia auto już nie odpaliło. Problem występował na gazie i benzynie.
Teraz sytuacja wygląda następująco:
-Bezpieczniki po sprawdzane
-Paliwo dociera do cylindrów
-Żadnych błędów (raz wyskoczył imo, ale teraz już żadne nie wyskakują)
-Iskra jest ładna
-Kompletna przepustnica z krokowcem i tps wymieniona
-Kompletny aparat zapłonowy wymieniony
-Rozrząd na znakach
-Kompresja jest
-Czujniki wału i wałka ok
-Komputer od silnika podmieniony
-Komputer od gazu podmieniony
-Była próba na Plaku
Auto nawet nie próbuje zaskoczyć. Paliwem śmierdzi i z wydechu i z dolotu. Przy dłuższym kreceniu parę razy mu się odbije i cofnie do dolotu.
Nikt już nie ma pomysłów co mu może być. Liczę na waszą pomoc |
_________________ Wymarzony samochód sie buduje nie kupuje.
Mitsu Galant 97' 2.0 "Żółtek"
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21938 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 16-01-2018, 08:15
|
|
|
Jaki kolor ma iskra? |
|
|
|
 |
-Fenek-
Forumowicz

Auto: Galant EA5A 6A13 2001r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sty 2018 Posty: 172 Skąd: Opole
|
Wysłany: 16-01-2018, 21:23
|
|
|
Jedyne co mi przychodzi do głowy to zła mieszanka. Może po prostu podaje mu za dużo paliwa? |
_________________ Moje jeździdełko =)
 |
|
|
|
 |
5eba
Forumowicz

Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lip 2008 Posty: 483 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 16-01-2018, 21:52
|
|
|
Objawy na aparat zapłonowy - mój też po pewnym czasie trzknął se i tyle po długim kręceniu - może felerny aparat się trafił ?? |
_________________ Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N
Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID |
|
|
|
 |
majchrzok [Usunięty]
|
Wysłany: 16-01-2018, 22:06
|
|
|
A nie podaje przypadkiem w jednym momencie lpg i pb? Za bogato i może się tak dziać. Do tego jak koledzy piszą, iskra musi być nie taka, ponieważ gdyby byla.ok, na plaka napewno by zaskoczył. Może przewody mają winę tzn zrobiło się wilgotno i stąd problemy? |
|
|
|
 |
mirex94
Mitsumaniak
Auto: Złoty Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2012 Posty: 307 Skąd: Zielona góra
|
Wysłany: 28-01-2018, 15:45
|
|
|
Iskra jak dla mnie biała.
Też myślałem, że za bogato, ale wtedy chociaż powinien próbować zaskoczyć.
Ostatnio ma dziwne akcje, przy wykręconej świecy potrafi wystrzelić ciśnieniem z cylindra, 1 lub 2 razy. Pewnego razu podpalił tą mieszankę pomimo, że nie było świecy (żywy ogień z gniazda na świecę) . |
_________________ Wymarzony samochód sie buduje nie kupuje.
Mitsu Galant 97' 2.0 "Żółtek"
 |
|
|
|
 |
zyziowaty
Forumowicz

Auto: EA3A '99, EA3W '02 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Cze 2006 Posty: 62 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 29-01-2018, 03:15
|
|
|
Miałem ostatnio taki problem z "nie-miśkiem" - po postoju palił idealnie, po przejechaniu 100-200m zaczynał się dławić i kaplica. Cały zasób niecenzuralnych słów zużyłem i w końcu znalazłem winowajcę - woda w paliwie robi takie siup. Dotankuj sporo świeżego, przepal na jałowych resztki czasem gazując i powinno pomóc. pzdr |
|
|
|
 |
deny96
Nowy Forumowicz
Auto: Galant AVANCE sedan manual
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2013 Posty: 12 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 30-01-2018, 20:20
|
|
|
sprawdź przewody WN, czy odpowiednio podłączone |
|
|
|
 |
|