Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1.8 MPI] Regeneracja Głowicy, zmiana uszczelki, kompletny r
Autor Wiadomość
Dawid_asior 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero Pinin 1.8MPI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2018
Posty: 6
Skąd: Lubań
Wysłany: 21-01-2018, 01:15   [1.8 MPI] Regeneracja Głowicy, zmiana uszczelki, kompletny r

Witam serdecznie.
Kupiłem sobie w końcu tz"Terenówkę" typy 4x4 bez reduktora z silnikiem 1.8MPI z LPG.
Auto kupiłem z uszkodzonym silnikiem, z lekko zjedzonymi progami, z zgniłym dachem, oraz z paroma wadami technicznymi, blacharskimi itp.

Wiec biorę się za jego odnowienie i zaczynam od silnika, silnik od 2013 roku ma gaz, przez co podejrzewam wypalenie sie zaworku wydechowego na 4-cylindrze ponieważ na każdym z cylindrów prócz ostatniego jest 12.2 bara a na 4-0.2bara.

Dodam jeszcze że auto kupiłem aby się poduczy sporo z mechaniki i zasady działania różnych podzespołów.

Wiec jak się do tego zabrać ? jest coś na co zwrócić sensowną uwagę ? czy z głowicy mam również odkręcić wałek rozrządu i zawieść głowicę do planowania i regeneracji bez wałka ? jak z demontażem i montażem tego do kupy ?
 
 
Piotrek4 
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin MPI 5d 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 216
Skąd: Olesno
Wysłany: 26-01-2018, 08:19   

Do regeneracji gniazda wałek trzeba będzie ściągnąć. Nie oddawaj głowicy komuś kto będzie ją frezował, głowice się szlifuje. Pamiętaj o dotarciu pozostałych gniazd.
_________________
2002 Pinin 5d MPI lpg 2012-
2006 Lexus ES 330 lpg 2007-
2001 Rover 45 lpg 2015 -
2004 Rover 75 2.0 D 2010-2014
1988 Mercedes C124 300CE lpg 2005-2007 w dobrych rękach jeździ do dziś
 
 
Dawid_asior 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero Pinin 1.8MPI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2018
Posty: 6
Skąd: Lubań
Wysłany: 28-01-2018, 22:16   

Witaj.
Głowicę oddałem do odpowiedniej osoby która zajęła sie kompleksową regeneracją głowicy, 2 gniazda zaworowe zostały sprawdzone i wyfrezowane pod nowe zaworki, reszta zaworów została sprawdzona razem z gniazdami, łącznie zostały wymienione takie elementy jak 3 zaworki (jeszcze jeden był uszkodzony wydechowy) uszczelniacze, śruby, oraz jakieś drobne elementy od rozrządu. Kwota rozsądna za szlif i regeneracje z myjką 450zł.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.