 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[1.8 MPI] Regeneracja Głowicy, zmiana uszczelki, kompletny r |
Autor |
Wiadomość |
Dawid_asior
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero Pinin 1.8MPI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2018 Posty: 6 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 21-01-2018, 01:15 [1.8 MPI] Regeneracja Głowicy, zmiana uszczelki, kompletny r
|
|
|
Witam serdecznie.
Kupiłem sobie w końcu tz"Terenówkę" typy 4x4 bez reduktora z silnikiem 1.8MPI z LPG.
Auto kupiłem z uszkodzonym silnikiem, z lekko zjedzonymi progami, z zgniłym dachem, oraz z paroma wadami technicznymi, blacharskimi itp.
Wiec biorę się za jego odnowienie i zaczynam od silnika, silnik od 2013 roku ma gaz, przez co podejrzewam wypalenie sie zaworku wydechowego na 4-cylindrze ponieważ na każdym z cylindrów prócz ostatniego jest 12.2 bara a na 4-0.2bara.
Dodam jeszcze że auto kupiłem aby się poduczy sporo z mechaniki i zasady działania różnych podzespołów.
Wiec jak się do tego zabrać ? jest coś na co zwrócić sensowną uwagę ? czy z głowicy mam również odkręcić wałek rozrządu i zawieść głowicę do planowania i regeneracji bez wałka ? jak z demontażem i montażem tego do kupy ? |
|
|
|
 |
Piotrek4
Forumowicz
Auto: Pajero Pinin MPI 5d 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Paź 2012 Posty: 216 Skąd: Olesno
|
Wysłany: 26-01-2018, 08:19
|
|
|
Do regeneracji gniazda wałek trzeba będzie ściągnąć. Nie oddawaj głowicy komuś kto będzie ją frezował, głowice się szlifuje. Pamiętaj o dotarciu pozostałych gniazd. |
_________________ 2002 Pinin 5d MPI lpg 2012-
2006 Lexus ES 330 lpg 2007-
2001 Rover 45 lpg 2015 -
2004 Rover 75 2.0 D 2010-2014
1988 Mercedes C124 300CE lpg 2005-2007 w dobrych rękach jeździ do dziś |
|
|
|
 |
Dawid_asior
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero Pinin 1.8MPI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2018 Posty: 6 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 28-01-2018, 22:16
|
|
|
Witaj.
Głowicę oddałem do odpowiedniej osoby która zajęła sie kompleksową regeneracją głowicy, 2 gniazda zaworowe zostały sprawdzone i wyfrezowane pod nowe zaworki, reszta zaworów została sprawdzona razem z gniazdami, łącznie zostały wymienione takie elementy jak 3 zaworki (jeszcze jeden był uszkodzony wydechowy) uszczelniacze, śruby, oraz jakieś drobne elementy od rozrządu. Kwota rozsądna za szlif i regeneracje z myjką 450zł. |
|
|
|
 |
|
|