[II 2.2 DID] Rzeczywista moc silników 2.2 DID 156KM |
Autor |
Wiadomość |
feecle
Forumowicz
Auto: Peugeot 4007 2.2HDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Maj 2017 Posty: 62 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 14-02-2018, 14:46 [II 2.2 DID] Rzeczywista moc silników 2.2 DID 156KM
|
|
|
Rozmawiałem z lokalnym tunerem który stwierdził, że bardzo często silniki 2.2 HDI 156KM z czasem "gubią konie" i realnie ich moc oscyluje przy 140KM. Czy robiliście pomiary na hamowni i możecie podzielić się "kreskami"? |
|
|
|
 |
Gotycki_Zdun
Forumowicz 177 HP 432 Nm
Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2016 Posty: 111 Skąd: FG
|
Wysłany: 15-02-2018, 14:41
|
|
|
Hamowałem swego Puga przy nalocie na poziomie 170 kkm. Rolki 4x4 od V-Techa wypluły 155 KM przy 3774 rpm i 368 Nm przy 2104. |
_________________  |
|
|
|
 |
lyczko
Nowy Forumowicz
Auto: 4007 2.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Paź 2017 Posty: 29 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 15-02-2018, 16:23
|
|
|
Mój przy przebiegu 130tys wypluł właśnie tylko 138km... |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 15-02-2018, 22:19
|
|
|
konie i tak alo wazne
najwazniejszy jest moment
ja mam wprawdzie hitlera ale moj wyplul 138KM zamiast 140KM przed softem |
_________________ Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac |
|
|
|
 |
Gotycki_Zdun
Forumowicz 177 HP 432 Nm
Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2016 Posty: 111 Skąd: FG
|
Wysłany: 15-02-2018, 23:07
|
|
|
Tak to wyglądało:
 |
_________________  |
|
|
|
 |
feecle
Forumowicz
Auto: Peugeot 4007 2.2HDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Maj 2017 Posty: 62 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 16-02-2018, 08:57
|
|
|
Gotycki_Zdun, żeby uzyskać taki wynik trzeba się pozbyć FAP i EGR? Czy po tuningu zauważyłeś zmianę w kulturze pracy silnika? |
|
|
|
 |
Gotycki_Zdun
Forumowicz 177 HP 432 Nm
Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2016 Posty: 111 Skąd: FG
|
Wysłany: 16-02-2018, 11:23
|
|
|
FAP i EGR na miejscu i tam pozostaną - nie zamierzam przyczyniać się do rozwoju nowotworów dróg oddechowych w społeczeństwie. Kultura pracy pozostała na poziomie sprzed zmiany mapy, czyli wysokim, a już na pewno wyższym od 2.0 Tdi. |
_________________  |
|
|
|
 |
feecle
Forumowicz
Auto: Peugeot 4007 2.2HDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Maj 2017 Posty: 62 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 17-02-2018, 11:55
|
|
|
Gotycki_Zdun, jak często wypala się FAP po modyfikacji? Czy na czas strojenia filtr był tymczasowo zdjęty żeby określić np. dymienie? |
|
|
|
 |
Gotycki_Zdun
Forumowicz 177 HP 432 Nm
Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2016 Posty: 111 Skąd: FG
|
Wysłany: 17-02-2018, 20:44
|
|
|
Interwały wypalania FAP wyglądają o u mnie circa tak:
750 km (W) 650 km (W) 500 km (W) 400 km (W) 300 (W) 250 (3xW czasem 4xW)
i wszystko od nowa.
FAP nie był zrzucany. Miły Pan w V-Tech zapewniał, że nie jest to konieczne. Auto przechodzi wszystkie inspekcje śpiewająco i nie przejawia najmniejszych niepokojących symptomów. Aktualnie dobijamy do 200 kkm. |
_________________  |
|
|
|
 |
|