Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.2 DID] Rzeczywista moc silników 2.2 DID 156KM
Autor Wiadomość
feecle 
Forumowicz

Auto: Peugeot 4007 2.2HDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Maj 2017
Posty: 62
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 14-02-2018, 14:46   [II 2.2 DID] Rzeczywista moc silników 2.2 DID 156KM

Rozmawiałem z lokalnym tunerem który stwierdził, że bardzo często silniki 2.2 HDI 156KM z czasem "gubią konie" i realnie ich moc oscyluje przy 140KM. Czy robiliście pomiary na hamowni i możecie podzielić się "kreskami"?
 
 
Gotycki_Zdun 
Forumowicz
177 HP 432 Nm

Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2016
Posty: 111
Skąd: FG
Wysłany: 15-02-2018, 14:41   

Hamowałem swego Puga przy nalocie na poziomie 170 kkm. Rolki 4x4 od V-Techa wypluły 155 KM przy 3774 rpm i 368 Nm przy 2104.
_________________
 
 
lyczko 
Nowy Forumowicz

Auto: 4007 2.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Paź 2017
Posty: 29
Skąd: Wrocław
Wysłany: 15-02-2018, 16:23   

Mój przy przebiegu 130tys wypluł właśnie tylko 138km...
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 15-02-2018, 22:19   

konie i tak alo wazne
najwazniejszy jest moment

ja mam wprawdzie hitlera ale moj wyplul 138KM zamiast 140KM przed softem
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
Gotycki_Zdun 
Forumowicz
177 HP 432 Nm

Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2016
Posty: 111
Skąd: FG
Wysłany: 15-02-2018, 23:07   

Tak to wyglądało:

_________________
 
 
feecle 
Forumowicz

Auto: Peugeot 4007 2.2HDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Maj 2017
Posty: 62
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 16-02-2018, 08:57   

Gotycki_Zdun, żeby uzyskać taki wynik trzeba się pozbyć FAP i EGR? Czy po tuningu zauważyłeś zmianę w kulturze pracy silnika?
 
 
Gotycki_Zdun 
Forumowicz
177 HP 432 Nm

Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2016
Posty: 111
Skąd: FG
Wysłany: 16-02-2018, 11:23   

FAP i EGR na miejscu i tam pozostaną - nie zamierzam przyczyniać się do rozwoju nowotworów dróg oddechowych w społeczeństwie. Kultura pracy pozostała na poziomie sprzed zmiany mapy, czyli wysokim, a już na pewno wyższym od 2.0 Tdi.
_________________
 
 
feecle 
Forumowicz

Auto: Peugeot 4007 2.2HDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Maj 2017
Posty: 62
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 17-02-2018, 11:55   

Gotycki_Zdun, jak często wypala się FAP po modyfikacji? Czy na czas strojenia filtr był tymczasowo zdjęty żeby określić np. dymienie?
 
 
Gotycki_Zdun 
Forumowicz
177 HP 432 Nm

Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2016
Posty: 111
Skąd: FG
Wysłany: 17-02-2018, 20:44   

Interwały wypalania FAP wyglądają o u mnie circa tak:
750 km (W) 650 km (W) 500 km (W) 400 km (W) 300 (W) 250 (3xW czasem 4xW)
i wszystko od nowa.

FAP nie był zrzucany. Miły Pan w V-Tech zapewniał, że nie jest to konieczne. Auto przechodzi wszystkie inspekcje śpiewająco i nie przejawia najmniejszych niepokojących symptomów. Aktualnie dobijamy do 200 kkm.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.