Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zwiękrzenie mocy w Mirage 1,6 T
Autor Wiadomość
Tomba
[Usunięty]

  Wysłany: 15-03-2007, 09:47   Zwiękrzenie mocy w Mirage 1,6 T

Witam serdecznie
Tja i jak w temacie posiadam Mirage 1,6 turbo (4G61T) jak sie okazuje chce wiecej mocy :) Szukam najleprzego rozwiazania na zwiekrzenie mocy i nie chodzi mi o zwiekrzenie o 10 czy 20 kucy --50/60 minimum . Oczywiscie bezpieczne zwiekrzenie tak co by silnik nie umarl !
Prosze o jakies porady i ewentualnie adresy firm ktore by mi w tym pomogły
Pozdrawiam :D
 
 
truespinmice 
Mitsumaniak
One of Austarion.com


Auto: Toyota Supra Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 285
Skąd: Lublin
Wysłany: 15-03-2007, 11:57   

Na początek zabawy:
Dość prostym i tanim sposobem jest podniesienie ciśnienia doładowania oraz rozluźnienie wydechu (przelot z tłumikami przelotowymi - całość np. 2.5"). Możesz jeszcze zaopatrzyć się w IC (o ile nie masz -nie wiem) z "twardymi" rurami plus ewentualny regulator ciśnienia paliwa. A po tym wszystkim wymagane jest strojenie i zmierzenie AFR'u. Może być potrzebny jeszcze SMT6.
To tak ogólnie, a dokładnie: to trzeba by było się zapoznać z twoim autem.

Natomiast jeżeli chcesz "minimum 50/60 kucy" to w grę wchodzi zmiana suszarki + paręnaście innych rzeczy.
Czyli kwota nie mała.....



Ale najważniejsze pytanie pozostaje: czy twój silnik jest na tyle zdrowy by podołać temu zadaniu..........?
Weź też pod uwagę pozostałe podzespoły (przeniesienia napędu i mocy na asfalt).
_________________
Starion Klub Polska

 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 15-03-2007, 12:34   

Proponuję sprawdzić na hamowni stan obecny. Później pełna diagnostyka pojazdu. Kiedy będzie wiadomo, że silnik jest w dobrym stanie mozna podjąć próbę jego modyfikacji. W przeciwnym razie będzie to ostatnia rzecz zrobiona przy silniku.
_________________

 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-03-2007, 00:17   

Tomba, swap na 4g63t.

Jezeli nie to przekladka glowicy z dolotem i wydechem od 4G63T + montaz IC.
Lub jeszcze prosciej
Wydech 2,25 - 2,5" - ostrzegam na 2,5 bedzie leb urywac
Turbo TD05-14b z ECLIPSE (nie wiem czy znow nie popieprzylem oznaczen) wraz z kolektorem wydechowym
Przepustnica z Eclipse 1G Turbo
FMIC w zderzak po podcieciu belki (srodkowej czesci)
Wtryski w Eclipse Turbo - 440ccm a nie 390 jak masz teraz
Regulator cisnienia paliwa z Lancii Delty Integrale na przyklad

Kolejnosc - wszystko na raz ;-) - przydalby sie tez remap ECU ale piggy back tez da rade.

Generalnie polecam tez lekture www.4g61t.org - o ile znasz jezyk Shakespeare'a

Mozesz tez w temacie o moim Misku poszukac rozwiazania optymalnego ale ostrzegam - jezeli znajdziesz kolektor CYCLONE i mi nie dasz znac tylko kupisz sam to nie recze za siebie.


Na seryjnym ndole w tym silniku teoretycznie mozesz zrobic 400KM. Problem polega na tym, ze bedzie to samochod tylko do dragu.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 16-03-2007, 01:32   

co tak naprawde takiego superowego mial w sobie kolektor cyclone? widzialem kiedys takowe na sprzedaz ale i tak bylo to w usa....... ciekaw jestem czy sprawdzil by sie w starionie :>
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 16-03-2007, 01:50   

TommiCrazy:
http://en.wikipedia.org/w...Intake_Manifold
_________________

 
 
Tomba
[Usunięty]

Wysłany: 25-03-2007, 18:13   

super wielki dzieki za reakcje
teraz oddaje go do lakiernika ,potem nowa tapicerka i dywaniki no i mam nadzieje ze przed sierpniowym zlotem uda sie zrobic jakies modyfikacje :twisted:
Pozdrawiam
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-03-2007, 10:29   

Tomba, tylko nie badz szybszy ode mnie :D
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Tomba
[Usunięty]

Wysłany: 31-03-2007, 12:09   

Hubeeert a Ty u siebie jakies przerobki juz robiles??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.