 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Problem z ciśnieniem oleju 2.5TDI |
Autor |
Wiadomość |
metall666
Nowy Forumowicz Diabeł za kierownicą
Auto: pajero sport GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lip 2010 Posty: 3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: 14-01-2018, 17:11 Problem z ciśnieniem oleju 2.5TDI
|
|
|
Dzień dobry
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu z falowaniem ciśnienia oleju.
Po wymianie oleju i filtra zauważyłem, że w czasie jazdy ciśnienie zaczyna spadać z 2,5 do 0,5 i powrotem się podnosi,
Na zimnym po uruchomieniu ponad 6 bar
na jałowych obrotach przy rozgrzanym silniku 0,5-0,7
Czy problemem może być zły filtr, jakiś zaworek na obudowie filtra, czy to jednak pompa smarowania.
Drodzy koledzy proszę o pomoc i z góry za nią dziękuje
Pajero sport 2001 2,5TDI 99KM |
|
|
|
 |
myszakowaty
Forumowicz
Auto: Pajero Sport 2.5 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Lip 2017 Posty: 64 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 09-03-2018, 16:54
|
|
|
Mam podobny problem.
Silnik rozgrzany, wolne obroty (np. zatrzymuję się na czerwonym świetle) wskazówka ciśnienia spada aż do 0 i zapala się kontrolka oleju - ale ta od poziomu oleju (poziom oleju na bagnecie prawidłowy).
Wystarczy że ruszę albo nawet dam trochę gazu by obroty wzrosły i kontrolka gaśnie.
Tak to wygląda:
Podczas jazdy ciśnienie utrzymuje się powyżej 2.
Na zimnym silniku dochodzi nawet do końca skali do 8. |
|
|
|
 |
|
|