Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Kibloo
13-06-2010, 20:18
WHEEL LOCK
Autor Wiadomość
robi3 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi L200 2.5 td 1999r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 19
Skąd: oswiecim
  Wysłany: 13-03-2010, 00:12   WHEEL LOCK

Witam mitsumaniakow i prosze o pomoc!!!!! jestem zielony w tej kwesti do niedawna jezdzilem mazda 323. rok temu kupilem L200 2.5td 1999r GLS i wciaz sie ucze ,to jest ten model w ktorym mozna dopinac napedy podczas jazdy,od jakiegos czasu ciagle swieci mi wheel lock na zielono niemoge tego odlaczyc w taki sposob jak podaje instrukcja!? moze wy cos poradzicie.DZIEKI!!!!!
Ostatnio zmieniony przez Kibloo 23-03-2010, 19:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Art-200 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi l200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 23
Skąd: Płock
Wysłany: 02-05-2010, 00:04   

Witam przejdz na techniczne do 2005 i tam jest o wheel lock wspomniane a ela z 1999 ma reduktor jeszcze z pajero I i nie możesz w trakcie jazdy zapinac napędów tylko z postoju.
Jak kupisz L200 wyprodukowanego między rokiem 2000 a 2006 dostaniesz skrzynie EASY SELECT. Dopiero nowe L200 po roku 2006 miało skrzynię SS.
A jak kupisz L200 1996/2000 to nawet nie będzie w nim ES tylko skrzynia reduktor rodem z Pajero LO40.
Pozdrawiam
_________________
Novy MitsuManiak
 
 
robi3 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi L200 2.5 td 1999r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 19
Skąd: oswiecim
Wysłany: 11-06-2010, 23:08   Re: WHEEL LOCK

dzieki kolego za pomoc,znalazlem przyczyne.szczelony elektrozaworek.A odnosnie tego dopinania napedu podczas jazdy moja elka jest sprowadzona z Hiszpani mam do niej ksiazke obslugi niestety po hiszpansku ale udalo mi sie przetlumaczyc ten fragment o zapinaniu tych napedow podczas jazdy wedlug tej ksiazki mozna to robic wtedy gdy swieci WHELL LOCK tylko ponizej 100kmh,probowalem i wchodzi bez problemu,tylko do terenowych trzeba sie zatrzymac!!!
 
 
szeryf722 
Nowy Forumowicz

Auto: ducato golf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 23
Skąd: ełk
Wysłany: 12-06-2010, 11:28   

Może to ci pomoże http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=18121
_________________
szeryf722
 
 
robi3 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi L200 2.5 td 1999r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 19
Skąd: oswiecim
Wysłany: 13-06-2010, 09:46   Re: WHEEL LOCK

Dzieki za ksiazke!!!!
 
 
Grzegorz 05 
Nowy Forumowicz

Auto: l200 rok 1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 8
Skąd: DĄBROWA GÓRNICZA
Wysłany: 01-12-2011, 10:26   

Witam wszystkich , od niedawna posiadam l200 rok 99 i jest mały problem z migającą kontrolką napedów, nie chce zakładać nowego tematu więc się podpinam pod wheel lock, a mianowicie jest tak -tylko i wyłącznie miga kontrolka na załączonym tylnym moście bo przy przełączaniu na przód i reduktor jest wszystko ok .napędy działają i się rozłaczają .ale ??? sprawdzone zaworki są ok. , sprawdzone podciśnienie jest ok. z tego co zauważyłem jest brak napięcia na zawory podciśnienia(jak podłączam napięcie z akumulatora bezpośrednio do zaworów wszysto jest ok ,kontrolka gaśnie ) i tu mam pytanie czy ktoś miał taki problem (prawdopodobnie coś z elektryką) może jakieś podpowiedzi gdzie szukać przyczyny.
Pozdrawiam Grzegorz
 
 
Grzegory23 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2017
Posty: 13
Skąd: Milicz
Wysłany: 11-03-2017, 11:23   

tez mam brak zasilania na zaworkach. pomożcie od czego zaczać

juz wiem co jest grane. odsylam do manuala schematow elektrycNych.
 
 
Hydrozak 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi L200 2.5 td 1998r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2017
Posty: 1
Skąd: WLKP
Wysłany: 20-02-2018, 20:49   

Witam
Pomoże ktoś z tym brakiem zasilania na tych zaworkach ? :(
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 21-02-2018, 07:59   

Grzegory23 napisał/a:
tez mam brak zasilania na zaworkach. pomożcie od czego zaczać

juz wiem co jest grane. odsylam do manuala schematow elektrycNych.

Od bezpieczników ? :)
Od sprawdzenia czujników na reduktorze.
Jak czujniki sa nie sprawne to nie ma sygnału na elektrozaworkach.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.